Heb jij geluid? Of zou het vernieuwende aan de talkshow van Jaap zijn dat deze zonder geluid uitgezonden wordt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:27 schreef Jian het volgende:
Ow, ik geloof dat Peter aan het meelezen is op de chat, alvast een banselectie aan het maken denk ik
En in zwart-wit waarschijnlijk, beetje slapstick uit de jaren 30. Bij een goed taartengevecht heb je geen geluid nodigquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb jij geluid? Of zou het vernieuwende aan de talkshow van Jaap zijn dat deze zonder geluid uitgezonden wordt?
Njentot betekent volgens mij "de pruimen op sap zetten"quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Blijven ze bezig?
Ff opzoeken.
is niet bekend...
Gelukkig is het nummer zelf geweldigquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
F*cking Helll, wat een slechte clip.
Dat was ook de bedoeling! Dat is nl de geniale humor erachter ...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Daarom zijn hun gezichten ook groen gemaakt, zeker? Dat heeft helemaal niets te maken met de reflectie van het Green-screen, natuurlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling! Dat is nl de geniale humor erachter ...
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb er nu eentje zitten die schrijft aku mauw njentot.
Letterlijke vertaling is : Sappige pruim.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Njentot betekent volgens mij "de pruimen op sap zetten"
The Fuck!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Allemaal over nagedacht. Net als over het meisje in de clip ... ze is toch ook donker, lijken tenslotte allemaal op elkaar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Daarom zijn hun gezichten ook groen gemaakt, zeker? Dat heeft helemaal niets te maken met de reflectie van het Green-screen, natuurlijk.
Af en toe heeft iemand 15 seconden beeld en dan weer zwart.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:57 schreef Maanvis het volgende:
Werkt de stream nog wel voor iemand ueberhaupt?
ja ik keek net, was zo een plaatje met storring en weg plaatje weer zwart.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Af en toe heeft iemand 15 seconden beeld en dan weer zwart.
Spanningszoeker is een infiltrant. Dat bedrijf dat hij aan het reorganiseren is heet Talpa.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:57 schreef Toverheks het volgende:
Misschien een hele domme vraag, en bij voorbaat dan mijn excuus, want heb de balle verstand niet van verbindingen etc.etc. maar het is nu 4 uur geweest, waarom wordt er nu pas van beeld gewisseld alles op zwart ( weet niet waar ze mee bezig zijn), Spanningzoeker melde zoiets op de chat, floep hele beeld weg.
Maar waarom pas zo laat het begint over 2 half uur.
Dan moet hij aan de schandpaal gespijkerd wordenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Spanningszoeker is een infiltrant. Dat bedrijf dat hij aan het reorganiseren is heet Talpa.
Vandaar dat Huub vanavond misschien van de partij is. Kan hij zijn eerste slecht-nieuwsgesprek oefenen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Spanningszoeker is een infiltrant. Dat bedrijf dat hij aan het reorganiseren is heet Talpa.
Heb beeld op die vlemmixsite meneer de uil in een kooitje maar af en toe geluid.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Een klein aantal mensen hebben beeld, anderen niet. Dat komt omdat ze met het geluid bezig zijn volgens Spanningszoeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |