ik heb geen idee!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:56 schreef leonieke het volgende:
Tico![]()
Wat doe je nu!
![]()
Ik ben even helemaal niet mee, maar is dit van een IVF-poging of gewoon, zomaar, eventjes heel erg via de natuurlijke weg?
Spannend hoor!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:18 schreef Sunshine69 het volgende:
Ik ben zelf vanmorgen voor mijn laatste folllikelmeeting geweest. Het resultaat is 2 eitjes van 18mm en 1 van 16mm. Er zijn dus maar 3 van de 8 eitjes doorgegroeid. Was wel even slikken, maar ik blijf hopen dat het goed komt en volgens de gyn gaat het niet om het aantal, maar om de kwaliteit van de geoogste eitjes.
Maandag a.s. worden ze geoogst (ik blijf dat zo'n leuke term vinden) en dan horen we gelijk of ze goed van kwaliteit zijn. Zo ja, dan worden ze donderdagmiddag teruggeplaatst.
Ben afgelopen dinsdag bij de gyn geweest, soort second opinion. Bij mij werkt de cyclus nu goed, alleen is er een hoop nog niet onderzocht door de andere gyn en was het zaad van lief niet zo geweldig als ze gezegd hadden. Dus we hebben deze week heel goed ons best gedaan om mijn ei van 23 mm te benutten...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:38 schreef Asyniur het volgende:
PzE, wanneer is bij jou de volgende stap? Of moeten jullie nog steeds op eigen kracht verder?![]()
Aah, dus nu weer 2 spannende weken wachten...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:02 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Ben afgelopen dinsdag bij de gyn geweest, soort second opinion. Bij mij werkt de cyclus nu goed, alleen is er een hoop nog niet onderzocht door de andere gyn en was het zaad van lief niet zo geweldig als ze gezegd hadden. Dus we hebben deze week heel goed ons best gedaan om mijn ei van 23 mm te benutten...Anders gaan we komende maand heul vaak naar het zkh voor allerhande onderzoeken. Thanks for asking.
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:04 schreef Ticootje het volgende:
Ja!! Ik ben al bijna 9 weken zwanger en uitgerekend op 23 aug. Hartje klopt enzo.
Wel had ik wat blaasjes van de innesteling, daar komt het bloeden vandaan.
Whahaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:04 schreef Ticootje het volgende:
Ja!! Ik ben al bijna 9 weken zwanger en uitgerekend op 23 aug. Hartje klopt enzo.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:04 schreef Ticootje het volgende:
nee, dat zei ik ook al.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
Al 9 weken zwanger![]()
Wow wat een geweldig nieuws.
dit had je vanmorgen toen je wakker werd ook niet bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |