Ja he.quote:
Niet in Amsterdam.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mooi, ik zal de arrangements maken
Iscool.quote:
Ook niet in Rotterdam dan.quote:
Van jou had ik echt iets van al na 2 weken verwacht.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar eens... moest het. Na 5 maanden vriendje wilde ik ook wel.
Dan mag jij wel als eerst. Is het ook niet zo uitgerekt voor mij.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb het over verkrachtingen he, dan ga je meestal niet eerst even checken of er wat in zit.
Ze is best verlegen hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Van jou had ik echt iets van al na 2 weken verwacht.
Dit is de echte:quote:
Dat moet pijn doenquote:An anti-rape female condom using a different design was invented by Sonette Ehlers, a South African woman. Ehler was motivated to create it while working as a blood technician with the South African Blood Transfusion Service, during which time she met many rape victims. Initially called RapeX, the name was changed in 2006 upon discovering that RAPEX is also an EU warning system against dangerous goods on the market.
The Rape-aXe is a latex sheath embedded with shafts of sharp, inward-facing barbs that would be worn by a woman in her vagina like a tampon. If an attacker were to attempt vaginal rape, his penis would enter the latex sheath and be snagged by the barbs, causing the attacker excruciating pain during withdrawal and (ideally) giving the victim time to escape. The condom would remain attached to the attacker's body when he withdrew and could only be removed surgically[citation needed], which would alert hospital staff and police. Like most condoms, Rape-aXe also usually prevents pregnancy and the transmission of HIV and sexually transmitted diseases.
Rape-aXe was unveiled on August 31, 2005 in South Africa. Mass production was scheduled to begin in April 2007.
Thanks.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Van jou had ik echt iets van al na 2 weken verwacht.
Nee maar eerlijk. Als je gewoon weer wilt knallen dan moet je even hyven of hier een pm sturen.quote:
Jij bent zeker wel eens in Amsterdam geweest, en ik nog nooit in Rotterdam. Dus. Lijkt me duidelijk.quote:
Lol wtf, had het gisteren gemist, maar dit is echt bizarquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:45 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee maar eerlijk. Als je gewoon weer wilt knallen dan moet je even hyven of hier een pm sturen.
Rotterdam, graag of niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij bent zeker wel eens in Amsterdam geweest, en ik nog nooit in Rotterdam. Dus. Lijkt me duidelijk.[ afbeelding ]
ik kom wel naar rotjeknorquote:
Ik ook eigenlijkquote:
Ja nog 2 maanden of zo daarna inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar je had toch nog wel seks met hem toen het al uit was? Dus vandaar.
Ja, al die reacties in WOS ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lol wtf, had het gisteren gemist, maar dit is echt bizar![]()
![]()
quote:
Voor jou mag je alleen Hyven.quote:
AH KANKER.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit is de echte:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Dat moet pijn doen
Oke sorrie.quote:
Zit erg comfortabel zo te zien. Volgens mij laat je je dan liever verkrachten.quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag kk raar smsje jonge daar over.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Voor jou mag je alleen Hyven.
Ik was met een chick gegaan met oud en nieuw. Verder niks meer van gehoord maar ik had wel nummer en zij die van mij ook. Krijg ik vandaag opeens een sms, en ik quote!quote:
En je klacht is?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:52 schreef S.Seagal het volgende:
Ik was met een chick gegaan met oud en nieuw. Verder niks meer van gehoord maar ik had wel nummer en zij die van mij ook. Krijg ik vandaag opeens een sms, en ik quote!
Hey! Hoe gaat het ermee? Heb je zin om een keer wat leuks te gaan doen? xx
Dus ik denk ik sms later wel terug geen zin in nu.
2 minuten later weer een sms, dus ik kijk staat er dit:
Of we kunnen het ook gelijk groots aanpakken? En gelijk hupsakee batsen! x
![]()
_!
Die 2e zin is niet van een chick, dudequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik was met een chick gegaan met oud en nieuw. Verder niks meer van gehoord maar ik had wel nummer en zij die van mij ook. Krijg ik vandaag opeens een sms, en ik quote!
![]()
_!
Yuk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
![]()
_!
doe dan maar eens ff pics van je telefoon. Anders dikke onzinquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
![]()
_!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
![]()
_!
Sowieso zeggen mensen onder de 30 toch geen hupsakee in smsjes?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:53 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Die 2e zin is niet van een chick, dude
Inderdaad. Chicks hebben het nooit over batsen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:53 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Nee ik ga ook niks doen. Gewoon msn ofzo maar ik ga niet met me pik bloot gelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:53 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |