Ik denk ff meequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik vind die doeken wel mooi opgehangen zo.![]()
![]()
Idd Chanel, goed idee.
Je kunt nooit weten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
Hoop jij dat Eline hier komt kijken, aangezien je plots zo'n 'saxyy' icon hebt, PB?
Het lijkt ook nog niet op een hoerenkamertje hequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Elinepienewienesienetinerinepienetje vraagt op het chatje of ze er een roze tapijtje bij zal leggen?
Iets dat (deels) dezelfde kleur heeft als de gordijnersquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Elinepienewienesienetinerinepienetje vraagt op het chatje of ze er een roze tapijtje bij zal leggen?
Ze zijn bang dat Jaap door de vloer zakt en alsnog in de kelder uitkomt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ze die show van Jaap niet gewoon boven draaien.
O wacht, de picknicktafel is aan één kant gesloopt zodat daar de troon kan staan. Alsido heeft het over dieptegang en dat er op de vloer iets lichts of iets donkers moet komen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Denken ze trouwens echt dat het Jaap lukt om aan die picknicktafel plaats te nemen om te eten? Die tafel is voor 4 mensen gedekt.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Mijn fans van Nowlive roeren zich ook weer. Anoniem natuurlijk. Zou ik ze afgebluft hebben?
[ afbeelding ]
quote:
Nou.. Je kan zien dat ze in de leer zijn geweest bij Meester Sly.quote:
Ik ga het niet eens vragen. Ik zal er geen trauma aan overhouden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt hoe durf je zoiets ook maar te versturen, kennen ze daar niet achter komen wie jou anoniem lastig valt????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |