en AQ dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:41 schreef Gamer_V het volgende:
Moet Edwinuss nu niet onder In Memoriam?
Schaam je!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond hem slechtHeb de film na de eerste executie uitgezet.
Je hoeft niet per se bij een subforum te kijken natuurlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:00 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is het wel. Dit topic had net zo goed in Xbox of PS3 geopend kunnen zijn
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:19 schreef Rossdale het volgende:
Nee, trage slome suffe langdradige gezapige veel te lang durende duffe film.
Daarom kijken we naar plaatjes van dat mens en alles daarbuiten boeit geen reetquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:35 schreef KneusTeun het volgende:
Ohja en about megan fox.
Toen ze in FHM begon te zeiken over "everybody is a born bisexual" was ik die aandachts geile kk hoer wel zat!![]()
Begrijp me niet verkeerd ik zal dr niet me bed uitschoppen, maar ik zal dr waarschijnlijk geen gesprek mee kunnen hebben....
Het schijnt dus ook zo te zijn dat ze echt OER dom is.
Mister T kan zo in de clip van YMCAquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:35 schreef Tain het volgende:
Zodra ik mijn PS3 slim aanzet en de tv op het juiste kanaal zet dan splitst het beeld in 2'en en beweegt het beeld als een gek... Ik heb de PS3 al gereset en onder 576p heb ik stilstaand beeld, maar is het scherm nog steeds in 2'en gedeeld. PS3 is gewoon aangesloten via HDMI en heeft het gisteren nog gewoon goed gedaan. Er is ook niks veranderd aan de setup en in de tussentijd ook niet aan kabels gezeten...
Heeft er iemand een tip hoe dit op te lossen of moet ik Sony bellen?Heb dat ding nu net iets meer dan een maand...
RAMPAGE gonna kick your ass, when he know's what you said.quote:
Dobbel joe tie ef?quote:
Check en checkquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Dobbel joe tie ef?
die basis harde reset geprobeerd voor beeldinstellingen? Of je HDMI poort veranderen?
Die ligt ergens in de berging verstopt in een doos...quote:
Ik heb mijn penis er al tegen aangehouden als je dat bedoeltquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:08 schreef koei het volgende:
Ik denk dat je PS3 in opstand komt tegen je Tain... Heb je al lief tegen hem gepraat en een beetje gekieteld? Dat schijnt te helpen!
ik zou even een andere scartkabel proberen. misschien van de dvd-spelert ofzo?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Check en check
Nog steeds rollend beeld
Tsss nu wel ineens reageren?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoi![]()
Wil jij nog steeds wat voor mij inscannen en mailen![]()
*slijm slijm*
Michael Bay filmsquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ga dan maar Michael Bay films kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Hoe bedoel je met nu ineens wel reageren?? Ik heb altijd op je gereageerdquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tsss nu wel ineens reageren?![]()
Ik ga lekker Heroes kijken nu en daarna meld ik me wel hier
Het werkt weerquote:
Stomquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Het werkt weerzie paar posts hierboven
lol! 13 en 14 waren de afleveringen na de break, dus weet je zeker dat je niet meer gemist hebt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:56 schreef Nebo het volgende:
Ik merk net dat ik aflevering 13 en 14 van Heroes nog niet gezien heb. Vroeg me bij 'previous on Heroes' in aflevering 15 al heel erg af waar ik dat in godsnaam gezien had
uhm had al 2x gezegd dat ik hem had en zou kijken, maar kreeg geen reactie van je!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met nu ineens wel reageren?? Ik heb altijd op je gereageerd
Of probeer je er nu onderuit te komen?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef koei het volgende:
Kennen jullie MMarsu nog?
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=384801
hmm die naamt komt zo bekend voor ja!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef koei het volgende:
Kennen jullie MMarsu nog?
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=384801
Ja, daar heb ik ook op gereageerd. Ik hoopte op iemand die eerder dan jij zou reageren. Je doet net of ik je compleet hebt genegeerd. Wil je hem alsnog scannen en opsturenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
uhm had al 2x gezegd dat ik hem had en zou kijken, maar kreeg geen reactie van je!
Hmm dat zag ik toch nergens hoor?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook op gereageerd. Ik hoopte op iemand die eerder dan jij zou reageren. Je doet net of ik je compleet hebt genegeerd. Wil je hem alsnog scannen en opsturen
Zie de edit van de post die je nu quoted...quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dat zag ik toch nergens hoor?
hahaquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zie de edit van de post die je nu quoted...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |