abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:48:30 #21
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_76754052
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mensen die doodsbedreigingen goed praten, dat is pas niveau

=
.

Hoe weten die mensen nu dat het geen Fokker of dergelijke closet-racist is is die hen helpen moet. Je kunt niemand meer vertrouwen als ik die topics hier zo lees.

[ Bericht 13% gewijzigd door paddy op 13-01-2010 12:53:55 ]
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:49:42 #22
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_76754090
Voor dit soort figuren ben ik het wel met Wilders eens.
Als ze 2 paspoorten hebben , de Nederlandse afpakken en op het eerste vliegtuig naar Marokko.

Ik ben inmiddels overleden
pi_76754197
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:49 schreef Enchanter het volgende:
Voor dit soort figuren ben ik het wel met Wilders eens.
Als ze 2 paspoorten hebben , de Nederlandse afpakken en op het eerste vliegtuig naar Marokko.

In Marokko worden ze ook niet blij van zo'n volk. Sluit ze maar gewoon op. Het bedreigen van hulpverleners moet gewoon zwaarder gestraft worden in Nederland.
pi_76754201
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:48 schreef Posdnous het volgende:

[..]

.

Hoe weten die mensen nu dat het geen Fokker of dergelijke closet-racist is is die hen helpen moet. Je kunt niemand meer vertrouwen als ik die topics hier zo lees.
Die mensen weten niks. Ze weten niks af van hulpverlening, ze weten niks af van wat er met hun familielid aan de hand is, ze weten kortom helemaal geen ene zak. Wat ze dus moeten doen is de zorg voor hun familielid overlaten aan de mensen die daarvoor opgeleid zijn. Zij mogen gaan wachten in de wachtkamer op nieuws. Dat is wat ze mogen.

Als ze dat niet doen, en ze kiezen ervoor om medisch personeel te bedreigen of te hinderen hun werk te doen, of sterker nog, zweren 'wraak te nemen', dan mag van mij de politie hun knieschijven doormidden slaan, of zelfs met scherp schieten op dat soort tuig.

Zulke mensen zijn we in dit land namelijk liever kwijt dan rijk. Overigens hebben we ook niks aan mensen die zulke bedreigingen 'wel snappen', want dat is van hetzelfde niveau, bij zulke mensen zit een dermate grote kronkel in de kop dat het ook niet wenselijk is dat zulke mensen zich ophouden in onze maatschappij.
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:55:24 #25
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_76754287
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:48 schreef Posdnous het volgende:
.

Dat mag je dan normaal kenbaar maken!

Twijfel je aan de arts? Vraag er een andere bij.
Hoog oplopende spanning? Haal ff een bakkie, pak een peuk en ga buiten staan janken.

Zodra je hulpverleners belemmerd op de IC nota bene, mogen ze je van mij verwijderen/ naar buiten gooien. Als je ze er ook nog eens bij bedreigd, graag hardhandig!

Ik snap best dat het 'emotioneel' is, maar (zoals het hier beschreven staat) was dit totaal buiten proporties en vind ik het echt heel jammer dat er niet hard ingegrepen is. Dat heeft voor mij verder niets met afkomst te maken, maar met instelling. Als het Johnnie had geheten hadden ze hem ook een knuppel in de nek moeten leggen en naar buiten moeten dragen!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_76754341
Gewoon aanpakken. Volgens mij zijn het gewoon wat paranoia mensen die alleen geholpen willen worden door gelijkdenkenden want die witten discrimineren allemaal en laten mijn moeder bewust doodgaan
quote:
"De familie wilde koste wat kost de afdeling intensive care binnen.
wanneer mijn kind op dat moment daar zou liggen (ja, er liggen vaak meer mensen op een IC) had de politie wel degelijk een rechtszaak aan hun broek. Net als de mensen die daar kwamen om stennis te trappen
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef Sjaakz het volgende:
Zo kun je inderdaad nog beter zien dat het een dubbeltopic is
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:57:27 #27
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_76754360
Dat ze hard aangepakt meten worden als je dat personeel bedreigen snap ik heel goed hoor. Daar ben ik ook zeker voor. Ik gaf alleen aan dat het (tot een bepaalde hoogte) begrijpelijk is als je in zo'n emotionele situatie het uiterste eist van dat personeel.
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:57:56 #28
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_76754381
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:57 schreef paddy het volgende:
Volgens mij
.
pi_76754400
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:57 schreef Posdnous het volgende:
Dat ze hard aangepakt meten worden als je dat personeel bedreigen snap ik heel goed hoor. Daar ben ik ook zeker voor. Ik gaf alleen aan dat het (tot een bepaalde hoogte) begrijpelijk is als je in zo'n emotionele situatie het uiterste eist van dat personeel.
Ik denk werkelijk dat het een paranoiafamilie is. Fantasietjes over discriminatie die een eigen leven is gaan leven
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  † In Memoriam † woensdag 13 januari 2010 @ 10:59:20 #30
137949 Disana
pi_76754434
quote:
Ik kan me voorstellen dat het een panische situatie was met moeder stervende, maar aan de andere kant denk ik ook dat deze familie dat dreigen niet alleen toevallig nu heeft geflikt. In elk geval zou ik ze niet als buren willen hebben.

De politie begrijp ik niet. Die liet het medisch personeel toch wel aardig in de kou staan als de beschrijving klopt.
pi_76754435
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:37 schreef Posdnous het volgende:
-crosspost-

In dit geval kan ik er nog wel een beetje inkomen. Dit is natuurlijk een zwaar emotionele situatie en ik zou ook driedubbel eisen dat het 100 procent zeker was dat ze haar niet meer konden reanimeren.
Teveel verhaaltjes gehoord over ziekenhuizen en medici de laatste tijd om maar gewoon blind op hen te vertrouwen.
Echt dreigen met geweld gaat natuurlijk wel ver, maar ik kan me toch voorstellen dat je tot het uiterste gaat.
Nee, je bent geen troll omdat je dat zegt..
Dat mensen even niet meer voor rede vatbaar zijn in een dergelijke situatie is een veel voorkomende reactie, ambulancepersoneel weet dat ook en daar kunnen ze mee omgaan.
Maar omdat langdurig te doen en met de hele familie, en zo ernstig dat de politie ingeschakeld moet worden, daar kan ik niet inkomen.
Ben benieuwd of het daarginds normaal is om hulpverleners te bedreigen..
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:59:36 #32
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_76754446
quote:
Van een gepaste afstand op een gepaste manier mag je van mij eisen wat je wil!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  PR/Manusje van alles woensdag 13 januari 2010 @ 11:01:49 #33
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_76754528
Tja een afweging he, rust op de IC en een hele oorlog voor de deur van het ziekenhuis of de artsen maar lekker aan hun lot overlaten, 'hoort er bij he'
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_76754689
quote:
Niemand hier was er bij gok ik zo, dus mogelijk is de inschatting van de agenten ter plaatse op dat moment de minst schadelijke geweest. Overmand door emotie kan een mens rare dingen zeggen en doen, alhoewel dat hier wel erg extreem boven water komt drijven heb ik het idee. Ik ben dan ookvan mening dat de bedreiging van hulpverleners na de begrafenis tot de laatste komma van de wet gehandhaafd mag worden.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_76754707
Ik vraag me af wat ik gedaan zou hebben als ik arts was, en me had moeten laten bedreigen terwijl de politie weigert in te grijpen..
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:08:07 #36
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_76754742
Wat betreft dat 'belachelijke niet ingrijpen van de politie'. . Laten we vooral niet vergeten dat het hier om de Telegraaf gaat he....

Die jongens zijn pas echt levensgevaarlijk voor de maatschappij.
pi_76754812
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tja een afweging he, rust op de IC en een hele oorlog voor de deur van het ziekenhuis of de artsen maar lekker aan hun lot overlaten, 'hoort er bij he'
Ik vraag mij af of ze überhaupt de IC binnen zijn geweest.

Hoe kun je in vredesnaam met een paar verplegers een hele familie (en dan praat je denk ik niet over vijf a tien mensen) bij de IC weg houden?

Het gebeurt omdat het kan...omdat het mag...en op deze manier (door het handelen) juist toegejuicht wordt.
Alles wat krom is, begint recht te worden in dit land blijkbaar.
  Admin woensdag 13 januari 2010 @ 11:10:41 #38
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_76754829
Zo hallo! Ik zie hierboven toch een hoop users die ík liever niet de verpleging of hulpverlening in zie gaan..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:13:07 #39
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_76754913
quote:
En ook op de afdeling intensive care kon het personeel zijn werk niet doen.
Ook zo fijn voor de andere patïenten daar. Hele handel bij elkaar drijven en het ziekenhuis uitgooien. Verdere toegang verbieden. Kortom : treed er hard tegen op.

Niet normaal dat dit wangedrag gedoogd word.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:13:30 #40
3542 Gia
User under construction
pi_76754932
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vraag me af wat ik gedaan zou hebben als ik arts was, en me had moeten laten bedreigen terwijl de politie weigert in te grijpen..
Ik zou, als ik één van die artsen was, alsnog een klacht indienen tegen de politie. Ze zijn er niet voor niets bijgeroepen. Ze hadden gewoon iedereen, die zich niet kon gedragen, mee naar buiten moeten nemen. Desnoods geboeid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')