Je weet toch hoe je de hardst knallende bommen maakt: goed strak inpakken, de boel goed bij elkaar houden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef vosss het volgende:
Ik ben bang dat dit weer met een sisser af gaat lopen!
Wanneer knalt de boel nou eens finaal daar }|
Inderdaad. Er kan eventueel nog wat vuurwerk komen vanavond, maar mijn fles wijn uit 1923 blijft nog even dicht tot de boel echt uit elkaar knalt daarquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dit stukje is frappant, gezien het oordeel van de commissie Davids dat de Kamer niet goed geïnformeerd was.
Nope, ging wel verder dan dat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:10 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat onvolledig informeren ging volgens mij alleen over de militaire bijdrage (of VS daarom gevraagd had of niet).
Staat er inmiddels al in z'n geheel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Brief deel 1 goed aan elkaar geplakt:
Alsof je naar de super bowl zit te kijkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Er kan eventueel nog wat vuurwerk komen vanavond, maar mijn fles wijn uit 1923 blijft nog even dicht tot de boel echt uit elkaar knalt daar
Fries denk ikquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef Meddo het volgende:
Wie is Rendert Algra?? Die mongool is in het turks? aan het typen
Ik zag het, daarnaquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Staat er inmiddels al in z'n geheel.
O.a. dat idd. Conclusie is ook dat er sowieso te weinig debatten waren en veel belangrijke onderwerpen niet aan de orde kwamen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:10 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat onvolledig informeren ging volgens mij alleen over de militaire bijdrage (of VS daarom gevraagd had of niet).
Dat had natuurlijk betrekking op de aangedikte informatie van inlichtingendiensten.
Bedankt, hier vroeg ik om in het vorige topicquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
(Copyright: Yarrrrrno (Niet op fok!))
Hij hoeft zich vanavond toch niet te verdedigen. Heeft het op een akkoordje gegooid en niemand kan hem wat maken nuquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Radio 1: Balkenende loopt gebroederlijk met Bos en Rouvoet naar de Kamer.
thriller!
Goed hequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Alsof je naar de super bowl zit te kijken
De vorige val van de PvdA kwam anders voornamelijk omdat Melkert niks op Fortuyn wist te/wilde zeggen na de gemeenteraadsverkiezingenwaarbij de PvdA een van zn grootste verliezen uit de geschiedenis leidde. Veel mensen die een partij stemmen die nemen regeltjes die regionaal/provenciaal/landelijk gesteld zijn over en zullen ook op de landelijke lijn letten als er regionaal gestemd word, en als 1/3 van de PvdA stemmen binnen de gemeentes naar de PVV of naar lokale belangen gaat, word de PvdA er toch echt landelijk op afgerekend.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:05 schreef Horloge het volgende:
[..]
Gemeenteraadsverkiezingen staan daar gewoon los van. Mocht het tot een val van het kabinet komen, dan blijft het huidige kabinet nog minstens enkele maanden demissionair doorregeren.
Jep, een poep en een plas en alles gaat verder zoals het was. De rest is voor later.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij hoeft zich vanavond toch niet te verdedigen. Heeft het op een akkoordje gegooid en niemand kan hem wat maken nu.
Daar neemt de PvdA ook genoegen mee als je het zo moet geloven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
Crisis voorbij![]()
Martijn van Dam ( PVDA) (follow)
Vandaag, 22:13
Hèhè, gelukt. Kabinet accepteert Cie. Davids en zegt dat adequater volkenrechtelijk mandaat nodig was. Kost tijd maar dan heb je ook wat.
Nog heel even wachten, maar die kans lijkt me groot inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:16 schreef Lariekoek het volgende:
Wat een schijnvertoning dit zeg, nu al!
Hij mag nog even blijven zitten, gewoon wonder dat hij blij is. Ben benieuwd hoe de achterban van de PvdA er over denkt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:16 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Radio 1: Bos big smile op z'n gezicht.
dialectquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef Meddo het volgende:
Wie is Rendert Algra?? Die mongool is in het turks? aan het typen
Al jaren toch, op dit onderwerp? 10 moties, 16 debatten om tot 1 onderzoek te komen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:16 schreef Lariekoek het volgende:
? Want??? Je moet hoe dan ook met iemand breken, ook al doet 'ie wat je zegt ??quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij mag nog even blijven zitten, gewoon wonder dat hij blij is. Ben benieuwd hoe de achterban van de PvdA er over denkt.
Het verboden woord is schijnvertoning, zegt iemand dit in de 2e kamer SMS dan verboden woord naar QMusicquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:16 schreef Lariekoek het volgende:
Waarvan 10 debatten toen PvdA nog niet in het kabinet zat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
Al jaren toch, op dit onderwerp? 10 moties, 16 debatten om tot 1 onderzoek te komen.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
De PvdA is echt om.
Mei Li Vos ( PVDA) (follow)
Vandaag, 22:15
balkenende geeft eindelijk in brief, na zes jaar toe dat er geen adequaat volkenrechtenlijk mandaat was. klinkt als De Sorry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |