Wat valt er nog te oordelen . Je plaats een foto van jezelf in lingerie. Hoe wil je dat goedpraten als Moslim-zijnde. Op geen énkele manier!quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Vind het wel opmerkelijk dat degenen die claimen praktiserend te zijn, of dat iig zo willen laten overkomen er altijd als de kippen bij zijn als het tijd is om te oordelen.
Verder lijkt het me vrij nutteloos om op die ''vulbijvoegelijknaamwoordin* reacties in te gaan aangezien het tot niks leidt.
Ik kon haar ergens nog gelijk geven, ze is verantwoordelijk voor haar eigen fouten, maar het lijkt alsof ze het goed praat en dat irriteert me. Meteen van onderwerp veranderen door over andere Turkse en Marokkaanse meisjes te praten die zich erger zouden gedragen. Ok dat kan, maar waarom daar zo'n lang gesprek over, alsof dat jouw eigen fout verbetert. Maar goed i kheb dit al 80x gezegd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat valt er nog te oordelen . Je plaats een foto van jezelf in lingerie. Hoe wil je dat goedpraten als Moslim-zijnde. Op geen énkele manier!
Precies. Maar dat niet alleen, maar haar gedrag beinvloed ook ons! Want nu wordt er anders gekeken tegen Moslims door haar. Dus het beinvloed ons wel degelijk he.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kon haar ergens nog gelijk geven, ze is verantwoordelijk voor haar eigen fouten, maar het lijkt alsof ze het goed praat en dat irriteert me. Meteen van onderwerp veranderen door over andere Turkse en Marokkaanse meisjes te praten die zich erger zouden gedragen. Ok dat kan, maar waarom daar zo'n lang gesprek over, alsof dat jouw eigen fout verbetert. Maar goed i kheb dit al 80x gezegd.
Heerlijk. Ik doe er altijd extra uitjes en knoflook bij en een pakje Lassie gele rijst.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef Rookert het volgende:
Burak, wat vind jij nou een mooie vrouw?
Ja dat ook, maar ik wijs haar er vooral op omdat ik om m'n medemens en medemoslim geef. Niet dat ik ieder mens hier op wijs, want die zouden me nog sneller uitlachen, maar zij kan m'n commentaar zo te zien ook niet waarderen. Mja, niets aan te doen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef Burakius het volgende:
[..]
Precies. Maar dat niet alleen, maar haar gedrag beinvloed ook ons! Want nu wordt er anders gekeken tegen Moslims door haar. Dus het beinvloed ons wel degelijk he.
Het valt niet goed te praten klaar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar ik wijs haar er vooral op omdat ik om m'n medemens en medemoslim geef. Niet dat ik ieder mens hier op wijs, want die zouden me nog sneller uitlachen, maar zij kan m'n commentaar zo te zien ook niet waarderen. Mja, niets aan te doen.
Ik snap dat gepraat sowieso niet over 19 en volwassen zijn.. Alsof 19-jarige hier anders tegen aan kijken.
typisch burakiusantwoord.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef Burakius het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik doe er altijd extra uitjes en knoflook bij en een pakje Lassie gele rijst.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het valt niet goed te praten klaar.
Dat had je kunnen zeggen als ik had gezegd 'lekker', mooi is wat andersquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef Burakius het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik doe er altijd extra uitjes en knoflook bij en een pakje Lassie gele rijst.
Je moet toch wel ronduit stupide zijn om zo een vraag te stellenquote:
Ja ik plak de uitjes erop. Dat is mooi.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat had je kunnen zeggen als ik had gezegd 'lekker', mooi is wat anders
Respect..quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
Ik begrijp niet waarom er mensen op deze wereld rondlopen die beslissingen van andere mensen gewoon niet kunnen respecteren.
Ik ook niet. Kom laten we jouw huis in de fik steken. Is mijn beslissing. Respecteer het hé!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
Ik begrijp niet waarom er mensen op deze wereld rondlopen die beslissingen van andere mensen gewoon niet kunnen respecteren.
Nee, want dan begeef jij je op mijn persoonlijke terrein. Dat is wel wat anders als het gaat om beslissingen aangaande mezelf.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kom laten we jouw huis in de fik steken. Is mijn beslissing. Respecteer het hé!
vraag me wel af of ie een serieus antwoord van jou verwachttequote:Op woensdag 13 januari 2010 20:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je moet toch wel ronduit stupide zijn om zo een vraag te stellen.
Dit is ook persoonlijk. Mijn eigen geloof wordt in een slecht daglicht gesteld.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, want dan begeef jij je op mijn persoonlijke terrein. Dat is wel wat anders als het gaat om beslissingen aangaande mezelf.
Onzin vergelijking. Een onschuldige foto van jezelf plaatsen in lingerie berokkent niemand schade toe. Het zijn gelovigen zoals jou en Bilmiyorem die de islam een slechte naam geven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kom laten we jouw huis in de fik steken. Is mijn beslissing. Respecteer het hé!
Wat voor fouten? Ik raad je aan om eerst zelf je eigen fouten recht te zetten alvorens anderen te wijzen op hun fouten. Bovendien is hetgeen jij "fout" vindt, niet de standaard voor eenieder op deze aardkloot.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Respect..![]()
Ze is verantwoordelijk voor haar eigen daden, maar je kunt anderen toch op hun fouten wijzen? Misschien doe ik dat iets te fel, maar ik geef om m'n medemens, niet dat ik ieder mens er op wijs, want een nietgelovige zal me nog sneller uitlachen en negeren. Ik vind het ook nogal kinderachtig dat ik word genegeerd omdat ik jonger ben en zo "agressief" reageer. Terwijl er nog iemand anders was (GenusButeo) die mij wel gelijk gaf, maar mijn reactie wel te fel vond. Wat is hij nu? Ook een kind van 16?
Wel als je Marokkaantje18 heet. Ze is een schande. Ik hoop dat haar familie dit ziet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Onzin vergelijking. Een onschuldige foto van jezelf plaatsen in lingerie berokkent niemand schade toe.
Stupidequote:Op woensdag 13 januari 2010 20:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je moet toch wel ronduit stupide zijn om zo een vraag te stellen.
Gevat hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja ik plak de uitjes erop. Dat is mooi.. Ga fietsen gozer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |