quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:02 schreef BobbyB het volgende:
Ja jongens, klaag maar lekker over Monique. Ik zou haar nog steeds doen.
Je zou als jongen maar op een vrouw lijken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens die Celebrity check site lijk ik het meest op Heidi Klum & Fernandel, dus hierbij wat vervangende foto's van mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso, foto's tijdens het uitgaanquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb een tijd gehad dat ik elke foto die tijdens het uitgaan genomen werd opsloeg, waar ik opstond. Dat doe ik nu ook niet meer.
Ja voornamelijk oude mensen geloof ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lol echt?Zwemmen daar ook echt mensen dan?
![]()
Ik ga in een overdekt zwembad zwemmen, uiteraard.
Het zijn weer Hamsterweken bij de AH.quote:
Whehe, prachtig. Altijd kijken en dan denken wtf wanneer was die gemaakt en wie de fuck is dat naast mequote:Op woensdag 13 januari 2010 17:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sowieso, foto's tijdens het uitgaan
Zo zag ze er niet uit toen ze in de fmh (oid) stond.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je zou als jongen maar op een vrouw lijken.
Van de 10 foto's waren bij mij 9 vrouwenquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen sla ik dus niet opquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb een tijd gehad dat ik elke foto die tijdens het uitgaan genomen werd opsloeg, waar ik opstond. Dat doe ik nu ook niet meer.
Christus wat koud. Ik zou denken dat die oudjes dan gelijk onderkoeld zouden raken joh.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja voornamelijk oude mensen geloof ik.
iedereen leek volgens die test wel op een aantal vrouwenquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb wel wat weg van Kelly.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik niet, ik kreeg maar 1 vrouw.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
iedereen leek volgens die test wel op een aantal vrouwen
Maar ik was de enige die op Heidi leekBlond haar en blauwe ogen
Ik leek ook 50% op 50 cent en op Emperor Hirohito.
Bobby kreeg alleen maar vrouwen als resultaat
Het water is wel altijd 25 graden en als je er aan went kan het best.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Christus wat koud. Ik zou denken dat die oudjes dan gelijk onderkoeld zouden raken joh.
Het water of de ruimte?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat hij wel dag en nacht verwarmd is, eh
Ach, sommige foto's zijn wel leuk. 9 van de 10 keer zijn het bijna de zelfde foto's.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sowieso, foto's tijdens het uitgaan
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het zijn weer Hamsterweken bij de AH.
Dude, de kans op een hartaanval ligt gigantisch hoog als je met dit weer in een buitenzwembad zwemt en er weer uit komtquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja voornamelijk oude mensen geloof ik.
Dronken?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ach, sommige foto's zijn wel leuk. 9 van de 10 keer zijn het bijna de zelfde foto's.
Ja boeit hun niet blijkbaar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Dude, de kans op een hartaanval ligt gigantisch hoog als je met dit weer in een buitenzwembad zwemt en er weer uit komt
Dat commentaar erbij de hele tijdquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:08 schreef BobbyB het volgende:
http://www.heavy.com/post/the-20-worst-tattoo-typos-2815/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |