quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb haar alweer ontvriend! (yay, nu heb ik dat woord een keer gebruikt!
Idd Internet kent geen privacyquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, verbanden zijn snel gelegd. Er is een twitter-account bekend, hierop staat haar volledige naam en met de hyves-zoekmachine ben je snel klaar..
Als je al die aandacht niet wilt, moet je je kop houden..
Het is dat de SIDN vandaag domeingegevens heeft afgeschermt anders had je zo haar adres en zulksquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:07 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben het er mee eens dat het niet leuk is om nu een heksenjacht te openen aan de andere kant als je zoveel gegevens openbaar maakt, ben je wel makkelijk vindbaar als er een heksenjacht is...
It has only just begunquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
AH, dus heel de hele StageSC rel is nog niet voorbij?
Bij haar niet blijkbaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
AH, dus heel de hele StageSC rel is nog niet voorbij?
Ow die, ja in dat geval zijn er meerdere mongolen bij betrokken jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij haar niet blijkbaar
Maar dit is meer de Puala vs mod's-rel, met die foto's enzo
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:12 schreef Bravebart het volgende:
Huh, rel?
Geen idee, ik had een ban toen...quote:
BB, my niggahquote:
edit mijn reactie anders ffquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
rel? welke rel?
G, knuffelturkquote:
What up, dawg?quote:
Daarom was ie zo saaiquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik had een ban toen...
Was dat daardoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik had een ban toen...
Nee, daarvoor, niet daardoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |