abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76773700
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:51 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Dat geld voor zover ik weet alleen voor de sector transport.

Ik heb trouwens gisteren na overleg met m'n vriendin besloten om een baan als chef timmer afdeling aan te nemen. Het loonbod was dusdanig dat het gewoon stom is om het niet te doen, namelijk 3000 bruto. De reden dat het voor een scheepstimmerman ongewoon hoog is is omdat ik veel verantwoordelijkheid krijg. Ze willen een complete reorganisatie van de timmer afdeling. Ze vetrouwen helemaal op mij aangezien de eigenaars van de werf zelf de ballen verstand hebben van timmeren.
Prima salaris in deze tijd lijkt me, hoe lang heb je afgesproken om minimaal te blijven?

Game on
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_76773850
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_76773877
We zijn er weer!
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  † In Memoriam † woensdag 13 januari 2010 @ 19:20:34 #4
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_76774221
Drive-r vrijgezel?
Garpje .

[ Bericht 85% gewijzigd door Skaai op 13-01-2010 19:27:50 ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_76774817
Is stilstand van je salaris ook een daling?

Ff serieus 2000 Gulden netto in laat ik zeggen 1990 was veel meer waard dan 2000 euro netto nu.
Iets om over na te denken ....

Zijn al onze lonen wel meegestegen met de inflatie?
Of zijn we ergens blijven steken?
pi_76774843
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:20 schreef Skaai het volgende:
Drive-r vrijgezel?
Garpje .
Dat vraag je mij nou nooit.
For great justice!
  † In Memoriam † woensdag 13 januari 2010 @ 19:37:52 #7
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_76774926
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:35 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat vraag je mij nou nooit.
Woon jij in Londen? Nou?
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_76774951
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:37 schreef Skaai het volgende:

[..]

Woon jij in Londen? Nou?
Als ik mijn ogen dicht doe wel.
For great justice!
  † In Memoriam † woensdag 13 januari 2010 @ 19:40:20 #9
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_76775026
.
pi_76776192
Als ik in Londen zou moeten wonen, bleef ik uit geloofsovertuiging vrijgezel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_76777173
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:13 schreef heiden6 het volgende:
Tenzij je in de opstartfase zit van een eigen bedrijf spoor je echt niet als je 60 uur per week gaat werken. Als je alleen maar bezig bent met slapen en werken, en af en toe eens wat eten tussendoor, dan heb je toch geen leven meer over? Waarom zou je dat willen, om in een paar jaar tijd heel veel te sparen ofzo?
Deze verdient toch wel een

Als je in de opstartfase van je eigen bedrijf zit werk je, mits je niet wat aan kloot en voor altijd een eenmanszaak zal blijven, echt meer dan 60 uur.

In mijn week zitten nog altijd 7 * 24 uur, 168 uur dus, waarvan je dan dus 60 uur zou werken, wat uit komt dat je nog 108 uur over hebt voor de hele week. Stel, je slaapt 8 uur per nacht, gewoon even een getal genomen, is dus 56 uur. 108-56 = 52 uur. Dan eet je nog wat, en wat dingen in en om het huis, dan hou je nog 35 uur over waarin je vrijwel alles kan doen wat je wilt. Wow! Dat is weinig Gewoon dus van 8 tot 7 werken + nog ergens 4 uurtjes erbij plakken, bijvoorbeeld thuis.
"Underestimate me, I'll take advantage of it"
pi_76777608
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:26 schreef draaier89 het volgende:

[..]

Deze verdient toch wel een

Als je in de opstartfase van je eigen bedrijf zit werk je, mits je niet wat aan kloot en voor altijd een eenmanszaak zal blijven, echt meer dan 60 uur.

In mijn week zitten nog altijd 7 * 24 uur, 168 uur dus, waarvan je dan dus 60 uur zou werken, wat uit komt dat je nog 108 uur over hebt voor de hele week. Stel, je slaapt 8 uur per nacht, gewoon even een getal genomen, is dus 56 uur. 108-56 = 52 uur. Dan eet je nog wat, en wat dingen in en om het huis, dan hou je nog 35 uur over waarin je vrijwel alles kan doen wat je wilt. Wow! Dat is weinig Gewoon dus van 8 tot 7 werken + nog ergens 4 uurtjes erbij plakken, bijvoorbeeld thuis.
Okee, ga jij dat lekker doen dan, als het je zo tof lijkt.
pi_76777826
Tja, sommigen hebben werken als hobby. Die moeten er ook zijn.
pi_76778066
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Okee, ga jij dat lekker doen dan, als het je zo tof lijkt.
Wacht even, jij zegt letterlijk: "Als je alleen maar bezig bent met slapen en werken, en af en toe eens wat eten tussendoor, dan heb je toch geen leven meer over?"
Als je alleen maar bezig bent met slapen en werken heb je geen leven nee, maar ik heb je net laten zien dat dat niet zo is bij een werkweek van 'wel' 60-uur per week terwijl je het daar over had. Veel mensen die 100 uur werken hebben tot op zeker hoogte ook geen keus, baan opzeggen of even doorbijten. Maar waarschijnlijk kom je uit een 'bevolkingslaag' die dit toch niet gaat begrijpen, dus laat het maar zo dan.
pi_76778279
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:45 schreef draaier89 het volgende:

[..]

Wacht even, jij zegt letterlijk: "Als je alleen maar bezig bent met slapen en werken, en af en toe eens wat eten tussendoor, dan heb je toch geen leven meer over?"
Als je alleen maar bezig bent met slapen en werken heb je geen leven nee, maar ik heb je net laten zien dat dat niet zo is bij een werkweek van 'wel' 60-uur per week terwijl je het daar over had.
Daar denken wij toch heel anders over.

quote:
Veel mensen die 100 uur werken hebben tot op zeker hoogte ook geen keus, baan opzeggen of even doorbijten. Maar waarschijnlijk kom je uit een 'bevolkingslaag' die dit toch niet gaat begrijpen, dus laat het maar zo dan.
Mijn ouders zijn ondernemers en hebben altijd extreem veel gewerkt, maar wel voor henzelf.

Natuurlijk kan het de moeite waard zijn om heel veel te werken als het tijdelijk is en met een hoger doel, maar volgens mij mis je echt iets in je leven als je het prima vindt om bijna geen vrije tijd meer te hebben. Heb je geen vrienden, en heb je geen hobby's en interesses?
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:04:53 #16
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_76778963
En nu weer de salarissen
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:05:49 #17
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_76779017
Tvp?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_76779063
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:49 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Daar denken wij toch heel anders over.

[..]

Mijn ouders zijn ondernemers en hebben altijd extreem veel gewerkt, maar wel voor henzelf.

Natuurlijk kan het de moeite waard zijn om heel veel te werken als het tijdelijk is en met een hoger doel, maar volgens mij mis je echt iets in je leven als je het prima vindt om bijna geen vrije tijd meer te hebben. Heb je geen vrienden, en heb je geen hobby's en interesses?
Hangt er natuurlijk vanaf hoe je het doet als ondernemer, leuk als je dan voor jezelf werkt maar vervolgens bijna niks binnen haalt. Dan werk ik liever bij een bank als bijvoorbeeld trader of IB-er. Mijn vader heeft ook altijd hard gewerkt, mijn moeder niet omdat dat gewoon niet nodig was en iemand ook ons moest opvoeden, maar ja die is wel gestopt op zijn 50ste en heeft ons altijd alles kunnen geven wat wij wilden, zowel materialistisch als gewoon in tijd, zelfs met zijn 'wel' 65 uur gemiddeld per week en het velen reizen naar het buitenland. En moet je horen, hij had óók nog een leven, wat een tovenaar
pi_76779178
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:20 schreef Skaai het volgende:
Drive-r vrijgezel?
Garpje .

Krijg ik mijn eerste online flirt, wordt ie meteen weer ingetrokken...

Maar nee, al een tijdje niet meer single.
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:16:41 #20
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_76779531
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Prima salaris in deze tijd lijkt me, hoe lang heb je afgesproken om minimaal te blijven?
We hebben afgesproken dat ik minimaal 2-3 jaar blijf. De reden waarom ik het uiteindelijk toch heb gedaan is omdat het een baan met heel veel verantwoordelijkheid is. Ik zal zo'n beetje de hele timmerafdeling dragen. Ik wordt verantwoordelijk voor het aannemen/ontslaan van mensen, inventaris van de afdeling, ben het aanspreek punt voor klanten aangaande de betimmering en natuurlijk de timmermannen en zal met de ontwerpafdeling samenwerken wat betreft het ontwikkelen van nieuwe betimmeringen. Daarnaast zal ik zelf natuurlijk zelf zo veel mogelijk mee timmeren. De ervaring die er op kan doen is dan ook zeer waardevol voor het opzetten van een eigen werfje.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  † In Memoriam † woensdag 13 januari 2010 @ 21:33:36 #21
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_76780494
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:09 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Krijg ik mijn eerste online flirt, wordt ie meteen weer ingetrokken...

Maar nee, al een tijdje niet meer single.
Gevalletje dooie mus dus.
Ik ben volgende week weer ergens in Engeland, zwaai maar .
pi_76780773
[quote]Op woensdag 13 januari 2010 21:16 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

We hebben afgesproken dat ik minimaal 2-3 jaar blijf. De reden waarom ik het uiteindelijk toch heb gedaan is omdat het een baan met heel veel verantwoordelijkheid is. Ik zal zo'n beetje de hele timmerafdeling dragen. Ik wordt verantwoordelijk voor het aannemen/ontslaan van mensen, inventaris van de afdeling, ben het aanspreek punt voor klanten aangaande de betimmering en natuurlijk de timmermannen en zal met de ontwerpafdeling samenwerken wat betreft het ontwikkelen van nieuwe betimmeringen. Daarnaast zal ik zelf natuurlijk zelf zo veel mogelijk mee timmeren. De ervaring die er op kan doen is dan ook zeer waardevol voor het opzetten van een eigen werfje.
[/quote

Klinkt interessanter als ZZP'er te worden al heb je zeker met een goed vast inkomen van je partner wel meer vrijheid

Interessante baan lijkt me
pi_76781732
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:33 schreef Skaai het volgende:

[..]

Gevalletje dooie mus dus.
Ik ben volgende week weer ergens in Engeland, zwaai maar .
Jij eerst de uitnodiging intrekken en nu mij van een dooie mus beschuldigen

Ik zal zwaaien.
pi_76781923
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat een junior test engineer kan verdienen. Hier heb ik weleens op gesolliciteerd (uiteindelijk ben ik trouwens iets anders gaan doen, financieel medewerker bij een ministerie). Het gaat om werkzaamheden als technisch testen op niveau 1. Geen gebruikersacceptatietesten of functioneel testen.
pi_76784305
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef sempron2400 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat een junior test engineer kan verdienen. Hier heb ik weleens op gesolliciteerd (uiteindelijk ben ik trouwens iets anders gaan doen, financieel medewerker bij een ministerie). Het gaat om werkzaamheden als technisch testen op niveau 1. Geen gebruikersacceptatietesten of functioneel testen.
Volgens Glassdoor verdient een Junior Test Engineer bij Computer Sciences tussen de 46 en de 50k en bij Solaria tussen de 67 en 72k
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')