every minutequote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:31 schreef ShiroYasha het volgende:
Meh, is dat mijn tijd (niet dat ik een productief persoon benluie student) waard?
En het is ook zo'n constante kwaliteit, na 10 films kan ie nog steeds niet acterenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:30 schreef MutedFaith het volgende:
Leuk man, al die JCVD films weer op tv..
En het verhaal is al-tijd hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
En het is ook zo'n constante kwaliteit, na 10 films kan ie nog steeds niet acteren
Toch ben je in de OP keihard geowned.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:55 schreef Michielos het volgende:
Ik kan wel degelijk een toernooi winnen inderdaad. Mijn straatvecht record staat op 200+ vs. 0 verloren.
Ik ben dodelijk vriend
ye, door de jury ja ::')quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toch ben je in de OP keihard geowned.
in your dreams, ik heb je al eerder verteld dat ECHTE MA experts zich niet hoeven/willen te bewijzen op fora zoals jij doet (lees: je voor lul zet)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:55 schreef Michielos het volgende:
Ik kan wel degelijk een toernooi winnen inderdaad. Mijn straatvecht record staat op 200+ vs. 0 verloren.
Ik ben dodelijk vriend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |