Halsema, maar dat komt voornamelijk door de partij valse lucht zegmaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:42 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Wie vinden jullie de lekkerste chick uit de TK?
Hij veegt zijn stoepje niet schoon, hij typt met twee vingers en het puntje van zijn tong eruit, geweldig zo'n vent.quote:
En dan gaat dit, in vergelijking met gemeentepolitiek, nog met lichtsnelheid.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:47 schreef Hukkie het volgende:
Het is weer duidelijk waarom de bureaucratische molen zo langzaam draait.
Hoop dat ik uitkom met mijn bierquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:47 schreef Klopkoek het volgende:
Gaan ze nou echt tot in de nacht door?
Mij maakt het niet uit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:47 schreef Klopkoek het volgende:
Gaan ze nou echt tot in de nacht door?
In het echt is ze mooierquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:48 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Voor wat mij betreft is het toch echt....
[ afbeelding ]
Met dat lekkere gekke bekkie van d'r
TV aanzetten hequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ok ik heb dus de stream, Fok! en twitter ()open. Wat moet ik nog meer hebben? Behalve bier en popcorn natuurlijk?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Halsema, maar dat komt voornamelijk door de partij valse lucht zegmaar
Ik denk dat ze lekker kan pijpen![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:48 schreef Route66runner het volgende:
Brief:
Geachte Tweede Kamer,
we zijn er nog niet uit.
Het kabinet
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Anyhow, laatste tweets, denk dat er geen debat komt:
FemkeHalsema
Pfffh, krijg er genoeg van ... en het knaagt ook een beetje dat dit gedoe al mijn aandacht en niet Haiti
18 minutes ago from web
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |