Lul niet zo stom, je eigen geloof is je eigen geloof. Dat zit in je hoofd, jij hebt daar je interpretaties en voorstellen bij en zij heeft haar eigen interpretaties en voorstellingen bij.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dit is ook persoonlijk. Mijn eigen geloof wordt in een slecht daglicht gesteld.
Je stelt echt zo een standaard Nederlander vraag. Sorry daar ga ik niet op in. Het is ronduit achterlijk om zoiets te vragen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Stupide![]()
Alsof je gaat branden als je dat uitspreekt..
[..]
Gevat hoor
Dan nog niet, al had ze moslima geheten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wel als je Marokkaantje18 heet. Ze is een schande. Ik hoop dat haar familie dit ziet.
Waarom? Leg eens uit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Onzin vergelijking. Een onschuldige foto van jezelf plaatsen in lingerie berokkent niemand schade toe. Het zijn gelovigen zoals jou en Bilmiyorem die de islam een slechte naam geven.
Ben blij dat ik het gevoel heb dat ze niet in elkaar getimmerd gaat wordenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wel als je Marokkaantje18 heet. Ze is een schande. Ik hoop dat haar familie dit ziet.
En welke interpretatie maakt het dat je jezelf in je lingerie kan posten op het wereldwijde web? Je weet dondersgoed dat dit niet met interpretatie heeft te maken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lul niet zo stom, je eigen geloof is je eigen geloof. Dat zit in je hoofd, jij hebt daar je interpretaties en voorstellen bij en zij heeft haar eigen interpretaties en voorstellingen bij.
Ik heb hier zo vaak gezegd dat ik ook fouten maak, maar dat neemt miijn recht niet weg anderen ergens op te wijzen. Zijn wel de standaarden voor een moslim.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat voor fouten? Ik raad je aan om eerst zelf je eigen fouten recht te zetten alvorens anderen te wijzen op hun fouten. Bovendien is hetgeen jij "fout" vindt, niet de standaard voor eenieder op deze aardkloot.
Interpretaties hierover liggen ook zo ver uit elkaar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lul niet zo stom, je eigen geloof is je eigen geloof. Dat zit in je hoofd, jij hebt daar je interpretaties en voorstellen bij en zij heeft haar eigen interpretaties en voorstellingen bij.
Je woont toch ook in Nederland?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je stelt echt zo een standaard Nederlander vraag. Sorry daar ga ik niet op in. Het is ronduit achterlijk om zoiets te vragen.
Haar eigen persoonlijke interpretatie. Dat moet ze zelf weten, ze heeft zich alleen te verantwoorden tegen God, niet tegen Burakius.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
En welke interpretatie maakt het dat je jezelf in je lingerie kan posten op het wereldwijde web? Je weet dondersgoed dat dit niet met interpretatie heeft te maken.
Ik snap niet dat je zoiets kunt goedkeuren als ouder.. ik vind de opvoeding dan juist fout!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ben blij dat ik het gevoel heb dat ze niet in elkaar getimmerd gaat worden
Door bij elk wissewasje een moreel betoog te houden over wat wel of niet goed is. Respecteer gewoon iemand ander zijn keuzes, al zijn het niet jouw keuzes. Dat zouden meer moslims wel mogen doen.quote:
Het neemt niet je recht weg om anderen ergens op te wijzen, maar het neemt wel een bepaalde geloofwaardigheid weg. Je lijkt nu je eigen fouten te erkennen, maar je doet er geen reet aan namelijk. Moet je ook zelf weten, eigen beslissing - ieder voor zich.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb hier zo vaak gezegd dat ik ook fouten maak, maar dat neemt miijn recht niet weg anderen ergens op te wijzen. Zijn wel de standaarden voor een moslim.
Ik kan zulke keuzes niet respecteren. Ik bedoel het niet eens slecht, maar iedereen moet hier janken als je een beetje "fel" reageert.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Door bij elk wissewasje een moreel betoog te houden over wat wel of niet goed is. Respecteer gewoon iemand ander zijn keuzes, al zijn het niet jouw keuzes.
Ik snap niet hoe dat de geloofwaardigheid ervan kan wegnemen als ik de hele tijd zeg dat ik ook fouten maak en dat zeker niet ontken. Hoe weet je dat ik er geen reet aan doe? Ik vind dit trouwens niet eens alleen erg voor het geloof, maar het is ook een rare daad als nietmoslim. Een grote, gevaarlijke roep om aandacht.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het neemt niet je recht weg om anderen ergens op te wijzen, maar het neemt wel een bepaalde geloofwaardigheid weg. Je lijkt nu je eigen fouten te erkennen, maar je doet er geen reet aan namelijk. Moet je ook zelf weten, eigen beslissing - ieder voor zich.
Wanneer je dergelijke keuzes niet kunt accepteren, dan moet je ook accepteren dat er mensen zijn die jouw overtuigingen, uitspraken en keuzes niet respecteren. En al respecteer je dergelijke acties niet, hou het dan gewoon voor je. En niet loop niet te reageren alsof je jezelf moreel verheven voelt boven andere mensen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan zulke keuzes niet respecteren. Ik bedoel het niet eens slecht, maar iedereen moet hier janken als je een beetje "fel" reageert.
Omdat je ik geen enkel resultaat zie. Werk jij aan je felheid? Ik zie daar vrij weinig van. Werk je aan het morele vingertje? Zie ik ook niets van terug. Verder is Marokkaanse19 een intelligente meid die goed weet wat ze doet, het is geen breezerslet van 14 die nog niet eens haar eigen kont afvegen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dat de geloofwaardigheid ervan kan wegnemen als ik de hele tijd zeg dat ik ook fouten maak en dat zeker niet ontken. Hoe weet je dat ik er geen reet aan doe? Ik vind dit trouwens niet eens alleen erg voor het geloof, maar het is ook een rare daad als nietmoslim. Een grote, gevaarlijke roep om aandacht.
Ik vind het jammer dat niet iedereen dezelfde overtuigingen als ik deelt, maar zij is moslima en dan ga ik er van uit dat haar overtuiging niet zo erg afwijkt van de mijne en zeker niet op dit gebied. Ik snap trouwens niet dat je weer alleen op mij reageert. Zij postte die foto en ging vervolgens met Bortecinem een heel gesprek houden over hoe veel erger andere Marokkaanse en Turkse meisjes wel niet zijn. Alsof haar daad nu veel beter is dan die van de rest. Het is "kijk mij nou beter zijn dan die andere schijnheilige Marokkaanse en Turkse meisjes". Ik heb echt een hekel aan zulke types. Denken dat ze beter zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wanneer je dergelijke keuzes niet kunt accepteren, dan moet je ook accepteren dat er mensen zijn die jouw overtuigingen, uitspraken en keuzes niet respecteren. En al respecteer je dergelijke acties niet, hou het dan gewoon voor je. En niet loop niet te reageren alsof je jezelf moreel verheven voelt boven andere mensen.
In dat geval heeft het sowieso geen nut om het haar ouders te vertellen, aangezien die hopelijk voor hun kind kiezen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zoiets kunt goedkeuren als ouder.. ik vind de opvoeding dan juist fout!![]()
"Ja, je bent 19 meid, ga je gang maar"
Mensen die denken dat 19 volwassen is.
Ik reageer toch niet meer fel of heb ik het verkeerd? Ik snap niet wat je van mij verwacht hoor, wil je een knuffelgesprek?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat je ik geen enkel resultaat zie. Werk jij aan je felheid? Ik zie daar vrij weinig van. Werk je aan het morele vingertje? Zie ik ook niets van terug. Verder is Marokkaanse19 een intelligente meid die goed weet wat ze doet, het is geen breezerslet van 14 die nog niet eens haar eigen kont afvegen.
Bij alles voor je kind kiezen? Ok, ze kunnen best willen dat anderen hun dochter niet afkraken, maar haar gedrag goedkeuren? Nee, dat vind ik achterlijk. Tuurlijk heb je vooruitgang geboekt, maar je niet in je dromenwereld leven dat je veel beter bent omdat je nu van de middelbare af bent en zooo anders bent. Ik ben niet de enige die deze mening heeft, dus ga je leeftijd er niet bij betrekken. Trouwens, 19-jarigen die meteen hun leeftijd er bij betrekken, om hun zogenaamde wijsheid te tonen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
In dat geval heeft het sowieso geen nut om het haar ouders te vertellen, aangezien die hopelijk voor hun kind kiezen.
16-jarigen die denken dat je op je 19e geen vooruitgang hebt geboekt
Marokkaanse18 heeft op mij de indruk gemaakt dat ze beter weet om te gaan met de maatschappij dan degene die commentaar leveren
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik reageer toch niet meer fel of heb ik het verkeerd? Ik snap niet wat je van mij verwacht hoor, wil je een knuffelgesprek?Ze kan best intelligent zijn, maar ook zeer kinderachtig en laag door over andere Marokkaanse en Turkse meisjes te praten, want ze is geen haar beter. Ze zet haar eigen fouten er niet mee recht. Verder past het posten van zulke foto's juist bij 14-jarigen.
Maar ze gaat wel graag over anderen hun fouten praten, nadat ze haar eigen foto heeft gepost. Om de zogenaamde "goedheid" van haar daad te laten inzien. Dat is gewoon triest en het is nog triester dat jij die fout niet kunt toegeven, kruip nog dieper in haar kont gek.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
[/b]
Dat is dus illegaal hier
Marokkaanse18 is niet hypocriet, daar gaat het om.
Tja, jij ziet het gewoon anders. Je hebt ook ouders die hun kind afkraken als ze niet cum laude gaat slagen of het prima vinden als ze ruiten ingooien, want ja' de jeugd hequote:Op woensdag 13 januari 2010 20:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bij alles voor je kind kiezen? Ok, ze kunnen best willen dat anderen hun dochter niet afkraken, maar haar gedrag goedkeuren? Nee, dat vind ik achterlijk. Tuurlijk heb je vooruitgang geboekt, maar je niet in je dromenwereld leven dat je veel beter bent omdat je nu van de middelbare af bent en zooo anders bent. Ik ben niet de enige die deze mening heeft, dus ga je leeftijd er niet bij betrekken. Trouwens, 19-jarigen die meteen hun leeftijd er bij betrekken, om hun zogenaamde wijsheid te tonen.![]()
Ja, dat vind je omdat jullie dezelfde mening delen en je het met haar eens bent. Maatschappij van de individu ofzo, waar je anderen nergens op kunt wijzen. En "kijk mij nou beter zijn dan die andere buitenlandse meisjes, omdat ik lekker eerlijk ben"
Dat is echt grappig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Respect..![]()
Ze is verantwoordelijk voor haar eigen daden, maar je kunt anderen toch op hun fouten wijzen? Misschien doe ik dat iets te fel, maar ik geef om m'n medemens, niet dat ik ieder mens er op wijs, want een nietgelovige zal me nog sneller uitlachen en negeren. Ik vind het ook nogal kinderachtig dat ik word genegeerd omdat ik jonger ben en zo "agressief" reageer. Terwijl er nog iemand anders was (GenusButeo) die mij wel gelijk gaf, maar mijn reactie wel te fel vond. Wat is hij nu? Ook een kind van 16?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |