De IT'ers van daar willen guido's worden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:15 schreef Smart_ass het volgende:
Apart combinatie, muziek en dvd's etc en make up.
Dat is werkelijk de enige film waarvan ik spijt heb hem te zien. 2 uur hangen in een supermarkt. Alleen het einde is dan wel weer okee.quote:
Whahahahah dat gaat je neukbeurten kosten, jongeman! Voorlopig mag je er niet meer op/in.quote:
Kusje voor jou.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ja blijkbaar.En daar gebruiken ze dan vrouwen make up voor.
Ow fuck, dat ben ik allemaal vergetenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:17 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Niet te breken?
Never want to lose you?
De broer van Gordon Ramsay ofnietquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:16 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Dit blijft de beste.
[ afbeelding ]
Kan hij z'n eigen vuist vullen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whahahahah dat gaat je neukbeurten kosten, jongeman! Voorlopig mag je er niet meer op/in.
Is dat een keeper?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
De broer van Gordon Ramsay ofniet
Hij heeft een hond dus hij kan nog wel een beetje variëren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whahahahah dat gaat je neukbeurten kosten, jongeman! Voorlopig mag je er niet meer op/in.
Troll.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
De broer van Gordon Ramsay ofniet
Can't live without you.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ow fuck, dat ben ik allemaal vergeten_!
_!
Mensen die niet te breken zijn, hebben mijn breekijzer nog niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |