abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77051031
2 eitjes geoogst bij Sunschine... ik duim voor je meid, dat er 2 prachtige embryo's ontstaan zijn!
pi_77051222
Nou ff duimen voor jou Sunshine. Misschien heb je er toch maar 1 nodig...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77053103
Sunshine, hopelijk komt er iets moois uit je gouden eieren.
pi_77071413
Sunshine, ik duim voor je, hoor!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  donderdag 21 januari 2010 @ 09:30:56 #255
286043 Sunshine69
Hoping for a miracle
pi_77085942
Allemaal bedankt voor het meeduimen
Ik heb goed nieuws: om 13:15 uur terugplaatsing van 1 embryo!
Weer een stapje verder!!!
  donderdag 21 januari 2010 @ 09:32:00 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77085975
Hey wat goed!

In duimstand gaat! Dit moet er gewoon eentje van superkwaliteit zijn hoor!
pi_77086095
Sunshine veel succes
*duimen gaat*
pi_77086152
Broed ze Sunshine.
  donderdag 21 januari 2010 @ 09:39:47 #259
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77086175
Yay voor Sunshine!!
pi_77086288
Fijn Sunshine!
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:12:10 #261
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_77111673
sunshine
we duimen hier allemaal met je mee.....
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:21:07 #262
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77112167
sunshine, succes meid
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:22:35 #263
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_77112237
Hey sunshine, hier draaien de duimen ook hoor de komende 2 weken !!! Spannend! Wat zou het gaaf zijn! Is die 2e bewaard of was die (helaas) niet goed genoeg?
pi_77112422
Sunshine super!! Ik duim keihard mee voor een plakkert!!
pi_77113951
Sunshine
dit moet hem gewoon worden!!!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 13:40:29 #266
286043 Sunshine69
Hoping for a miracle
pi_77138333
Hoi lieve dames. Wat fijn dat jullie zo meeleven .
De terugplaatsing is achter de rug. Het was absoluut geen fijne gebeurtenis, deed veel pijn. Maar toen ik de embryo mijn baarmoeder in zag gaan, was alle pijn weer vergeten, wat een prachtig gezicht was dat!
Nu is het weer wachten, 12 dagen dit keer. Op 2 februari a.s. mag ik een zwangerschapstest doen. Medicijnen gaan ook nog door. Gelukkig geen (extra) geprik meer, maar wel Utrogestan-bolletjes. Erg fijn, maar het is voor een goed doel.

Nogmaals heel erg bedankt allemaal voor het meeleven/duimen.
pi_77138646
Ik ga ook hard voor je duimen Sunshine!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77139149
Sunshine, wat geweldig

Heel veel succes
  vrijdag 22 januari 2010 @ 14:06:37 #269
239293 missCMS
pi_77139352
we gaan duimen!!! het is je gegunt!!op naar 2 feb!!!!!!
pi_77141481
Hopelijk pies jij het eerste februaristreepje. Succes met de kutpillen...
pi_77142863
Sunshine, je hebt het er lekker op (in) zitten... gelukkig maar.. en nu maar wachten op een hopelijk mooi resultaat!

Poezebeest hoe is het met jouw man?

Een paar weekjes terug vertelde ik dat er bij de man van mijn ene vriendin geen zaad werd aangemaakt.. Inmiddels heeft mijn andere vriendin ook de definiteve uitslag gekregen van haar man; ook daar geen zaadcellen aangetroffen. Bij beiden blijkt het ook nog eens zo te zijn dat het waarschijnlijk geen obstructie is (blijkt uit bloedonderzoek), maar echt een aanmaakprobleem. Beide stellen zijn aangewezen op ICSI+TESE. Mijn ene vriendin moet in maart met haar man naar het Radboud.. mijn andere vriendin + man horen binnenkort wanneer zij daar terechtkunnen...

Ik heb gister mijn ene vriendin voorgelegd dat als zij eens met mijn andere vriendin wil praten, dat zij dan daar voor open staat. Want ik zei ook 'ik luister naar jullie allebei en probeer jullie te helpen, maar ik heb nooit in hetzelfde schuitje gezeten. Misschien is het voor jullie allebei fijner om er met elkaar over te praten... vooral omdat jullie zo gelijk opgaan in dit hele proces"... en daar konden ze zich allebei in vinden.. Hopelijk vinden ze wat steun in elkaar...

ik zat van de week met Bas op schoot... en zei tegen "dit is zo raar... zoals ik nu zit met Bas, zullen zij misschien nooit meemaken met een eigen kindje"...

[ Bericht 38% gewijzigd door Jose81 op 22-01-2010 15:42:52 ]
pi_77143928
Lastig he Jose? Ik vind je in elk geval een heel lieve vriendin, je hebt ze echt fijn geholpen zo. Hopelijk hebben ze wat steun aan elkaar. Jij bent in elk geval een mama die goed snapt dat ze geluk heeft gehad met zo'n lief en gezond kindje. Voel je niet schuldig, geniet van je manneke.
pi_77144266
dank je wel...
pi_77145951
ik duim ook mee!

vandaag wel een goed dagje gehad.
heb een paar dagen flink ontstoken darmen gehad.
heb prikkelbaar darmsyndroom met terugkerende ontstekingen.
vanaf maandag weer fulltime werken aangezien ik drie maanden in een hele en halve ziektewet gezeten heb.
vanwege duizeligheid, misselijkheid, flauwvallen en hartkloppingen.
gezellig!
nu gaat dat wel veel beter.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:13:34 #275
239293 missCMS
pi_77151472
winterstorm.... wat naar voor je... gelukkig dat het weer beter met je gaat...
en jose... je hebt er goed aan gedaan hoor.. zulke sitaties blijven altijd lastig....
maar ze zullen erg blij met je zijn
pi_77155922
Een terugplaatsing! Spannend de komende weken, duim voor je!

Mijsje; hoe ist met jou?

Jose; hier nog allemaal hetzelfde, begin maart weten wij pas of we naar het radboud moeten of dat er toch nog 1 zaadcel gevonden is, blijft spannend. Op zich kunnen jouw vriendinnen wel al redelijk snel terecht, hopelijk wordt er met een Tese wel wat gevonden. Tegen ons werd gezegd dat เls er iets met Tese wordt gevonden de kans op een zwangerschap net zo groot is als bij een 'normale' icsi behandeling. Zolang er zaad gevonden wordt is er hoop. Wel bizar dat je gewoon twee vriendinnen hebt met hetzelfde probleem, is niet tof
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:19:53 #277
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_77159661
Sunshine: super! Duim heel hard voor 2 streepjes.
pi_77160784
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:00 schreef Poezebeest het volgende:
Een terugplaatsing! Spannend de komende weken, duim voor je!

Mijsje; hoe ist met jou?

Jose; hier nog allemaal hetzelfde, begin maart weten wij pas of we naar het radboud moeten of dat er toch nog 1 zaadcel gevonden is, blijft spannend. Op zich kunnen jouw vriendinnen wel al redelijk snel terecht, hopelijk wordt er met een Tese wel wat gevonden. Tegen ons werd gezegd dat เls er iets met Tese wordt gevonden de kans op een zwangerschap net zo groot is als bij een 'normale' icsi behandeling. Zolang er zaad gevonden wordt is er hoop. Wel bizar dat je gewoon twee vriendinnen hebt met hetzelfde probleem, is niet tof
lief dat je aan me denkt...
ik ben even zo klaar met zwanger worden... ik baal ervan dat het me niet lukt, dat het ons niet lukt... de jaloerse gevoelens steken weer heel erg de kop op op het moment... (vandaar dat ik wel meelees en meeleef voor iedereen, maar ik kan even niet overal op reageren... al probeer ik dat wel zoveel mogelijk te doen... ) het duurt nu al zo ontzettend lang... het begint gewoon echt pijn te doen. (niet fysiek, maar gewoon, qua gevoel...)

lieve Poezebeest, ik hoop zo dat er met Tese iets wordt gevonden, zodat er gewoon kans op ICSI is...

en lieve Jose, wat ben je toch een lieve vriendin voor je vriendinnen!
pi_77161912
Oh mijsje wat herkenbaar weer. Lieve schat, zo logisch zoals je je voelt. Sterkte meis.
pi_77162676
Lief mijsje; heel veel sterkte het is gewoonweg ook enorm klote en dan mag je er best even door heen zitten.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:59:07 #281
286043 Sunshine69
Hoping for a miracle
pi_77163866
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:43 schreef mijsje het volgende:

[..]

lief dat je aan me denkt...
ik ben even zo klaar met zwanger worden... ik baal ervan dat het me niet lukt, dat het ons niet lukt... de jaloerse gevoelens steken weer heel erg de kop op op het moment... (vandaar dat ik wel meelees en meeleef voor iedereen, maar ik kan even niet overal op reageren... al probeer ik dat wel zoveel mogelijk te doen... ) het duurt nu al zo ontzettend lang... het begint gewoon echt pijn te doen. (niet fysiek, maar gewoon, qua gevoel...)

lieve Poezebeest, ik hoop zo dat er met Tese iets wordt gevonden, zodat er gewoon kans op ICSI is...

en lieve Jose, wat ben je toch een lieve vriendin voor je vriendinnen!
Mijsje, ik lurkte hier al een flinke tijd mee, voordat ik mee begon te posten en hoewel ik met iedereen meeleef(de), moet ik zeggen dat ik voor jou net iets harder duim. Zeker omdat je altijd blijft meeleven, ondanks je eigen rotsituatie. Wil je even laten weten dat ik het heel erg klote vind voor je en dat ik voor je blijf duimen. Het wordt tijd dat jij verhuist uit deze topicreeks!
pi_77164088
mijsje even een dikke knuffel...
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_77164866
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:40 schreef Sunshine69 het volgende: Gelukkig geen (extra) geprik meer, maar wel Utrogestan-bolletjes.
Kutpillen!!

Heel veel sterkte in de wachtweken!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_77164941
Mijsje, een hele dikke knuffel.... 'Jouw tijd komt' klinkt zo loos, maar het is anders bedoeld. Laat ik het zo zeggen 'Mijsje, ik hoop met heel mijn hart dat jouw tijd komt, dat je zwanger raakt en bevalt van een mooi en gezond kindje waar je eindelijk al je opgespaarde liefde in kwijt kunt'.

Ik kan me z๓ in je verplaatsen meid!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 23 januari 2010 @ 08:10:45 #285
239293 missCMS
pi_77169966
mijsje...... ik kan mij heel goed voorstellen dat je je zo voelt...
en dat doet ook zeer .....
meid, ik hoop ook echt voor je dat het nu eens jou tijd wordt.. je hebt dit ook wel een keer verdiend
pi_77170555
Ik vrees hier voor een rampenweek... in de verte al kramp gespot. Dan heb ik volgende week een menstruatie, een begrafenis en een ziekenhuisbezoek.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 09:57:43 #287
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77170594
Gatver PZE, dat wordt inderdaad sowieso een kloteweek dus... Maar laten we deze ronde nog niet meteen afschrijven, pas bij bloed verliezen we moed...

mijsje Ik zo willen dat ik je zo af en toe eens een echte knuffel zou kunnen geven, we houden het nu maar gewoon op virtueel... * arm om mijsje heen legt

Sunshine, goed broeden nu!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77170876
bedankt meiden... wat een lieve woorden! ik voel me ook een beetje schuldig... zit ik te zeuren terwijl er verder gewoon weinig heftigs gebeurt...
* een knuffel aan flugel teruggeeft(voelt fijn... )

PZE wat naar... die kramp is vreselijk, daar ben ik ook altijd zo bang voor, en als ik zoiets voel... dan ben ik meteen van slag... (ow nee, ik word gewoon weer ongesteld...)
  zaterdag 23 januari 2010 @ 10:24:42 #289
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77170894
Mijsje een dikke knuffel voor jou
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_77170940
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 10:24 schreef Saffier het volgende:
Mijsje een dikke knuffel voor jou
* Saffier ook fijn knuffelt...
  zaterdag 23 januari 2010 @ 11:32:25 #291
239293 missCMS
pi_77171946
pze... gatsie zeg... wat naar voor je.....
en zoals flugeltje zegt.. pas bij bloed verliezen we moed... maar ik begrijp je volkomen hoor
sterkte met alles!!!!
* knuffel voor iedereen
pi_77172518
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 10:23 schreef mijsje het volgende:
bedankt meiden... wat een lieve woorden! ik voel me ook een beetje schuldig... zit ik te zeuren terwijl er verder gewoon weinig heftigs gebeurt...
* een knuffel aan flugel teruggeeft(voelt fijn... )

PZE wat naar... die kramp is vreselijk, daar ben ik ook altijd zo bang voor, en als ik zoiets voel... dan ben ik meteen van slag... (ow nee, ik word gewoon weer ongesteld...)
Noem het maar niets heftigs. Een van de grootste verlangens die je kunt hebben, die je met elke zenuw in je lichaam voelt, is nog steeds niet vervuld. Daar kun je toch niet anders dan heel verdrietig van worden. En je bent weer een soort grens overgegaan doordat je nu hormonen gebruikt. Ik ging bij elke nieuwe stap door zo'n fase als jij beschrijft. Zo herkenbaar dus je gevoel. En ik deel het op dit moment heel erg met je. Ik leef met je mee, mijsje, het is moeilijk dit proces.

En lieve PZE, het is voor jou ook ontzettend tijd dat het nu eens lukt. Ik kan me voorstellen dat je erg opziet tegen de komende week. Heel veel sterkte voor je. Ik blijf hopen en duimen dat je een positieve test zult krijgen. Ik denk aan je.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_77172829
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 10:23 schreef mijsje het volgende:
Weinig heftigs? Geeft mijsje een dikke knuffel! Dit traject is super-heftig van zichzelf, met alle gevoelens die het oproept.

Ik vind jullie allemaal heel dapper dat hier gewoon open over gepraat kan worden en heb een groot respect voor iedereen jullie. Jullie zijn toppie, dames!

Nu ga ik weer verder lurken.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 13:49:38 #294
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77174974
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:01 schreef Ahava het volgende:

[..]

Noem het maar niets heftigs. Een van de grootste verlangens die je kunt hebben, die je met elke zenuw in je lichaam voelt, is nog steeds niet vervuld. Daar kun je toch niet anders dan heel verdrietig van worden. En je bent weer een soort grens overgegaan doordat je nu hormonen gebruikt. Ik ging bij elke nieuwe stap door zo'n fase als jij beschrijft. Zo herkenbaar dus je gevoel. En ik deel het op dit moment heel erg met je. Ik leef met je mee, mijsje, het is moeilijk dit proces.

En lieve PZE, het is voor jou ook ontzettend tijd dat het nu eens lukt. Ik kan me voorstellen dat je erg opziet tegen de komende week. Heel veel sterkte voor je. Ik blijf hopen en duimen dat je een positieve test zult krijgen. Ik denk aan je.
Ja dit dus...
Ik had het niet beter kunnen verwoorden...

voor alle meiden in dit topic maar in het bijzonder voor mijsje en PzE
pi_77184148
wat lief... dit is moeilijk drooghouden voor mij...
* mijsje geeft iedereen een knuffel omdat iedereen zo lief is!
  zaterdag 23 januari 2010 @ 19:04:58 #296
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77184318
Huilen lucht op, lekker laten gaan *hard verder knuffelt*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_77188038
Mijsje, PZE en iedereen die hier meepost... het niet zwanger worden is gewoon een super zwaar, lang en slopend proces... steeds weer een sprankje hoop die de grond in wordt getrapt... en maar wachten en maar wachten en maar wachten...

Dus klagen en zeuren en verdrietig zijn.... en alle andere gevoelens die je liever niet voelt, horen er ook bij. Ik heb ook heel wat jaloerse steken gevoeld en ben veel verdrietig geweest in de tijd dat het allemaal niet leek te lukken..
Maar op een dag kun je ooit op deze tijd terug kijken... maar dan m่t een kindje in je armen...!

Ik hoop in ieder geval met heel mijn hart dat dat voor iedereen hier waarheid mag worden....

Poezebeest, het blijft dus zeker nog even spannend bij jullie! Ja, mijn ene vriendin moet in totaal 3 maanden wachten op "behandeling" (eerst een ori๋nterend gesprek) in het Radboud... Ben in ieder geval heel benieuwd hoe het zal gaan! Wel trouwens mooi dat een TESE behandeling dan net zo veel kans geeft op een zwangerschap als een gewone ICSI! Wist ik niet... ik zal het tegen ze zeggen, tegen allebei!
pi_77190745
Wat een lieve woorden weer... Ik schiet er regelmatig van vol.
pi_77191869
Och meiden toch.. Ik lees hier altijd mee maar vind het moeilijk te reageren.. Ik gun het jullie z๓ enorm. En wat moet het vreselijk leeg en naar voelen voor jullie dat het niet gewoon wil lukken en daar word ik echt zo verdrietig van..

voor jullie allemaal
  zondag 24 januari 2010 @ 15:46:14 #300
239293 missCMS
pi_77212225
hallo allemaal....
zo weer een weekend lekekr gewerkt... nou ja lekker.... pfff...
duivels dus nog steeds niet gearriveerd.
wel heb ik sinds 2 dagen gevoelige tepels...
ik denk dat ik woensdag maar een test ertegen aan gooi ( als ze dan er nog steed sniet zijn )
dan ben ik een aantal dagen over mijn NOD....
ff afwachten nog dus....

voor iedereen een dikke knuffel..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')