abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 januari 2010 @ 21:55:04 #126
35189 Troel
scherp en bot
pi_77158484
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:20 schreef Stiemie het volgende:
Veel plezier morgen Meike bij Plop! Zo ver zijn wij nog lang niet Karin met zindelijkheid. Volgens mij heeft Linde echt nog geen idee wanneer ze plast. Ze heeft een papier op haar deur hangen met 7 vakjes en elke keer poepen of plassen op het potje levert een sticker op. Zeven stickers is een cadeautje. Maar ze blijft nu al zeker 2 maanden op 2 stickers hangen. En daarvan is 1 sticker van laatst toen ze verplicht op het potje moest omdat we urine op moesten vangen

Chaca we horen haar ook altijd eerst uit vragen het ook altijd aan haar hoor. Wat is er aan de hand, waar heb je pijn? Ze kan alleen echt volhouden dat ze pijn heeft als ze bv op moet ruimen en de pijn is dan haleluja! verdwenen als alles opgeruimd is Ik zeg ook wel eens van "Ja als jij steeds au zegt weet mama niet wanneer ze je echt moet troosten omdat je pijn hebt" maar ik heb niet het idee dat het haar echt veel kan schelen op dat moment.

Ruben heeft een periode gehad dat hij au zei als hij wat lekkers wilde hebben. Dat is na verloop van tijd over gegaan, gelukkig wel, want ook ik zat met het probleem dat we het dus op een gegeven moment niet meer konden onderscheiden. Ik hoop dat het voor Linde ook snel duidelijk is

Ruben gaat erg goed qua zindelijkheid, maar ik durf het nog niet aan om hem zonder luier te laten lopen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 januari 2010 @ 08:15:15 #127
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_77169975
hey Karin.... veel plezier met Meike bij Plop..
je zult wel een paar bewoners van mij zien... die gaan ook heen, have fun!!!!

en dat zindelijk worden... Caithlynn was heel vroeg om op de wc te plassen, maar na een paar keer zag ze er de lol niet meer van in... nu nog steeds een luier om.. Dus we wachten maar weer op het mooie weer en dan kijken hoe ze het gaat doen.. ZE voelt het wel aankomen, dus het begin is erweer....
maar ja, als zij er nog niet aan toe is, laat ik het lekker zo... het komt gelukkig vanzelf...
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 10:09:34 #128
11682 Moonah
Jolie femme
pi_77170718
Wow die Meike, wat fijn Karin!

En hé, Ruben al hier? Ik heb zijn verjaardag gemist!
Welkom Troel, met je oudste.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_77171213
Dat dramaqueen gebeuren is hier natuurlijk ook bekend. Stiekem vind ik het wel fijn dat een vriendinnetje van het kdv hetzelfde doet, dan weet ik dat het heel normaal is. Grappig is wel dat ze het meestal ombeurten doen en dan gaat de ander dom staan kijken van: "wat doet die nou vreemd was is er nou?" en 5 minuten later omgekeerd.

Nu zit ze weer in een ontzettend schattige fase.

Afgelopen donderdagochtend moest ik een keertje extra werken. Ze is toen bij een vriendinnetje geweest. Voor de allereerste keer helemaal alleen, zonder familie. Het ging helemaal goed. Nou komen we daar ook wel vaak en kent ze die moeder ook goed, maar toch, het is wel weer een stap. Binnenkort eens afspreken met een ander vriendinnetje, daar zou ze nog een keertje pannenkoeken gaan eten zonder mij. Die woont verder weg, weer een stapje naar zelfstandigheid.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77189211
Wat worden ze dan ineens groot he YPPY....! Maar het maakt het allemaal wel makkelijker.

Wij waren vandaag met Meike naar de Plopshow, wat een belevenis voor een klein meisje!
Het was weer geweldig. Meike genoot!
We zaten op rij 2, en aan de zijkant, dus Meike kon weer helemaal uit haar dak met dansen, en deed dat dan ook. En toen nodigde Klus haar uit om op het podium te komen dansen met de andere kabouters!
En daar ging mijn kleine meisje! Plop pakte haar bij de hand, en zo sjokte ze aan de hand van Plop het podium over. Geweldig!
Later met Klus op de foto, en een dikke knuffel van Kwebbel gekregen. Kleine meisje zat er helemaal vol van. Zal mij benieuwen hoe die slaapt vannacht.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_77190185
Yppy wat goed zeg van Anna! En jullie dus ook een dramaqueen... Zou het gewoon iets meisjesachtigs zijn?

Karin wat een leuke foto! Al zou ik me best voor kunnen stellen dat Klus invloed heeft op je slaap-prestaties En ze ging gewoon dus zo mee het podium op! Dapper zeg!

Vanmiddag bij de schoenenwinkel maar eens Linde haar voeten op laten meten want ze viel ineens zo veel. Ineens dus veel te kleine schoenen. Dus meteen maar weer nieuwe gekocht (maat 23, kan helaas geen plaatje vinden )
Wel opvallend trouwens. Ze was in de winkel heftig aan het hobbelen op een hobbelpaard en toen kukelde ze zo met dat ding voorover! Schrok me rot, maar ze reageerde amper. Niks geen gekerm of gehuil. En thuis wilde ze de klei niet opruimen en toen was het meteen weer "au, au ik heb pijn!" Ik probeer het gekerm momenteel maar zoveel mogelijk te negeren want het werkt na een tijdje ook enorm op je zenuwen
pi_77190518
Karin, die plop vind ik eng, maar de foto is heel leuk. Het klinkt wel prachtig.

Wat eng, die Linde! Een vriendinnetje ging hier bijna om met de schommel eland, die staat nu uit voorzorg op zolder.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zondag 24 januari 2010 @ 09:23:51 #133
144006 chacama
Ondernemend!
pi_77201863
Meike, wat ben jij een stoere meid.

Stiemie, lijkt Linde dan toch meer op Maud dan we dachten. Niet piepen als er wat is en mega-piepen als het niet gaat zoals ze wilt? blijf voor je duimen dat het snel over is. (hier is het ook nog niet over... en ik ben aan het plannen om het nachtritueel weer te gaan doorbreken. Gisteren lag ze om half 2 tussen ons in. Dat gaat dus de verkeerde kant op...)
  zondag 24 januari 2010 @ 09:51:51 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_77202057
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 10:49 schreef YPPY het volgende:
Dat dramaqueen gebeuren is hier natuurlijk ook bekend. Stiekem vind ik het wel fijn dat een vriendinnetje van het kdv hetzelfde doet, dan weet ik dat het heel normaal is. Grappig is wel dat ze het meestal ombeurten doen en dan gaat de ander dom staan kijken van: "wat doet die nou vreemd was is er nou?" en 5 minuten later omgekeerd.

Nu zit ze weer in een ontzettend schattige fase.

Afgelopen donderdagochtend moest ik een keertje extra werken. Ze is toen bij een vriendinnetje geweest. Voor de allereerste keer helemaal alleen, zonder familie. Het ging helemaal goed. Nou komen we daar ook wel vaak en kent ze die moeder ook goed, maar toch, het is wel weer een stap. Binnenkort eens afspreken met een ander vriendinnetje, daar zou ze nog een keertje pannenkoeken gaan eten zonder mij. Die woont verder weg, weer een stapje naar zelfstandigheid.
Ruben is regelmatig bij de buren, maar dat voelt bijna familie Echt verder weg spelen hebben we nog niet gedaan, maar ik denk dat ook dat wel goed zal gaan. Volgens mij gaat dat al heel snel goed, maar willen wij moeders daar gewoon nog niet aan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 24 januari 2010 @ 15:49:38 #135
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_77212336
Karin wat een leuke foto!!!!!!
Meike heeft het natuurlijk prachtig gevonden......
mijn bewoners waren er ook dol enthausiast over...

zo mijn werkweekend zit erweer op, kan weer genieten van mijn meissie thuis....
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_77238717
Superleuke foto van Meike en wat knap dat ze durft mee te gaan het podium op! Stoere meid hoor.
En ik zie dat haar krullen verdwenen zijn!
pi_77239152
Meike wat stoer!!
En waar zijn die lieve krullen gebleven?
  maandag 25 januari 2010 @ 09:15:48 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77239392
Sasha heeft eig. altijd nog rompers aan maar van de week had ik een boxershortje gekocht. Ik stond net met de tranen in mijn ogen om die spillepootjes onder die pijpjes uit. Mooie onnerbroek! zoals hij zelf zei!

Wat een weekdier ben ik toch!
pi_77239553
Heerlijk BE
  maandag 25 januari 2010 @ 11:26:15 #140
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_77242363
quote:
Op maandag 25 januari 2010 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha heeft eig. altijd nog rompers aan maar van de week had ik een boxershortje gekocht. Ik stond net met de tranen in mijn ogen om die spillepootjes onder die pijpjes uit. Mooie onnerbroek! zoals hij zelf zei!

Wat een weekdier ben ik toch!
Leuk heh :-)
Chris heeft nog steeds een blauwe (strakke) nijntje-zwembroek van maat 82 ofzo.
Van het weekend een boxer-zwembroek gekocht. Staat zo groot zeg :-) Zeker vergeleken met die oude.

Jammergenoeg geen matching zwembroek voor pappa gevonden ;-)
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_77245588
Oh stoere Sasha met zijn boxer, ja einde romper is definitief einde babytijd.....

We hebben Meikes haar pas nog gekortwiekt in de hoop dat de krulletjes weer terug zouden komen, maar helaas. Ze zijn weg....
Bij mijzelf zijn ze ook een poos weggeweest, dus ik heb nog hoop dat ze ooit weer terug komen.

Vandaag ging ze met Kwebbelmuts op naar school, vertelde aan de juf over de Plopshow, maar ze wilde het in de kring niet aan de kindjes vertellen want...."het is een geheim"
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 25 januari 2010 @ 17:41:35 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77256612
Zeg, het feit dat Oei ik groei op een gegeven moment stopt met het aangeven van die sprongetjes en fases betekent toch niet dat het een non-stop fase is vanaf dan he?
Heel gezellig hoor, maar de hele dag door non-stop zingen, roepen, rennen, dansen, poezen laten schrikken, papa en mama pesten, niet luisteren en ehm... nog meer ondeugend zijn is best vermoeiend.
En ik mezelf maar proberen voor te houden dat het een fase is, dat hij nog maar klein is, dat ik me niet op moet laten jutten etc. etc.

Maar zoooooooooo lief af en toe dat het dan weer alles goed maakt.

Ik voelde me afgelopen zaterdag in de supermarkt niet opgelaten omdat hij aan het huilen en krijsen was, maar wel omdat hij vanaf de ingang tot aan de kassa alleen maar BooooooooooooooookkeBouwerMakenEnOf!!!!!!!! heeft lopen zingen. En dan echt op volle sterkte zeg maar.
pi_77257548
Haha be! Das toch lief!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 25 januari 2010 @ 18:23:20 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77258132
Is het ook, maar ehm... de hele supermarkt door, non-stop? En als ik zei ´kan je ook zachtjes zingen' ging hij alleen maar harder zingen.
Een aantal mensen moesten er wel heel erg om lachen, maar je zag ook een paar van die zaterdagochtendkoppen...
pi_77258454
Peuterpubertijd BE... . Ik had er wel om kunnen lachen hoor!
Wij gaan tegenwoordig thuis gewoon ook op de grond liggen brullen als Mirte weer eens een dramaqueen bui heeft. En dan moet ze meestal hard lachen (gekke mama) en dan is het vaak wel over...
En ik hoor steeds vaker mezelf... en zinnen waarvan ik denk: waar haalt ze dat nou weer vandaan...
Fake it till you make it...
  maandag 25 januari 2010 @ 18:37:30 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77258607
Oh ja, dat was ook niet wat ik bedoelde met het eerste deel. Dat zingen is nog niet zo erg, maar dan bij Oscar in zijn oor tetterend, of de mijne, of die van de poes, gevolgd door een achtervolging etc. etc.
Enige poging tot straffen wordt met spot begroet 'nou en op de gang, ga ik toch gewoon kiekeboe met het gordijn doen'.
pi_77259485
Hoe gaat het nu met Lars en Xeentje? Hopelijk zwakt de RS flink af voor woensdag Karin. Ik duim mee! hmm ik haalde wat topics door elkaar

Meike met haar geheim Wel leuk gevonden toch Karin.

Ah dat klinkt als en gewoon lief gevalletje peuter-pubertijd hoor BE Hier heeft ze een keer de hele supermarkttocht volgehouden om heel hard Wellus! terug te zeggen. Ook als ik niks terug zei... Of zal ze gemerkt hebben dat ik in gedachten stiekem wel Nietus zei?

O ja en bij straf moet ze hier op het matje voor de glazen balkondeur zitten en dus niet voor straf ondertussen met de raamstickertjes spelen die daar ook hangen

En zaterdagmorgenkoppen heb je helaas altijd. Laatst een studente-achtig type luid bellend achter me in de rij bij een winkel. Nee het duurt allemaal lang en ik sta ook nog eens achter een kinderwagen! Heb maar vriendelijk gezegd dat het voor haar en voor ons heel erg jammer was dat ze niet alleen op de wereld was om vervolgens tergend langzaam 2x de verkeerde pincode in te toetsen en mijn boodschappen in standje hoogbejaard in te pakken

[ Bericht 2% gewijzigd door Stiemie op 25-01-2010 19:10:41 ]
pi_77266459
Die fases blijven BE. Ik vind het grappig dat we dat nu nog steeds kunnen zien, dat ze na een wat lastigere periode weer een sprongetje heeft gemaakt.

Ze wil niet goed gaan slapen, dus nu was ik er net. Ze riep omdat d'r dekbed los was gegaan. Toen bleek dat er een natte plek in d'r bed zat, van het flesje dat was omgevallen. Ze had d'r zakdoekje al opgehangen op de rand van het bed "om te droogworden" Zo schattig en slim ook, dat ze zelf bedenkt dat een zakdoekje kan drogen door het op te hangen. Om het proces te versnellen, hangt het nu samen met het laken op de verwarming, vond ze niet erg.
*OUD heilige*
pi_77267641
Met een boxershort aan lijken kleine jongetjes ineens zo groot! En heel hard zingen in de winkel is herkenbaar. Ik vind het meestal wel gezellig!

Wat slim van Anna!

Damian is weer ziek. Zijn we net van de longontsteking af.. Nu heeft hij een keelontsteking en oorontsteking. Hij is al de hele dag heel zielig en hard aan het huilen van de pijn. Ik voel me zo machteloos want niks lijkt te helpen. Heb vanmiddag even meegehuild zo zielig was het.
Iemand nog tips? Hij ligt al wat hoger in bed. (op een kussen)
pi_77268134
Wat zielig voor Damian.
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')