quote:
Ja jonge. Stel je voor, weetje hoe chill je kan ook vasthouden ergens en dan nog een keer er over heen. Zo chill.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
[..]
Bied je je aan? [ afbeelding ]
Natuurlijk!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
[..]
Bied je je aan? [ afbeelding ]
Wat als ze zo'n anti-verkrachters tampon in heeft?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja jonge. Stel je voor, weetje hoe chill je kan ook vasthouden ergens en dan nog een keer er over heen. Zo chill.
UHU!!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want er moet zo een vliesje doorgeprikt![]()
![]()
Kanker, als ik er al aan denk doet m'n lul pijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat als ze zo'n anti-verkrachters tampon in heeft?
Ja, maar eens... moest het. Na 5 maanden vriendje wilde ik ook wel.quote:
ik haat nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Niet haten. Niet elke vriendin bleek even braaf.
Alles kan kapot.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat als ze zo'n anti-verkrachters tampon in heeft?
Wtfquote:
5 maanden. Wat een bikkel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar eens... moest het. Na 5 maanden vriendje wilde ik ook wel.
Mooi, ik zal de arrangements makenquote:
Haha kanker.quote:
pm mij die info dan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mooi, ik zal de arrangements maken
Er zit een pin aan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Neuk jij altijd als er een tampon in zit dan?
Ik heb het over verkrachtingen he, dan ga je meestal niet eerst even checken of er wat in zit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Neuk jij altijd als er een tampon in zit dan?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |