quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:00 schreef Poezebeest het volgende:
Een terugplaatsing!![]()
Spannend de komende weken, duim voor je!
Mijsje; hoe ist met jou?
Jose; hier nog allemaal hetzelfde, begin maart weten wij pas of we naar het radboud moeten of dat er toch nog 1 zaadcel gevonden is, blijft spannend. Op zich kunnen jouw vriendinnen wel al redelijk snel terecht, hopelijk wordt er met een Tese wel wat gevonden. Tegen ons werd gezegd dat เls er iets met Tese wordt gevonden de kans op een zwangerschap net zo groot is als bij een 'normale' icsi behandeling. Zolang er zaad gevonden wordt is er hoop. Wel bizar dat je gewoon twee vriendinnen hebt met hetzelfde probleem, is niet tof
Mijsje, ik lurkte hier al een flinke tijd mee, voordat ik mee begon te posten en hoewel ik met iedereen meeleef(de), moet ik zeggen dat ik voor jou net iets harder duim. Zeker omdat je altijd blijft meeleven, ondanks je eigen rotsituatie. Wil je even laten weten dat ik het heel erg klote vind voor je en dat ik voor je blijf duimen. Het wordt tijd dat jij verhuist uit deze topicreeks!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:43 schreef mijsje het volgende:
[..]lief dat je aan me denkt...
ik ben even zo klaar met zwanger worden... ik baal ervan dat het me niet lukt, dat het ons niet lukt... de jaloerse gevoelens steken weer heel erg de kop op op het moment... (vandaar dat ik wel meelees en meeleef voor iedereen, maar ik kan even niet overal op reageren... al probeer ik dat wel zoveel mogelijk te doen...) het duurt nu al zo ontzettend lang... het begint gewoon echt pijn te doen. (niet fysiek, maar gewoon, qua gevoel...)
lieve Poezebeest, ik hoop zo dat er met Tese iets wordt gevonden, zodat er gewoon kans op ICSI is...
en lieve Jose, wat ben je toch een lieve vriendin voor je vriendinnen!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:40 schreef Sunshine69 het volgende: Gelukkig geen (extra) geprik meer, maar wel Utrogestan-bolletjes.
Noem het maar niets heftigs. Een van de grootste verlangens die je kunt hebben, die je met elke zenuw in je lichaam voelt, is nog steeds niet vervuld. Daar kun je toch niet anders dan heel verdrietig van worden. En je bent weer een soort grens overgegaan doordat je nu hormonen gebruikt. Ik ging bij elke nieuwe stap door zo'n fase als jij beschrijft. Zo herkenbaar dus je gevoel. En ik deel het op dit moment heel erg met je. Ik leef met je mee, mijsje, het is moeilijk dit proces.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:23 schreef mijsje het volgende:bedankt meiden... wat een lieve woorden!
ik voel me ook een beetje schuldig... zit ik te zeuren terwijl er verder gewoon weinig heftigs gebeurt...
* een knuffel aan flugel teruggeeft(voelt fijn...)
PZEwat naar... die kramp is vreselijk, daar ben ik ook altijd zo bang voor, en als ik zoiets voel... dan ben ik meteen van slag... (ow nee, ik word gewoon weer ongesteld...)
Weinig heftigs?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:23 schreef mijsje het volgende:bedankt meiden... wat een lieve woorden!
ik voel me ook een beetje schuldig... zit ik te zeuren terwijl er verder gewoon weinig heftigs gebeurt...
Ja dit dus...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:01 schreef Ahava het volgende:
[..]
Noem het maar niets heftigs. Een van de grootste verlangens die je kunt hebben, die je met elke zenuw in je lichaam voelt, is nog steeds niet vervuld. Daar kun je toch niet anders dan heel verdrietig van worden. En je bent weer een soort grens overgegaan doordat je nu hormonen gebruikt. Ik ging bij elke nieuwe stap door zo'n fase als jij beschrijft. Zo herkenbaar dus je gevoel. En ik deel het op dit moment heel erg met je. Ik leef met je mee, mijsje, het is moeilijk dit proces.![]()
En lieve PZE, het is voor jou ook ontzettend tijd dat het nu eens lukt. Ik kan me voorstellen dat je erg opziet tegen de komende week. Heel veel sterkte voor je. Ik blijf hopen en duimen dat je een positieve test zult krijgen. Ik denk aan je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |