Was het geen jongeman?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik was met een chick gegaan met oud en nieuw. Verder niks meer van gehoord maar ik had wel nummer en zij die van mij ook. Krijg ik vandaag opeens een sms, en ik quote!
Hey! Hoe gaat het ermee? Heb je zin om een keer wat leuks te gaan doen? xx
Dus ik denk ik sms later wel terug geen zin in nu.
2 minuten later weer een sms, dus ik kijk staat er dit:
Of we kunnen het ook gelijk groots aanpakken? En gelijk hupsakee batsen! x
![]()
_!
Er is geen klacht.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is een ontwijking van mijn vraag, vriend.
Dit dus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Chicks hebben het nooit over batsen.
Nog niet. Nog niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Haha, s.s heeft geneukt met een transseksueel
Hahahahaha. Sure. En je weet zeker dat het geen vent was?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik was met een chick gegaan met oud en nieuw. Verder niks meer van gehoord maar ik had wel nummer en zij die van mij ook. Krijg ik vandaag opeens een sms, en ik quote!
Hey! Hoe gaat het ermee? Heb je zin om een keer wat leuks te gaan doen? xx
Dus ik denk ik sms later wel terug geen zin in nu.
2 minuten later weer een sms, dus ik kijk staat er dit:
Of we kunnen het ook gelijk groots aanpakken? En gelijk hupsakee batsen! x
![]()
_!
quote:
Die ken ik ook!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:00 schreef S.Seagal het volgende:
For the record ze is wel een SMS-Autist.
Ja autisme kan toch ook meer mannelijkheid veroorzaken? bijv. goed kunnen rekenen enzo?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:00 schreef S.Seagal het volgende:
For the record ze is wel een SMS-Autist.
Die eerste is de tegenstander toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Die keepers die hun bal in het eigen doel gooien
Ik zou het niet weten. Als jij goed kan rekenen dan zal het wel kloppen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja autisme kan toch ook meer mannelijkheid veroorzaken? bijv. goed kunnen rekenen enzo?
Jij bent dan ook geen chick.quote:
Ik ben geen autist.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Als jij goed kan rekenen dan zal het wel kloppen.
Oke.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben geen autist.
Ik ben trouwens ook beter in taal.
Lol ja, dat is Kahn die in de laatste minuut meegaat om gelijk te maken, maar a la keeper stompt ie de bal ipv koppenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die eerste is de tegenstander toch?
Barthez, die maakte pas fouten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lol ja, dat is Kahn die in de laatste minuut meegaat om gelijk te maken, maar a la keeper stompt ie de bal ipv koppen
Vind ik wel de beste fout die je als keeper kan maken tho', jammer alleen dat ie al geel had en er dus af moest![]()
De IT'ers van daar willen guido's worden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:15 schreef Smart_ass het volgende:
Apart combinatie, muziek en dvd's etc en make up.
Dat is werkelijk de enige film waarvan ik spijt heb hem te zien. 2 uur hangen in een supermarkt. Alleen het einde is dan wel weer okee.quote:
Whahahahah dat gaat je neukbeurten kosten, jongeman! Voorlopig mag je er niet meer op/in.quote:
Kusje voor jou.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ja blijkbaar.En daar gebruiken ze dan vrouwen make up voor.
Ow fuck, dat ben ik allemaal vergetenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:17 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Niet te breken?
Never want to lose you?
De broer van Gordon Ramsay ofnietquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:16 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Dit blijft de beste.
[ afbeelding ]
Kan hij z'n eigen vuist vullen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whahahahah dat gaat je neukbeurten kosten, jongeman! Voorlopig mag je er niet meer op/in.
Is dat een keeper?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
De broer van Gordon Ramsay ofniet
Hij heeft een hond dus hij kan nog wel een beetje variëren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whahahahah dat gaat je neukbeurten kosten, jongeman! Voorlopig mag je er niet meer op/in.
Troll.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Can't live without you.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ow fuck, dat ben ik allemaal vergeten_!
_!
Mensen die niet te breken zijn, hebben mijn breekijzer nog niet gezien.
Ach, dat moet hij doordeweeks ook altijd alquote:
Van een poes naar een hond.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft een hond dus hij kan nog wel een beetje variëren.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Even zoeken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:21 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Laat zien? Heb er nog nooit een van Lee Hotti gezien.
Achja, ik heb tenminste seks.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach, dat moet hij doordeweeks ook altijd al
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:21 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Laat zien? Heb er nog nooit een van Lee Hotti gezien.
Ik zag een goede poederkwast maar die is heul duur en vrijwel nergens te krijgen. Op internet dan. Op Nederlandse sites.quote:
hoezo dat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:22 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Lenny Kravitz?
Daar wil ik binnenkort de hele discografie van downloaden.
Oh, dan vind ik Lenny Kravitz beterquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ik luister nu Linkin Park.Heerlijk.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zag een goede poederkwast maar die is heul duur en vrijwel nergens te krijgen. Op internet dan. Op Nederlandse sites.
Ik weet welke je bedoelt... kan hem ook niet vinden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon alleen die vinden.Maar je hebt die jij stuurde ook, maar dat ie dan zoent.
Waarom zou je tweedehands ondergoed willen kopen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En ik zag heul Sonia Rykiel lingerie voor 3 euro. What what.
Voorspelbaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:29 schreef wolvendagen het volgende:
Zware nacht, even een halfuurtje slapen. joe, bye, kusjes
quote:
Jacques Brelquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ramses is een held. Jacques Brel ook.
Uitzonderingen bevestigen de regel, ik vind zo nu en dan een liedje ook wel leuk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ramses is een held. Jacques Brel ook.
Die doen nu voor H&M toch? Had er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij de V&D hebben ze hele goede kwasten, bij de Sephora afdeling. En ik zag heul Sonia Rykiel lingerie voor 3 euro. What what.
Heel Volendam dus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel, ik vind zo nu en dan een liedje ook wel leuk.
Alleen die meuk waar ze tegenwoordig mee komen aanzetten is afschuwelijk.
Jonge, die gast zong voornamelijk in het Frans en kon geen zak Nederlands.quote:
hate it.quote:
Acda & de Munnik zijn een van de weinige goede hedendaags Nederlandse muzikantenquote:
Ja, nou en. Hij zong wel nummers soms in het Nederlandsquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jonge, die gast zong voornamelijk in het Frans en kon geen zak Nederlands.
Al zijn nummers moesten voor hem vertaald worden in het Nederlands
Oke, voor de tweede keer in mijn leven luister ik nu spinvis. Dit nummer klinkt wel oke alhoewel het niet echt zang isquote:
Hoezo? Dit is toch gewoon kwaliteit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |