Oké;quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat komt door die dubbele ontkenning enzo
Autist.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:48 schreef Japsnars het volgende:
50% van de posts in dit topic is van mij
euh wat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:49 schreef PhifeDawg het volgende:
Waarom posten jullie geen noisecontrollers
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:49 schreef PhifeDawg het volgende:
Waarom posten jullie geen noisecontrollers
Sorry dat ik geen Lil Wayne luisterquote:
Oke, van de nummers die ik in dit topic heb gepost heb ik er geeneen de afgelopen 6 maanden geluisterd, maar okequote:Op woensdag 13 januari 2010 16:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry dat ik geen Lil Wayne luister
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doe maar is ook kutquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hey Dimitri, alles naar de klote! Huu paerd!quote:
Mijn PC wel, mijn internet niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mijn pc is daar geeneens snel genoeg voor
Whehe zij ging toen met zoeen kerel die nog een vriendin hadquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:51 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, ze mocht willen dat ze zo slank was en zo'n kleine kont had.
Die was zo tof op Lowlands in de Silent Discoquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:51 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Hey Dimitri, alles naar de klote! Huu paerd!
Kijk ook hoe die rechterarm staat en hoe die in de spiegel staatquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:51 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje stom van d'r. Er gaat niks boven een lekkere volle reet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:51 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik een paar maanden terug al gedaanquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:51 schreef PhifeDawg het volgende:
Jo japsnars post eens een pic hoe je eruit ziet.
Dit is gewoon wachten op een pic van een reet met putten waar je poffertjes in kan bakken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beetje stom van d'r. Er gaat niks boven een lekkere volle reet.
Of gewoon de positie van haar hoofdquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kijk ook hoe die rechterarm staat en hoe die in de spiegel staat
Misschien zie je er nu wel volwassener uit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb ik een paar maanden terug al gedaan
Zag ik dus niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb ik een paar maanden terug al gedaan
Ja, dat is inderdaad wel spijtig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:53 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Dit is gewoon wachten op een pic van een reet met putten waar je poffertjes in kan bakken.
Der tiet klopt trouwens nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:51 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
tadaa..quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:53 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Dit is gewoon wachten op een pic van een reet met putten waar je poffertjes in kan bakken.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of gewoon de positie van haar hoofd
Eigenlijk gewoon allesquote:
Oja!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kijk ook hoe die rechterarm staat en hoe die in de spiegel staat
Ik zocht laatst nog het origineel van die awesome smiley foto maar die ben ik ook al kwijt. Ik heb helemaal niks meer op deze PC staanquote:
Ik heb zelfs naaktpics op mijn pc staan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zocht laatst nog het origineel van die awesome smiley foto maar die ben ik ook al kwijt. Ik heb helemaal niks meer op deze PC staan
In de sneeuw?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ja bah het sneeuwt weer he.Ik ga zo zwemmen. [ afbeelding ]
Hier nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ja bah het sneeuwt weer he.Ik ga zo zwemmen. [ afbeelding ]
Van jezelf?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:58 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ik heb zelfs naaktpics op mijn pc staan.
Ik wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:02 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb ook weinig picca's op m'n pc staan.
Meisjes hebben dat meer denk ik.quote:
Lol echt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier in de buurt is een buitenbad dat ook gewoon in de winter open is.
Volgens die Celebrity check site lijk ik het meest op Heidi Klum & Fernandel, dus hierbij wat vervangende foto's van mij:quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:02 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb ook weinig picca's op m'n pc staan.
Ik heb ook weinig foto's van mezelf hoor. Das wel anders dan veel andere meiden, met tig foto's van zichzelf.quote:
Ik heb een tijd gehad dat ik elke foto die tijdens het uitgaan genomen werd opsloeg, waar ik opstond. Dat doe ik nu ook niet meer.quote:
Dan mag ik hopen dat hij wel dag en nacht verwarmd is, ehquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lol echt?Zwemmen daar ook echt mensen dan?
![]()
Ik ga in een overdekt zwembad zwemmen, uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |