Moeten ze daar genoegen meenemen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef Horloge het volgende:
Jaja lekker, kabinetsreactie laat wéér op zich wachten. Hier wordt een spelletje gespeeld, niet te geloven.
Precies.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo is het wel, maar zijn eerste reactie klopt dan nog steeds niet
Te oudquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Niet dat ik er veel verstand van heb, maar:
[ afbeelding ]
???
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het liefst het standpunt van de regering over het rapport van de commissie Davids.
Dit kan ook een grapje zijn van Boris, anders is Balkenende echt klaar voor de schandpaalquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:00 schreef Blistering het volgende:
...deel u mede dat het kabinet voornemen heeft in februari 2010 een reactie op het rapport van de commissie Davids aan kamers te zenden
less than 10 seconds ago from web
Sissertje, klaar![]()
Ze kunnen volgens mij wel een spoeddebat organiseren vanavond nog. Maar dan gaan daar een aantal kabinetsleden gewoon vragen staan afwimpelen, daar heb je niets aan lijkt me.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten ze daar genoegen meenemen?
Punt blijft dat er over 6 weken gemeenteraads verkiezingen zijn, op het moment dat je deze crisis daar niet over heen weet te tillen, kun je het komende anderhalfjaar een belgische situatie verwachten waarin iedereen elkaar tegenstaat en er niet geregeert gaat worden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten ze daar genoegen meenemen?
PvdA zit zwetend in overleg om die brief voor mekaar te krijgen. Wat moeten ze anders dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
PvdA heeft zich weer laten kennen door weer in te stemmen met uitstel.
Dat was ik me ook aan het bedenken. Met het rekken van die brief hebben ze voor vanavond al een hoop tijd gewonnen. Als ze vragen krijgen over de inhoud dan wijzen ze naar de brief waarin staat dat ze tot februari moeten wachten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:03 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ze kunnen volgens mij wel een spoeddebat organiseren vanavond nog. Maar dan gaan daar een aantal kabinetsleden gewoon vragen staan afwimpelen, daar heb je niets aan lijkt me.
Waar heb je deze vandaan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Bij deze:
De Brief / Deel 1
JPB:
k heb in deze verklaring gezegd dat door de commissie een gedegen studie is verricht naar de gebeurtenissen in 2002/3. Het is zaak om het rapport van de commissie Davids de komende tijd grondig te bestuderen ten behoeve van een nadere kabinetsreactie. Daar zal enige tijd mee gemoeid zijn. In de kabinetsreactie zal vanzelfsprekend worden ingegaan op de conclusies van de commissie.
Daarnaast zullen aan de kabinetsreactie worden gevoegd de antwoorden op de door de Tweede en Eerste Kamer gestelde vragen voor zover.e niet in het rapport van de commissie worden geadresseerd. nder verwijzing naar het verzoek van uw vaste commissie voor Buza 1 dec 2009 deel u mede dat het kabinet voornemen heeft in februari 2010 een reactie op het rapport van de commissie Davids aan kamers te zenden. Het kabinet zal rapport van commissie leidend laten zijn bij een kritische terugblik op het verleden en het trekken van lessen toekomst.
quote:Het kabinet erkent dat met de kennis
van nu een beter volkenrechtelijk
mandaat nodig was geweest voor de inval
in Irak.Dat schrijft premier Balkenende
in een brief aan de Tweede Kamer.Over
de tekst is de hele dag onderhandeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |