& CDAquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:38 schreef TheArt het volgende:
Sjonge jonge wat een slap zooitje bij de PvdA.
De regering zal wel gek zijn ook, Tweede Kamer staat als hongerige wolven te wachten. Nachtje slapen scheelt vast.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:39 schreef Krambo het volgende:
Nou er gaat dus helemaal niks gebeuren vanavond denk ik
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:38 schreef TheArt het volgende:
Sjonge jonge wat een slap zooitje bij de PvdA.
Ze zijn nog niet eens begonnenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:40 schreef heiden6 het volgende:
Ik had wel iets harders verwacht van Halsema en Pechtold, wat een soft gedoe.
Wat is een debat waard zonder standpunt van een kabinet? Dat gaat bij sommigen er blijkbaar niet in.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:40 schreef heiden6 het volgende:
Ik had wel iets harders verwacht van Halsema en Pechtold, wat een soft gedoe.
Het kabinet heeft meer dan genoeg tijd gehad om een standpunt te formuleren, kom op zeg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is een debat waard zonder standpunt van een kabinet? Dat gaat bij sommigen er blijkbaar niet in.
Het is hier geen dictatuurquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het kabinet heeft meer dan genoeg tijd gehad om een standpunt te formuleren, kom op zeg.
Arrogantie ten top, Balkenende denkt echt dat hij alles kan maken.
Yep.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
De regering zal wel gek zijn ook, Tweede Kamer staat als hongerige wolven te wachten. Nachtje slapen scheelt vast.
Misschien is het allemaal wel een stuk minder chaos dan de mensen die niet bij de besprekingen zitten ervan maken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:43 schreef Perrin het volgende:
Best pijnlijk eigenlijk, deze chaos in de kamer.
Wat is dat nu weer voor inhoudsloze respons, lul niet zo slap.quote:
Deed me denken aan Phoenix Wright, dat Nintendo DS rechtbank spelletje. Kenners zullen snappen wat ik bedoel.quote:
Ik ga vast een uurtje liggen, daarna ga ik met chips en cola bij de tv zitten.quote:
En pas om 22:00 debatquote:
Wat is moeilijk aan het woord coalitie?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor inhoudsloze respons, lul niet zo slap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |