quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:20 schreef Stiemie het volgende:
Veel plezier morgen Meike bij Plop! Zo ver zijn wij nog lang niet Karin met zindelijkheid. Volgens mij heeft Linde echt nog geen idee wanneer ze plast. Ze heeft een papier op haar deur hangen met 7 vakjes en elke keer poepen of plassen op het potje levert een sticker op. Zeven stickers is een cadeautje. Maar ze blijft nu al zeker 2 maanden op 2 stickers hangen. En daarvan is 1 sticker van laatst toen ze verplicht op het potje moest omdat we urine op moesten vangen![]()
Chaca we horen haar ook altijd eerst uit vragen het ook altijd aan haar hoor. Wat is er aan de hand, waar heb je pijn? Ze kan alleen echt volhouden dat ze pijn heeft als ze bv op moet ruimen en de pijn is dan haleluja! verdwenen als alles opgeruimd isIk zeg ook wel eens van "Ja als jij steeds au zegt weet mama niet wanneer ze je echt moet troosten omdat je pijn hebt" maar ik heb niet het idee dat het haar echt veel kan schelen op dat moment.
Ruben is regelmatig bij de buren, maar dat voelt bijna familiequote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:49 schreef YPPY het volgende:
Dat dramaqueen gebeuren is hier natuurlijk ook bekend.Stiekem vind ik het wel fijn dat een vriendinnetje van het kdv hetzelfde doet, dan weet ik dat het heel normaal is. Grappig is wel dat ze het meestal ombeurten doen en dan gaat de ander dom staan kijken van: "wat doet die nou vreemd
was is er nou?" en 5 minuten later omgekeerd.
![]()
Nu zit ze weer in een ontzettend schattige fase.
Afgelopen donderdagochtend moest ik een keertje extra werken. Ze is toen bij een vriendinnetje geweest. Voor de allereerste keer helemaal alleen, zonder familie. Het ging helemaal goed. Nou komen we daar ook wel vaak en kent ze die moeder ook goed, maar toch, het is wel weer een stap. Binnenkort eens afspreken met een ander vriendinnetje, daar zou ze nog een keertje pannenkoeken gaan eten zonder mij. Die woont verder weg, weer een stapje naar zelfstandigheid.
Leuk heh :-)quote:Op maandag 25 januari 2010 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha heeft eig. altijd nog rompers aan maar van de week had ik een boxershortje gekocht. Ik stond net met de tranen in mijn ogen om die spillepootjes onder die pijpjes uit. Mooie onnerbroek! zoals hij zelf zei!![]()
Wat een weekdier ben ik toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |