quote:Op zondag 17 januari 2010 10:45 schreef ToT het volgende:
1 op de 3 Nederlanders aan de zware medicijnen? Ik denk dat daarmee bedoeld wordt: "Heb je wel eens een keer een medicijn voorgeschreven gekregen?", dat daar 1 op de 3 "Ja" op antwoordt.
Je krijgt een keer een penciline, een zalfje of wat dan ook.
@ Polio: http://www.kinderprik.nl/(...)0na%20vaccinatie.jpg
We plaatsen al harten van varkens... Med. Wetenschap is really really sick fucksquote:Op zondag 17 januari 2010 12:09 schreef Iblis het volgende:
Ik stel voor dat we ook weer op beproefde methoden overgaan, zoals bloedtransfusies vanuit schapen.
[ afbeelding ]
Ja, vooral nu het overschot aan bruikbare organen zo groot is. Ziekelijk dat men dan alternatieven zoekt. Overigens worden hele harten bij mijn weten nog niet getransplanteerd.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
We plaatsen al harten van varkens... Med. Wetenschap is really really sick fucks
Ik vroeg je hierboven "Doe nou eens geen dumps met samengeraapt gewauwel over HPV, mexicaanse griep, bigpharma enzovoorts als antwoord, maar neem je verantwoordelijkheid als alwetend orakel, en vertel ons ongelovige zielen waar die mensen zijn gebleven.."quote:
Hier heb je vast bewijs voor mag ik hopen?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
We plaatsen al harten van varkens... Med. Wetenschap is really really sick fucks
Ik denk dat het om hartkleppen gaat uiteindelijk.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:42 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hier heb je vast bewijs voor mag ik hopen?
Dat denk ik ook. Dat Lambiekje hartkleppen bedoelt.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:50 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik denk dat het om hartkleppen gaat uiteindelijk.
Waarom zo'n groot risico creeëren? De varkens ziektes (varkenspest) kunnen volgens diverse berichten daardoor makkelijk(er) overslaan op de mens.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:10 schreef Re het volgende:
http://www.sciencedaily.com/releases/2007/07/070722095541.htm
Er is een ontstellend tekort aan donororganen. Pasklare oplossingen zijn er momenteel simpelweg niet, en daardoor sterven mensen.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:46 schreef Ticker het volgende:
We kunnen dit oplossen door gewoon geen varkensharten te gebruiken, er zijn diverse andere oplossingen.
Zulke zogenaamd onnadachte veranderingen in de samenleving vind ik nou vreemd.
So be it. Transplantatie is onetisch. Het is karaktermoord. Je neemt de hobbies en eigenaardigheden over van je donor. Het is echt knoeien met leven. En daarmee in mijn ogen slecht.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:48 schreef Iblis het volgende:
[..]
Er is een ontstellend tekort aan donororganen. Pasklare oplossingen zijn er momenteel simpelweg niet, en daardoor sterven mensen.
Ah. En beter dood dan levend met een nieuwe hobby.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:18 schreef Lambiekje het volgende:
So be it. Transplantatie is onetisch. Het is karaktermoord. Je neemt de hobbies en eigenaardigheden over van je donor. Het is echt knoeien met leven. En daarmee in mijn ogen slecht.
Wat een prachtige redenatie toch weer. Biek kent niemand die ernaar kijkt, dus die kijkcijfers kloppen niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:30 schreef Lambiekje het volgende:
Het meest bekeken programma is boer zoekt vrouw. ik ken niemand die dat programma heeft bekeken. Toch zou 1 op de 4 het kijken.
Een collega van mijn vriendin heeft een nieuwe nier, maar hij lust nog steeds geen whisky in plaats van het bier wat hij al jaren drinkt hoor, wat een flauwekul verhaal. En dat mensen met een getransplanteerd orgaan mogelijk (tijdelijk) iets afwijkend gedrag vertonen zal vast niks te maken hebben met het feit dat zo'n traject nogal heftig is...quote:Op zondag 17 januari 2010 22:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
So be it. Transplantatie is onetisch. Het is karaktermoord. Je neemt de hobbies en eigenaardigheden over van je donor. Het is echt knoeien met leven. En daarmee in mijn ogen slecht.
Misschien moet je es sociale contacten aangaan. Het leven bestaat uit meer dan alleen complotontrafeling.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:30 schreef Lambiekje het volgende:
Het meest bekeken programma is boer zoekt vrouw. ik ken niemand die dat programma heeft bekeken. Toch zou 1 op de 4 het kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |