Ik woon nie in Maaskantje jongequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zie dat opeens voor me.. met een matje, shaggie in je handen en dan een mooi speciaalbiertje uit de fles wegtikken
sorry
Ja, maar die testen slaan op kaasquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van alles.. van huismijt tot katten
Nou, Maaskantje hangt er al niet eens meer, dus die iig niet meerquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:37 schreef jna het volgende:
Ik vraag me af welk plaatsnaambord meer wordt gestolen de laatste maanden. Maaskantje of Sexbierum
jammerquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik woon nie in Maaskantje jonge
Ik reageer nog al heftig op gras en bloemen enzo.. en dan moet je moeder weer zonodig lavendel in huis halen..quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar die testen slaan op kaasIk werd ook allergisch bevonden voor huisstof (en aanverwanten; astam jwt), kerstbomen en katten, maar ik heb nog nooit iets gekregen van kerstboom likken of kat snuiven
misschien alledrie in een fles gemixt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar die testen slaan op kaasIk werd ook allergisch bevonden voor huisstof (en aanverwanten; astam jwt), kerstbomen en katten, maar ik heb nog nooit iets gekregen van kerstboom likken of kat snuiven
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik reageer nog al heftig op gras en bloemen enzo.. en dan moet je moeder weer zonodig lavendel in huis halen..
Ik kan het wel eens proberenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien alledrie in een fles gemixt?
ik heb ook geen last van zijn moederquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]Daar heb ik gelukkig weer geen last van
Zit vanavond bij m'n vriendin, maar denk niet dat ze bier in huis heeftquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar ik zit nog @ uni, geloof het of niet, maar het studeren schiet best op
Het topic had potentiequote:
Die zijn erg ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:31 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. zo'n allergietest is best kut... mijn arm jeukt nu echt verschrikkelijk
dumpen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zit vanavond bij m'n vriendin, maar denk niet dat ze bier in huis heeft
Da was de grapquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb ook geen last van zijn moeder
QFT.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dumpen.
een vrouw moet altijd bier in huis hebben, al is het maar voor haar vent
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dumpen.
Dat er een paar moraalridders nou gaan bashen daar.. Pff..quote:
Heeft ze vaak ook wel hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dumpen.
dan is 't goed. Maar het is nog niet te laat om haar een hint te geven zodat je vanavond van een biertje kunt geniten!quote:
Ach, van die prikjes voelde ik niks.quote:
alleen heb je ook mietjes die geen bier zuipenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dumpen.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alleen heb je ook mietjes die geen bier zuipen
Gelukkig heeft ze wel bacardi Lémon in huis voor me
Nogmaals: Huilie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat er een paar moraalridders nou gaan bashen daar.. Pff..
En ach, zie het positief.. Ze is unbanned.. Hoewel ze het niet verdiende.. Ja, tijdelijk om zich te verdedigen, maar ze komt niet eens opdagen..
Soort van vervolg Verslaafde Fokkers die van alles opgewonden wordenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, maar het was wel vermakelijk.
Afgekicked dusquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat er een paar moraalridders nou gaan bashen daar.. Pff..
En ach, zie het positief.. Ze is unbanned.. Hoewel ze het niet verdiende.. Ja, tijdelijk om zich te verdedigen, maar ze komt niet eens opdagen..
da's een alternatieve kuisheidsfilterquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:54 schreef AMDB het volgende:
Iemand hier trouwens enig idee hoe dit komt:
Laptop van m'n vriendin valt telkens uit bij het kijken van een serie/film op de laptop. Het gebeurt alleen bij het kijken van films/series...
hij twitterde zoiets jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:55 schreef jna het volgende:
Nico dijkshoorn schijnt vanavond helemaal los te gaan in DWDD over die Irak kwestie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |