quote:Geachte. NL e-mail rekeninghouder,
Momenteel is de database en de verbetering van de e-mail account center.
We verwijderen de ongebruikte Netmail.nl e-mailaccount
het scheppen van meer ruimte voor nieuwe accounts. Om te voorkomen dat uw account te sluiten.
Je moet bijwerken hieronder om te weten dat dit de huidige
die is used.emailupgrade2010@mail2world.com
E-mail adres:
E-mail Wachtwoord:
Geboortedatum:
Land of regio:
Waarschuwing Code: VX2G99AA
Bedankt,
NetMail UPDGRADE TEAM
nope,quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
daarnaast rhubarbje, je staat nog niet in de OP of wel
ik zorg er altijd voor dat iemand die een week niet post uit de lijst geknikkert word *knipoogsmilie*quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nope,
maar moet ik niet eerst bewijzen tot dat ik een blijvertje ben en zo
wie weet kom ik volgende week of zo nooit meer terug...
En jullie kunnen nu toch nog niks gevats of zo over mij zeggen
Tnx Psychonikeo
niet goeed?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:10 schreef The_Dean het volgende:
Nouja, goed...
ow nu op jouw verwantwoordelijkheid dan hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zorg er altijd voor dat iemand die een week niet post uit de lijst geknikkert word *knipoogsmilie*
oho wat is er loos?quote:
ik pm wel evenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
Psychonikeo ik ken je vriendin!
en oedemorgen The_dean
Dan ben je inderdaad niet welkom in de OP.. Alleen meubilair mag in de OP.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow nu op jouw verwantwoordelijkheid dan hoor
ik moet heel eerlijk toegeven dat ik regelmatig fokloze periodes heb
ik ben hier zelf ook een periode van 2-3 maand niet geweest, gewoon zorgen dat je onsterfelijk word in deze SC en dan kun je altijd trrugkomen zonder enige moeite!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:06 schreef Milou__ het volgende:
heb je de slaap weer uit reks?
jij hebt een hele andere reden dat je erin mag blijven volgens mij...!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan ben je inderdaad niet welkom in de OP.. Alleen meubilair mag in de OP.
Er komt er een uit de kastquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bij het wakker worden was het nog prima.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:16 schreef rhubarbje het volgende:ik ook
maar ik heb echt geen tijd
ik lig nu nog in bed maar heb straks een belangrijke afspraak die ik niet af durf te zeggen
ow nou in dat geval!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben hier zelf ook een periode van 2-3 maand niet geweest, gewoon zorgen dat je onsterfelijk word in deze SC en dan kun je altijd trrugkomen zonder enige moeite!!
quote:
Thanks man!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ow en dean! Beterschap man! al een glaasje BB gehad?
ben je zwanger lieve schat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bij het wakker worden was het nog prima.
Stond eenmaal naast de auto om weg, borrelde het wat, dus nog snel ff wat op de wc dumpen.
Halverwege de achterdeur lag de maag al op de tegels. Maar snel de kachel opgestookt en lekker thuisblijven.
Ga normaal altijd werken, maar vandaag totaal geen zin in, ben helemaal kapot.
Bén je zijn vriendinquote:
Ik denk het.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ben je zwanger lieve schat?
zo.. whaha.. die zou mooi zijn. Na 1 date met z'n vriendinnetje meteen zwanger!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ben je zwanger lieve schat?
op...?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Thanks man!
En nee, nog niet, alles op
nu we toch bezig zijn...quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er komt er een uit de kast
"Ik ben rhubarbje en heb regelmatig fokloze periodes"
"Hallo rhubarbje!"
dat zou wel ultiem grappig zijn hequote:
Precies de reden dat ik 53 Posts heb gemaakt. Puur alleen hierom.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben hier zelf ook een periode van 2-3 maand niet geweest, gewoon zorgen dat je onsterfelijk word in deze SC en dan kun je altijd trrugkomen zonder enige moeite!!
nou inderdaad!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo.. whaha.. die zou mooi zijn. Na 1 date met z'n vriendinnetje meteen zwanger!
ik heb die net teruggelezen:o daarnaast ben jij de excuusneger toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:24 schreef jna het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik 53 Posts heb gemaakt. Puur alleen hierom.
Op.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:26 schreef jna het volgende:
De Dean & Lien machine moet echt kinderen krijgen
* Kuno_van_Dijk huilt een beetjequote:
whehehe zie je die al voor je!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:26 schreef jna het volgende:
Nee, daarom juistquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
whehehe zie je die al voor je!
Rien, Katrien, Evelien, Bean... enzo?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:26 schreef jna het volgende:
zolang ze de eerste 2 maar vernoemen naar ons beide...quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:30 schreef jna het volgende:
[..]
2010 rijmt ook op Dean & Lien machine dus dit jaar moet het gebeuren.
whehehquote:
Link staat in de OP.. En uh, meerdere verhalenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij hebt een hele andere reden dat je erin mag blijven volgens mij...!vertel dat verhaal nog eens!??
Ben je afgefakkeld?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:34 schreef Piles het volgende:
Zo, dat was weer een pittige besprekingMet de medewerkers ging goed, tot ze weg waren en ik nog even met de leidinggevenden zat
Hadden ze nooit moeten doenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eam_komt_terug_.html
Kuno_van_Dijk, etennnnnnnquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zolang ze de eerste 2 maar vernoemen naar ons beide...
Nee joh, ik heb afgefakkeldquote:
doe even samenvatting posten *knipoog*quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Link staat in de OP.. En uh, meerdere verhalen
Ik ga alleen naar die film om te kijken hoe rampage speelt whehequote:Op woensdag 13 januari 2010 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
met de laagstreepjes he!quote:
ja doe maar want ik heb wat gemist blijkbaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
doe even samenvatting posten *knipoog*
Anders ik welquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
* Kuno_van_Dijk huilt een beetje
Oh dat kan op veel verschillende manierenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja doe maar want ik heb wat gemist blijkbaar
en ik kan wel wat tips gebruiken over hoe je hier onsterfelijk wordt
qft.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja doe maar want ik heb wat gemist blijkbaar
en ik kan wel wat tips gebruiken over hoe je hier onsterfelijk wordt
Nouquote:
En als ze boos zijn noemen ze die underscores ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
met de laagstreepjes he!JNA....! opstaan je moet naar schoooooool toe!!
zo heb ik eens met een andere user een heel topic gevuld...quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dat kan op veel verschillende manierenIeder heeft zn eigen expertise
Lijkt me vet!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
Dat record is ook al weer verbroken hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zo heb ik eens met een andere user een heel topic gevuld...
en ook zo op het gemeentehuis he, hallo wij willen graag onze baby inschijven! ok dat kan, wat is de naam van dat lelijke geval! ow dat? Kunounderscorevanunderscoredijk dean&lienquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:40 schreef jna het volgende:
[..]
En als ze boos zijn noemen ze die underscores ook.
"kuno underscore van underscore dijk, kom jij eens even heel snel hier!"
en die van jou is?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dat kan op veel verschillende manierenIeder heeft zn eigen expertise
weer je dat zeker... huilsmiliequote:Op woensdag 13 januari 2010 10:42 schreef jna het volgende:
[..]
Dat record is ook al weer verbroken hoor
OMG, je gaat naar Volbeatquote:
Laten we het daar maar niet over hebben...quote:
Onze UFC falertquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:36 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar die film om te kijken hoe rampage speelt whehe
Lezen luilakquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
doe even samenvatting posten *knipoog*
telkens als het interessant word zeggen jullie laten we het er niet over hebben!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben...
Spam-recordsquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
weer je dat zeker... huilsmilie
sorry ik heb aids aan mn ogen...!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Onze UFC falert
[..]
Lezen luilak
nouja gelukkig sta ik er nog in, en dat zal ook wel nog een tijd zo blijvenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:46 schreef jna het volgende:
[..]
Spam-records
149 posts - Puala - Stage SC #1192: Kinky in een blauwe Porsche
144 posts - Kuno_van_Dijk - Stage SC #1110: Diepgaande nachtbagger
143 posts - jna - Stage SC #1187: Take me out!
139 posts - Psychonikeo - Stage SC 1114: [insert emo-titel]
137 posts - The_Dean - Stage SC #1110: Diepgaande nachtbagger
En je hebt geluk dat ik dit rijtje pas later zag anders had ik er wel meer gemaakt. Die ban had ik toch alquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
kutttttttttttttt paula staat boven mij..
Ik weet het zelf ook niet namelijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
telkens als het interessant word zeggen jullie laten we het er niet over hebben!!
Stomme SC hier
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:47 schreef jna het volgende:
[..]
En je hebt geluk dat ik dit rijtje pas later zag anders had ik er wel meer gemaakt. Die ban had ik toch al
Uiteraard.quote:
Flinke namenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:52 schreef jna het volgende:
Als zij langsloopt, hoor ik alleen maar dit: tadadaaaaaa tadaaa tadaaa
Vet vetquote:
013quote:
Nicequote:
Herkansing van vorig jaarquote:
Brabantquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
woont iedereen hier in brabant?
(of ga je gewoon ver reizen voor dat ding? dat kan ook)
dean is de enige fries met een internetverbinding...!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
woont iedereen hier in brabant?
(of ga je gewoon ver reizen voor dat ding? dat kan ook)
Dat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dean is de enige fries met een internetverbinding...!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:11 schreef The_Dean het volgende:
Ik reis heel Nederland af
Ik woon in het noorden van Friesland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |