Ze waardeert jou commentaar door met je in discussie in te gaan maar dat betekent niet dat zij met jou per se eens moet zijn of dezelfde overtuiging moet delen....jij daarentegen legt jou overtuiging 'verplicht' op anderen omdat ze dan toevallig marokkaans of turks zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik houd van ons geloof en ik dacht dat Marokkaanse daarom ook mijn commentaar zou kunnen waarderen. Niet dus. Nadia is een schatje.
Nee ik doe nu f Rechtsgeschiedenis...wat super slaapverwekkend isquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet je nog Straf doen? Heb dat komend blok![]()
Nee, niet omdat ze Marokkaans of Turks is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze waardeert jou commentaar door met je in discussie in te gaan maar dat betekent niet dat zij met jou per se eens moet zijn of dezelfde overtuiging moet delen....jij daarentegen legt jou overtuiging 'verplicht' op anderen omdat ze dan toevallig marokkaans of turks zijn.
Ik heb volgens mij nu alle geschiedenisshizzle gehad, wiarda, montesquieu, rousseau en kutnamen als Dworking enzoquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee ik doe nu f Rechtsgeschiedenis...wat super slaapverwekkend is
Wauw, ze is niet aan het stoken?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert check dat gewaagde dinges topic, laatste post.
Welke boeken had je daarbij?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nu alle geschiedenisshizzle gehad, wiarda, montesquieu, rousseau en kutnamen als Dworking enzo![]()
Maar belangrijke dingen, hoe was de pizza
Ik had 1 reader van 240 pagina's ofzo, nooit echt ingekekenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Welke boeken had je daarbij?
Ik heb 4 boeken ofzo voor dat vak?
Straks gaat ze nog naar KPD ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee.Ik neem het voor haar op en zij post zoiets.
Lucky bastard.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik had 1 reader van 240 pagina's ofzo, nooit echt ingekekenVerder hoorcolleges van 60 slides met VEEL tekst...
Doe je iets met die boeken? Nee zeker
quote:
Kom naar Leidenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Lucky bastard.
Neuh, echt zonde
KPD is ook gewoon nastyquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat overleeft ze niet...KPD is NO-GO area voor haar...
[ afbeelding ]
Meen je dit nou? 15 euro?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kom naar Leiden![]()
Ik vond het al zonde dat ik 15 euro voor die reader moest dokken
Ja, kwam nog een andere reader en 2 syllabi bij, dat was hetquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Meen je dit nou? 15 euro?![]()
Hoeveel ben je gemiddeld elk blok kwijt aan boeken?
Beetje kloten en je hebt een banquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:43 schreef Montelly het volgende:
Jongens ik ben echt keihard aan het SOG'en door jullie terwijl ik echt echt moet leren. Het wordt weer alles-uitstellen-tot-zondag-terwijl-je-maandag-toets-hebt....
Shit fok...
rookert, vertel eens iets over jezelfquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:28 schreef Rookert het volgende:
Nee, iedereen is hier goed aan het werk![]()
Of SOG't ergens anders
oke, leukquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Rookert het volgende:
Nou, ik ben dus Rookert (hoi Rooookert..) en ben 19 jaar, studeer Fiscaal recht in Leiden, woon nu nog bij Utrecht, ben 100% Nederlands en hang hier toevallig rond, had net zo goed anders SC kunnen zijn, maar bleef hier hangen![]()
En jij?
Waarom doen bijna alle Afghanen VWOquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:34 schreef griskay het volgende:
[..]
oke, leuk![]()
ik ben griskay, ik ook 19 en ben afg maar woon al 13 jaartjes in nl. Ik doe 6 vwo
vrouwequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom doen bijna alle Afghanen VWO![]()
Ze stelen onze vrouwen, onze opleidingen
Dacht de hele tijd dat je Turks was.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:34 schreef griskay het volgende:
[..]
oke, leuk![]()
ik ben griskay, ik ook 19 en ben afg maar woon al 13 jaartjes in nl. Ik doe 6 vwo
hebben mensen vakerquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dacht de hele tijd dat je Turks was.
Vrouwen? Dat valt wel mee hoor. Maar de Afghanen doen het inderdaad goed op school, al is er wel een significante tweedeling tussen de Afghaanse mannen en vrouwen. Vooral de vrouwen doen het goed.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze stelen onze vrouwen, onze opleidingen
mannen doen iets beter volgens de statistieken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vrouwen? Dat valt wel mee hoor. Maar de Afghanen doen het inderdaad goed op school, al is er wel een significante tweedeling tussen de Afghaanse mannen en vrouwen. Vooral de vrouwen doen het goed.
Ik denk vooral omdat ze in Afghanistan hiertoe niet echt de kans hebben (met name de meisjes) en dus extra hun best doen in de landen waar ze noodgedwongen naartoe zijn gevlucht.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat ze harder werken?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef griskay het volgende:
[..]
Turken veel harder, soms te hard.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat juist de vrouwen het iets beter doen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef griskay het volgende:
[..]
mannen doen iets beter volgens de statistieken.
Afghanen behoren dan ook tot één van de hoogst opgeleiden van Nederland.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik denk vooral omdat ze in Afghanistan hiertoe niet echt de kans hebben (met name de meisjes) en dus extra hun best doen in de landen waar ze noodgedwongen naartoe zijn gevlucht.
Weet ik, het is te leuk om te zeggenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik denk vooral omdat ze in Afghanistan hiertoe niet echt de kans hebben (met name de meisjes) en dus extra hun best doen in de landen waar ze noodgedwongen naartoe zijn gevlucht.
Ach, ik ken in me buurt maar Turkse gezinnen, en die ouders werken altijd zo hard. Niks mis mee hoor, maar valt gewoon op. Soms wel in de nadeel van het gezin, helaas.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat ze harder werken?En wat is te hard?
Alleen maar toe te juichen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Afghanen behoren dan ook tot één van de hoogst opgeleiden van Nederland.
Hmm, weet niet of dat representatief is. Wel lastig voor het gezin, maar als het echt nodig is om rond te komen, begrijp ik het wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef griskay het volgende:
[..]
Ach, ik ken in me buurt maar Turkse gezinnen, en die ouders werken altijd zo hard. Niks mis mee hoor, maar valt gewoon op. Soms wel in de nadeel van het gezin, helaas.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef griskay het volgende:
[..]
mannen doen iets beter volgens de statistieken.
quote:Goede prestaties in basisonderwijs
Jongeren uit vluchtelingengroepen doen het vrij goed in het basisonderwijs. Vooral de Iraanse meisjes en jongens en de Afghaanse jongens presteren goed in de Eindtoets Basisonderwijs. Ze scoorden in 2004 hoger dan het gemiddelde van alle niet-westerse groepen. Somalische kinderen boekten gemiddeld een lager resultaat.
Het is niet representatief natuurlijk, maar jullie zijn wel hard werkers.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of dat representatief is. Wel lastig voor het gezin, maar als het echt nodig is om rond te komen, begrijp ik het wel.
Whehe, je zit keihard onder de plak van je ouders en je doet liever VMBOquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:46 schreef griskay het volgende:
[..]
Het is niet representatief natuurlijk, maar jullie zijn wel hard werkers.
ayce, meeste afghaanse ouders pushen jwwzz
Bijna alle Afghanen die ik ken, doen ook vwo. Behalve het niveau, vind ik ze vaak ook beter gemanierd overkomen dan andere bevolkingsgroepen (sorry Turken en Marokkanen). Dit kan natuurlijk ook liggen aan dat ik veel minder Afghanen ken dan Turken en Marokkanen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:45 schreef Ayca het volgende:
Mijn afgaanse vriendin doet ook vwohaar zusje ook trouwens en haar broertje gymnasium
En er zit ook nog 1 afgaan bij mij op school, dat waren alle afganen die ik ken
(van mijn leeftijd dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |