abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76778270
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:38 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Maar ze gaat wel graag over anderen hun fouten praten, nadat ze haar eigen foto heeft gepost. Om de zogenaamde "goedheid" van haar daad te laten inzien. Dat is gewoon triest en het is nog triester dat jij die fout niet kunt toegeven, kruip nog dieper in haar kont gek.

Boeit trouwens niet dat het illegaal is, het is gewoon typisch gedrag voor een 14-jarige. Snap trouwens ook niet dat je een 19-jarige volwassen kunt noemen als die zoiets doet.. Ga uitzoeken wat het woord volwassen inhoud. Ik hoop dat ze later echt volwassen wordt en zulke foto's niet meer post.
Eh, sorry? Jij begon met commentaar leveren, waar zij op reageerde

Het is niet typisch volwassen gedrag, maar wel iets waar een volwassene zelf over mag beslissen
pi_76778312
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:48 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Dat is echt grappig.

Maar goed. Even ter verduidelijking: ik gaf je alleen gelijk op het punt dat Marokkaanse18 de oudere generaties onterecht als achterlijk beschildert. Over de rest laat ik me niet uit. Ze mag verder zelf weten wat ze doet. Voor mijn part gaat ze naakt op de foto, I don't care.
Sorry, ik kan niet laten om te zeggen dat het jou toch niks zou doen

Sorry, mijn excuses
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:50:58 #178
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_76778338
Ach jezus, begint het weer. Wat een kankertopic is dit geworden, zeg. Iedereen heeft zijn eigen mening en die moeten jullie gewoon eens respecteren, okee? Tot na een tijdje niet meer ziens.
Dit hele topic is verkankert door al dat geziek tegen elkaar. We zijn allemaal mensen met onze eigen waarde's. Ik zal niet meer te zien zijn hier.

[ Bericht 7% gewijzigd door o.us op 13-01-2010 20:53:56 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_76778374
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:48 schreef Rookert het volgende:

[..]

Tja, jij ziet het gewoon anders. Je hebt ook ouders die hun kind afkraken als ze niet cum laude gaat slagen of het prima vinden als ze ruiten ingooien, want ja' de jeugd he ".

Ik leef niet in een dromenwereld, ik kan alleen wel terugkijken en jij niet vooruit kijken, ik weet dus beter wat het verschil is. Het gaat niet om het getal, het gaat om de ervaring die in die TIJD hebt opgedaan...

Ik vind het een stuk beter overkomen als je in ieder geval eerlijk bent over je daden, achterbaks gedoe heb je niks en daar kan je niet op bouwen.
Ja, jij leeft langer, maar betekent dat per definitie dat je meer levenservaring hebt? Het enige verschil zal zijn dat jij tijdens school tussen ouderen hebt gezeten, maar daar buiten heb ik ook genoeg tussen ouderen gezeten.

Ja, ik ben ook eerlijk en Marokkaanse 18 ook, maar ik vind het achterlijk dat ze haar eigen fout ontwijkt en met Bortecinem uitgebreid gaat praten over andere Marokkaanse en Turkse meisjes die veel erger en schijnheilig zijn. Boeiend? Het verbetert je eigen fout niet.
Ik ben een pure Turk.
pi_76778384
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:50 schreef Rookert het volgende:

[..]

Sorry, ik kan niet laten om te zeggen dat het jou toch niks zou doen

Sorry, mijn excuses
Held. Het klopt wel.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_76778412
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:50 schreef o.us het volgende:
Ach jezus, begint het weer. Wat een kankertopic is dit geworden, zeg. Iedereen heeft zijn eigen mening en die moeten jullie gewoon eens respecteren, okee? Tot na een tijdje niet meer ziens.
Dit hele topic is verkankert door al dat geziek tegen elkaar. We zijn allemaal mensen met onze eigen waarde's.
Komt door de Turken.
pi_76778414
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:48 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Dat is echt grappig.

Maar goed. Even ter verduidelijking: ik gaf je alleen gelijk op het punt dat Marokkaanse18 de oudere generaties onterecht als achterlijk beschildert. Over de rest laat ik me niet uit. Ze mag verder zelf weten wat ze doet. Voor mijn part gaat ze naakt op de foto, I don't care.
Ja ik bedoel dat ook, dat ze over anderen praat, het zet haar eigen fout niet recht. (weet niet of je dat bedoelde)

Maar ik geef verder ook om die andere fout.
Ik ben een pure Turk.
pi_76778443
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:49 schreef Rookert het volgende:

[..]

Eh, sorry? Jij begon met commentaar leveren, waar zij op reageerde

Het is niet typisch volwassen gedrag, maar wel iets waar een volwassene zelf over mag beslissen
Nee, voordat ik er was waren Bortecinem en zij al aan het praten over hoe veel erger andere Marokkaanse en Turkse meisjes zijn. Bortecinem vroeg namelijk of haar omgeving het niet erg zou vinden.

Het is niet typisch volwassen gedrag, maar omdat ze volwassen is, maken haar keuzes niet uit voor de ouders? 19 volwassen noemen.. Nee, volwassen ben je pas als je keuzes ook volwassen zijn.
Ik ben een pure Turk.
pi_76778478
Anyway! Laten we weer gezellig doen.
pi_76778554
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:54 schreef GenusButeo het volgende:
Anyway! Laten we weer gezellig doen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76778591
pi_76778627
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, jij leeft langer, maar betekent dat per definitie dat je meer levenservaring hebt? Het enige verschil zal zijn dat jij tijdens school tussen ouderen hebt gezeten, maar daar buiten heb ik ook genoeg tussen ouderen gezeten.

Ja, ik ben ook eerlijk en Marokkaanse 18 ook, maar ik vind het achterlijk dat ze haar eigen fout ontwijkt en met Bortecinem uitgebreid gaat praten over andere Marokkaanse en Turkse meisjes die veel erger en schijnheilig zijn. Boeiend? Het verbetert je eigen fout niet.
Ja, dat betekent dat inderdaad

Je kan moeilijk een fout ontwijken als je het geen fout vindt
pi_76778649
Ik ben een pure Turk.
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:58:18 #189
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_76778663
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat niet iedereen dezelfde overtuigingen als ik deelt, maar zij is moslima en dan ga ik er van uit dat haar overtuiging niet zo erg afwijkt van de mijne en zeker niet op dit gebied. Ik snap trouwens niet dat je weer alleen op mij reageert. Zij postte die foto en ging vervolgens met Bortecinem een heel gesprek houden over hoe veel erger andere Marokkaanse en Turkse meisjes wel niet zijn. Alsof haar daad nu veel beter is dan die van de rest. Het is "kijk mij nou beter zijn dan die andere schijnheilige Marokkaanse en Turkse meisjes". Ik heb echt een hekel aan zulke types. Denken dat ze beter zijn.
Ff serieus voel es aan je voorhoofd....waarom zou iedereen jou overtuiging MOETEN delen?? Ben je nou echt zo bekrompen? Je lijkt Nadia wel
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_76778699
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:57 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja, dat betekent dat inderdaad

Je kan moeilijk een fout ontwijken als je het geen fout vindt
Dat is een droom waar je in leeft. Tenzij je nog wat ouder was geweest, dan had ik het sneller vertrouwt, maar dit.. nee.

Ze vindt het zelf volgens mij ook een fout, ze heeft het ergens toegegeven, maar ze wil die fout niet stoppen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76778766
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:58 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ff serieus voel es aan je voorhoofd....waarom zou iedereen jou overtuiging MOETEN delen?? Ben je nou echt zo bekrompen? Je lijkt Nadia wel
Ik houd van ons geloof en ik dacht dat Marokkaanse daarom ook mijn commentaar zou kunnen waarderen. Niet dus. Nadia is een schatje.
Ik ben een pure Turk.
pi_76778806
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dat is een droom waar je in leeft. Tenzij je nog wat ouder was geweest, dan had ik het sneller vertrouwt, maar dit.. nee.
Ik zal een baard laten groeien, geloof jij dat ik oud en wijs ben, valt Marokkaanse18 voor mijn baard en peer ik hem met haar naar Las Vegas, City of Sins, want daar horen we blijkbaar thuis.

En nu heb ik het wel weer gehad, o.us jongen, zeg nog eens hoe het met dit topic is gesteld?
pi_76778837
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:01 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik zal een baard laten groeien, geloof jij dat ik oud en wijs ben, valt Marokkaanse18 voor mijn baard en peer ik hem met haar naar Las Vegas, City of Sins, want daar horen we blijkbaar thuis.

En nu heb ik het wel weer gehad, o.us jongen, zeg nog eens hoe het met dit topic is gesteld?
Praat er maar om heen. Die 2 jaar zeggen niets in dit geval. Moet je doen, vindt ze vast leuk .
Ik ben een pure Turk.
pi_76778864
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik houd van ons geloof en ik dacht dat Marokkaanse daarom ook mijn commentaar zou kunnen waarderen. Niet dus. Nadia is een schatje.
Iedereen is een schatje over PM
pi_76778914
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:02 schreef Rookert het volgende:

[..]

Iedereen is een schatje over PM
Nee.
Ik ben een pure Turk.
pi_76778930
nadiaschoonheid is mijn kloon!
Ik ben een pure Turk.
pi_76779054