Ik denk dat Palma nog wel wat tijgervelletjes meeneemt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:22 schreef Jian het volgende:
Ik zou inderdaad nog even en carpetje in die zit hoek leggen

Ik heb er nu eentje zitten die schrijft aku mauw njentot.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:10 schreef Chanel5 het volgende:
Datum: 17 september 2007 15:34
Aku tjinta kue betekent letterlijk ik houd van jou maar is geen standaard Indonesisch. Het is Moluks Maleis en het wordt gebruikt door Molukkers in Nederland. Molukkers hier gebruiken meestal nog de oude spelling.
Ik dacht ik zoek toch eens op wat het betekent, kwam dit tegen. Weet diegene wel wat hij/zij typt?

Opnieuw PC opstarten Scrutinizer?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Spanningszoeker heeft zich gemeld op de chat. Ze gaan even van platform wisselen.
Begin maar te refreshen mensen

quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Palma nog wel wat tijgervelletjes meeneemt.

Ik moest weer refreshenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Opnieuw PC opstarten Scrutinizer?

Er staan ook al zijden bloemen van de Eksjun, zou dat niet genoeg zijn?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef Jian het volgende:
[..]
nou je het zegt, zo'n nepberenvel staat ook altijd wel lekker pauperig

Blijven ze bezig?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb er nu eentje zitten die schrijft aku mauw njentot.

Heb jij geluid? Of zou het vernieuwende aan de talkshow van Jaap zijn dat deze zonder geluid uitgezonden wordt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:27 schreef Jian het volgende:
Ow, ik geloof dat Peter aan het meelezen is op de chat, alvast een banselectie aan het maken denk ik

En in zwart-wit waarschijnlijk, beetje slapstick uit de jaren 30. Bij een goed taartengevecht heb je geen geluid nodigquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb jij geluid? Of zou het vernieuwende aan de talkshow van Jaap zijn dat deze zonder geluid uitgezonden wordt?

Njentot betekent volgens mij "de pruimen op sap zetten"quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Blijven ze bezig?
Ff opzoeken.
is niet bekend...

Gelukkig is het nummer zelf geweldigquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
F*cking Helll, wat een slechte clip.

Dat was ook de bedoeling! Dat is nl de geniale humor erachter ...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
F*cking Helll, wat een slechte clip.

Daarom zijn hun gezichten ook groen gemaakt, zeker? Dat heeft helemaal niets te maken met de reflectie van het Green-screen, natuurlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling! Dat is nl de geniale humor erachter ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |