Ja ik ook, straks klappen we er gewoon allemaal uit, hoop het niet, stel je voor het is echt leuk met Jaap dan mis je toch watquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nu ook weer beeld. Maar volgens mij ligt het allemaal niet aan mij. Ik heb twijfels of iedereen vanavond het wel kan zien.
Ja, verstandig om de stream aan te laten staan. Alhoewel het wel moeilijk is te beoordelen of hij nog loopt als ze hem op een stil hoekje zetten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja ik ook, straks klappen we er gewoon allemaal uit, hoop het niet, stel je voor het is echt leuk met Jaap dan mis je toch watnou hoop dat we kunnen blijven kijken, blijf ieder geval gewoon ingelogd staan daar.
En het werkt ook nogquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:51 schreef Jian het volgende:
Kijk zie je, dit is dus wat ik net zei; ze hebben de chat "losgekoppeld" van de stream. Start maar een keer opnieuw vanaf Vlemmix TV
Betere schermverdeling ook, want nu kun je makkelijk de chat boven de stream zetten of andersom en Fok er gewoon naastquote:
Elk woord met 'mega' erin past wel bij jaap, dus het is goed zoquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:39 schreef Copycat het volgende:
King Jaap met ridders aan zijn zijde.
Hoe heet dat ook weer: megalomanie
Dat krijg ik ook als ik via Hidi's stream wil kijken maar via onlinetvkijken.nl gaat het primaquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Hier geen beeld, jullie dus wel, ik zie alleen de melding dat er storing is.
Ff opnieuw inloggen Fluiter, de stream en de chat zijn nu gescheidenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Nou nee, momenteel zie ik meneer de uil in zijn kooitje. Misschien staat de boel weer stil maar het geluid doet het wel gewoon. Die fles en appels zag ik eerder, en daarna een klein beeldje van een vrouw in badpak.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Sorry nog even, na lang laden zit ik dan op de Vlemmix stream en zie een fles Kuypers,
drie goudrenetten appelen en een bakje suikerklonten, jullie zien zo te zien dus meer.
deze link werkt welquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Fijn Peeet1 en hartelijk dank voor je filmpjes.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:18 schreef peeet1 het volgende:
deze link werkt wel
http://www.onlinetvkijken.nl/media/sv.asx
Via het linkje van Peeet1 toch gewoon rechts op chat klikken?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:21 schreef Xsanthe het volgende:
ff off topic sorry
heeft iemand voor mij het mirc chat linkje?![]()
Thx.. maar daar zit weer geen chat bij...quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:18 schreef peeet1 het volgende:
[..]
deze link werkt wel
http://www.onlinetvkijken.nl/media/sv.asx
Ja Fluiter en dan krijg je de chat apart. Als popupquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:23 schreef tuinfluiter het volgende:
Prima trouwens dat die chat vanavond apart is, vreet te veel geheugen, dan moest ik anders
elke 20 minuten opstarten.
[..]
Fijn Peeet1 en hartelijk dank voor je filmpjes.
[..]
Via het linkje van Peeet1 toch gewoon rechts op chat klikken?
Nope, helaas.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Sukses, ik hoop dat je van de partij kunt zijn.
Bij Fluiter wel, op "chat" klikken dus dan opent een apart scherm met de chat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Thx.. maar daar zit weer geen chat bij...
Tjâhh.. een chat met 10 regels wat denk je dat er gebeurd straks met 200 users?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij Fluiter wel, op "chat" klikken dus dan opent een apart scherm met de chat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |