Ja, ze was er wel voor in.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:30 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Gewoon geraped? Want ze weet niet hoe je er uit ziet. Wel geil hoor.
Nja ik was 1 dag zestien, op mijn birthday.quote:
Echte bets voor mensen uit het Gooi. Wij hadden laatst een bet wie van ons het eerst gepopped zou worden door een freak met een strap.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vorige periode was zijn hoogste cijfer een 5,6
Maar aangezien hij wel wat voldoendes kan gebruiken zit ik op 6,0 met een margin van 0,25. 2 andere vrienden zitten op de 5,5 en de 6,5.
Ik kreeg daarnet in ieder geval wel te horen dat ik weleens de winnende kandidaat kan gaan worden
[..]
Nee, ik heb het hem gisteren pas verteld.
Laren Gld. ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Neehoor
[..]
Jazeker, nu in Blaricum en binnenkort in Laren
Ik vind 16 wel een mooi leeftijd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nja ik was 1 dag zestien, op mijn birthday.![]()
Nee.quote:
Ik had liever iets anders gekregen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nja ik was 1 dag zestien, op mijn birthday.![]()
Wat, rapen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:31 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Lijkt me zo chill he. Dan kan je echt doen wat je wilt zonder aan de ander te denken.
Onze levens zijn niet spannend genoeg voor andere betsquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Echte bets voor mensen uit het Gooi. Wij hadden laatst een bet wie van ons het eerst gepopped zou worden door een freak met een strap.
Wat dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik had liever iets anders gekregen.
watquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:30 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Gewoon geraped? Want ze weet niet hoe je er uit ziet. Wel geil hoor.
R.I.P. Emir.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Echte bets voor mensen uit het Gooi. Wij hadden laatst een bet wie van ons het eerst gepopped zou worden door een freak met een strap.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat, rapen?Lijkt me ook chill ja.
Ja man.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:
Wat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
WK 2010, Soccer and Rapequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof je dat niet kan lezen.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Een nieuwe ipod. Niet iets dat pijn doet de eerste keer.
Ja toch?quote:
Bied je je aan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |