Disana ik heb gewoon beeld en geluid geen buffers helemaal niks heb wel geloof ik die van vlemmix.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is nou 'stream en chat scheiden' dan? Die chat gebruikt een hoop ram, dat kun je alleen opheffen door de chat eraf te gooien.
Ik begrijp uit de chat dat sommigen wel gewoon beeld hebben, we worden dus afgeknepen?
Het is ook niet de bedoeling dat wij het begrijpen, het is de bedoeling dat wij beeld en geluid krijgenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:33 schreef Maanvis het volgende:
Spanningzoeker probeert alles gewoon ff netjes te fixen. Maar het is een IT-er dus jullie begrijpen er geen zak van.
Oh kom op joh, blijven proberen. Ik weet niet welke browser je gebruikt maar mij lukte het eerder vandaag wel in IE en toen ook ineens weer in FF.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar naar het zwembad vanavond. Doei
Nou ik help vanavond wel dan!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat wij het begrijpen, het is de bedoeling dat wij beeld en geluid krijgen
Ik heb nu ook weer beeld. Maar volgens mij ligt het allemaal niet aan mij. Ik heb twijfels of iedereen vanavond het wel kan zien.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Disana ik heb gewoon beeld en geluid geen buffers helemaal niks heb wel geloof ik die van vlemmix.
Dat is zijn probleemquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:33 schreef Maanvis het volgende:
Spanningzoeker probeert alles gewoon ff netjes te fixen. Maar het is een IT-er dus jullie begrijpen er geen zak van.
Tja, ik heb een Mac. Dus ik zal wel het advies krijgen om Windows te installeren. Ik ga nu boodschappen doen en probeer het daarna nog één keer, als het dan weer niet lukt hou ik het voor gezien (of niet gezien eigenlijk)quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh kom op joh, blijven proberen. Ik weet niet welke browser je gebruikt maar mij lukte het eerder vandaag wel in IE en toen ook ineens weer in FF.
Sukses, ik hoop dat je van de partij kunt zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, ik heb een Mac. Dus ik zal wel het advies krijgen om Windows te installeren. Ik ga nu boodschappen doen en probeer het daarna nog één keer, als het dan weer niet lukt hou ik het voor gezien (of niet gezien eigenlijk)
Ja ik ook, straks klappen we er gewoon allemaal uit, hoop het niet, stel je voor het is echt leuk met Jaap dan mis je toch watquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nu ook weer beeld. Maar volgens mij ligt het allemaal niet aan mij. Ik heb twijfels of iedereen vanavond het wel kan zien.
Ja, verstandig om de stream aan te laten staan. Alhoewel het wel moeilijk is te beoordelen of hij nog loopt als ze hem op een stil hoekje zetten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja ik ook, straks klappen we er gewoon allemaal uit, hoop het niet, stel je voor het is echt leuk met Jaap dan mis je toch watnou hoop dat we kunnen blijven kijken, blijf ieder geval gewoon ingelogd staan daar.
En het werkt ook nogquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:51 schreef Jian het volgende:
Kijk zie je, dit is dus wat ik net zei; ze hebben de chat "losgekoppeld" van de stream. Start maar een keer opnieuw vanaf Vlemmix TV
Betere schermverdeling ook, want nu kun je makkelijk de chat boven de stream zetten of andersom en Fok er gewoon naastquote:
Elk woord met 'mega' erin past wel bij jaap, dus het is goed zoquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:39 schreef Copycat het volgende:
King Jaap met ridders aan zijn zijde.
Hoe heet dat ook weer: megalomanie
Dat krijg ik ook als ik via Hidi's stream wil kijken maar via onlinetvkijken.nl gaat het primaquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Hier geen beeld, jullie dus wel, ik zie alleen de melding dat er storing is.
Ff opnieuw inloggen Fluiter, de stream en de chat zijn nu gescheidenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Hier geen beeld, jullie dus wel, ik zie alleen de melding dat er storing is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |