Goed gezien. Ff kijken of je wakker bentquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je spelling ook![]()
Hij is best flauw eigenlijk
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef Psychonikeo het volgende:
en het rendier Dasher is bij deze omgedoopt tot reldier Basher
zomgquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Nee, hor, niet de eerste keer, maar boeiend.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou als dit de eerste keer was doe ik goede zaken...
Oh en mijn mocro-vriend heeft me ook niet teruggebeld
*boks*quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Dure kwetsing dan.. Je staat op #1.. Gefeliciteerd. De vorige waren allemaal gratis.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, hor, niet de eerste keer, maar boeiend.
ik kan niet begrijpen dat je mij, een goede vriend, die telefoon niet gewoon niet gunt voor 100 euro..!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:47 schreef Bootje84 het volgende:
LOL!!
Net contact gehad met KPN en opgebiecht dat ik 2 toestellen heb ontvangen. Door een administratieve fout hebben ze een van de telefoons uit het systeem gehaald. maw; Bootje heeft nu 2 toestellen gekregen met 1x een abo.
Iemand kopen?
Wel 3D niet IMAX.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef jna het volgende:
Iemand hier naar Avatar 3D op imax geweest?
Had ik jou niet die Ipod verkocht..?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kan niet begrijpen dat je mij, een goede vriend, die telefoon niet gewoon niet gunt voor 100 euro..!
nee, schijnt een kutfilm te zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef jna het volgende:
Huh?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dure kwetsing dan.. Je staat op #1.. Gefeliciteerd. De vorige waren allemaal gratis.
Alleen 3Dquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef jna het volgende:
Ok ik zoek eigenlijk iemand die me kan vertellen of imax echt een groot verschil maakt.quote:
Kutfilm!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef jna het volgende:
quote:
Het verhaal is kut, maar ik ga meer voor de beeldenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, schijnt een kutfilm te zijn
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, schijnt een kutfilm te zijn
Sorry, ik had even zin om je tequote:
Beelden zijn prachtig. Film is kut.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:52 schreef jna het volgende:
[..]
Het verhaal is kut, maar ik ga meer voor de beelden
Wat ik er van hoor: ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ok ik zoek eigenlijk iemand die me kan vertellen of imax echt een groot verschil maakt.
Dan kan je beter naar Coco Avant Chanelquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:52 schreef jna het volgende:
[..]
wat is daarquote:
Dat verhaal was 15 jaar geleden ofzo gemaakt eh.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Beelden zijn prachtig. Film is kut.
Ze hadden best een goed verhaal zonder stomme stereotypes kunnen schrijven
dat doe ik dus niet... als een film tegenvalt kan ik echt boos zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:52 schreef jna het volgende:
[..]
Oke dan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat is daaraan? Ik heb alleen maar slechte verhalen over de film gehoord, op 't beeld enzo na.
Maar sorry, ik ga voor het verhaal naar de bioscoop, niet voor beelden of een bepaalde acteur ofzo... :0
Same herequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat is daaraan? Ik heb alleen maar slechte verhalen over de film gehoord, op 't beeld enzo na.
Maar sorry, ik ga voor het verhaal naar de bioscoop, niet voor beelden of een bepaalde acteur ofzo... :0
Serieus?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat doe ik dus niet... als een film tegenvalt kan ik echt boos zijnwant ik zoek altijd heel precies uit waar ik heen ga zodat ik m'n geld niet weggooi
Heb jij veel naast zo iemand gezeten ofzo?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same hereMaar heel veel mensen gaan toch echt puur voor acteurs en beelden
En dan bij elke acteur/actrice roepen DIE SPEELT OOK IN -insert willekeurige flutserie-
Oh wat een excuus. 15 jaar geleden waren het al stomme stereotypes.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat verhaal was 15 jaar geleden ofzo gemaakt eh.
Nee hoor.. Gewoon gekopieerd van pocahontasquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat verhaal was 15 jaar geleden ofzo gemaakt eh.
En Dancing With Wolves.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee hoor.. Gewoon gekopieerd van pocahontas
Je bekijkt het te kritisch. Ik vond het een mooie film al was het cliché. Óok het verhaal dus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oh wat een excuus. 15 jaar geleden waren het al stomme stereotypes.
De Pandora wereld is ook niet bijster origineel, had zeker wat meer creatief talent aan mogen werken.
Moet ik daar antwoord op geven?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb jij veel naast zo iemand gezeten ofzo?![]()
Neu, retorische vraagquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet ik daar antwoord op geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |