in your dreams, ik heb je al eerder verteld dat ECHTE MA experts zich niet hoeven/willen te bewijzen op fora zoals jij doet (lees: je voor lul zet)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:55 schreef Michielos het volgende:
Ik kan wel degelijk een toernooi winnen inderdaad. Mijn straatvecht record staat op 200+ vs. 0 verloren.
Ik ben dodelijk vriend
Nou, maak die grote mond eens waar, mannetje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
in your dreams, ik heb je al eerder verteld dat ECHTE MA experts zich niet hoeven/willen te bewijzen op fora zoals jij doet (lees: je voor lul zet)
het enige dat jij weet van MA is wat je op internet leest en uit je duim zuigt.
Maar ga vooral door, je wordt ondertussen ook al op MA fora uitgelachen om je verhalen dus het heeft enige amusementswaarde.
Iedereen weet dat Michielos nep is, hij kickt alleen op de aandachtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
in your dreams, ik heb je al eerder verteld dat ECHTE MA experts zich niet hoeven/willen te bewijzen op fora zoals jij doet (lees: je voor lul zet)
het enige dat jij weet van MA is wat je op internet leest en uit je duim zuigt.
Maar ga vooral door, je wordt ondertussen ook al op MA fora uitgelachen om je verhalen dus het heeft enige amusementswaarde.
Link! (of ts wordt link)quote:
Ik ben niet nep??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:13 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Michielos nep is, hij kickt alleen op de aandacht
Dat heet een formule.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:35 schreef KeizerKuzco het volgende:
Word het niet eens tijd dat je Ramazan voor eens en voor altijd uitschakeld?
Hij word steeds gevaarlijker!
die was er niet. Wel een gast die poging tot ninjitsu deedquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:44 schreef Antal het volgende:
Was Jean Claude van Damme er ook?? of heb je die meteen maar de grond ingerost ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |