Ze waardeert jou commentaar door met je in discussie in te gaan maar dat betekent niet dat zij met jou per se eens moet zijn of dezelfde overtuiging moet delen....jij daarentegen legt jou overtuiging 'verplicht' op anderen omdat ze dan toevallig marokkaans of turks zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik houd van ons geloof en ik dacht dat Marokkaanse daarom ook mijn commentaar zou kunnen waarderen. Niet dus. Nadia is een schatje.
Nee ik doe nu f Rechtsgeschiedenis...wat super slaapverwekkend isquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet je nog Straf doen? Heb dat komend blok![]()
Nee, niet omdat ze Marokkaans of Turks is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze waardeert jou commentaar door met je in discussie in te gaan maar dat betekent niet dat zij met jou per se eens moet zijn of dezelfde overtuiging moet delen....jij daarentegen legt jou overtuiging 'verplicht' op anderen omdat ze dan toevallig marokkaans of turks zijn.
Ik heb volgens mij nu alle geschiedenisshizzle gehad, wiarda, montesquieu, rousseau en kutnamen als Dworking enzoquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee ik doe nu f Rechtsgeschiedenis...wat super slaapverwekkend is
Wauw, ze is niet aan het stoken?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert check dat gewaagde dinges topic, laatste post.
Welke boeken had je daarbij?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nu alle geschiedenisshizzle gehad, wiarda, montesquieu, rousseau en kutnamen als Dworking enzo![]()
Maar belangrijke dingen, hoe was de pizza
Ik had 1 reader van 240 pagina's ofzo, nooit echt ingekekenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Welke boeken had je daarbij?
Ik heb 4 boeken ofzo voor dat vak?
Straks gaat ze nog naar KPD ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee.Ik neem het voor haar op en zij post zoiets.
Lucky bastard.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik had 1 reader van 240 pagina's ofzo, nooit echt ingekekenVerder hoorcolleges van 60 slides met VEEL tekst...
Doe je iets met die boeken? Nee zeker
quote:
Kom naar Leidenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Lucky bastard.
Neuh, echt zonde
KPD is ook gewoon nastyquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat overleeft ze niet...KPD is NO-GO area voor haar...
[ afbeelding ]
Meen je dit nou? 15 euro?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kom naar Leiden![]()
Ik vond het al zonde dat ik 15 euro voor die reader moest dokken
Ja, kwam nog een andere reader en 2 syllabi bij, dat was hetquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Meen je dit nou? 15 euro?![]()
Hoeveel ben je gemiddeld elk blok kwijt aan boeken?
Beetje kloten en je hebt een banquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:43 schreef Montelly het volgende:
Jongens ik ben echt keihard aan het SOG'en door jullie terwijl ik echt echt moet leren. Het wordt weer alles-uitstellen-tot-zondag-terwijl-je-maandag-toets-hebt....
Shit fok...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |