quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:17 schreef Japsnars het volgende:
Wij hebben ingezet op het gemiddelde cijfer dat een vriend van ons, deze toetsweek gaat halen
Mag hij zelf ook mee doen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:17 schreef Japsnars het volgende:
Wij hebben ingezet op het gemiddelde cijfer dat een vriend van ons, deze toetsweek gaat halen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:22 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb op de basisschool ooit een weddenschap gehad op welke leeftijd mijn vriendinnen en ik ontmaagd zouden worden. Ook zo sad.
Welke leeftijden waren dat dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:22 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb op de basisschool ooit een weddenschap gehad op welke leeftijd mijn vriendinnen en ik ontmaagd zouden worden. Ook zo sad.
Waarop had je ingezet dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:22 schreef Smart_ass het volgende:
quote:
Ja één vriendin op 18, één op 17, één op 16 en één op 15 geloof ik. Maar das al zo lang geleden.quote:
16.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:26 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik wil het ook best van jou weten hoor. Hoeft niet jaloers te worden.
Jij zette in op 15.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja één vriendin op 18, één op 17, één op 16 en één op 15 geloof ik. Maar das al zo lang geleden.
Vorige periode was zijn hoogste cijfer een 5,6quote:
Nee, ik heb het hem gisteren pas verteld.quote:
Je moest het voor de rest gokken he.quote:
en klopte je voorspelling?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je moest het voor de rest gokken he.Niet voor jezelf.
Dus bij 1 vriendin dacht ik 18, bij de ander 16 en de ander 15 ofzo.
2011 toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:27 schreef PhifeDawg het volgende:
Ik heb gewed op wanneer ik een fokster ga doen
Door deze boi.quote:
Dat is best wel een hele nette rebusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |