Ja dat is veel.quote:
AFTERshock hé.quote:
Sinds wanneer hebben Nederlandse televisies geen CNN meer?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:
CNN ergens live te bekijken?
trage stream is traag.![]()
vaders die films kijken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:45 schreef maartena het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben Nederlandse televisies geen CNN meer?
Ah, je woont nog thuis....quote:
En een groot deel wonen in hutjes..... Dit gaat heel erg fout denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:48 schreef Tism het volgende:
Er zitten daar zo'n 9 miljoen mensen volgens CNN..![]()
ach, het nieuws zal ik hier wel lezen, toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:51 schreef maartena het volgende:
[..]
Ah, je woont nog thuis....
Ik weet in ieder geval dat de Amerikaanse CNN nu gesimul-cast wordt op CNN International.
Mwoahquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:52 schreef maartena het volgende:
[..]
En een groot deel wonen in hutjes..... Dit gaat heel erg fout denk ik
Er gaat woord rond dat een ziekenhuis is ingestort.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:53 schreef EchoAlpha het volgende:
Mwoah
Als een hutje instort lijkt me dat fijner dan een betonnen gebouw
Stoer hoor. Je gevoelloosheid.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:54 schreef Ps2K het volgende:
Altijd interessant zo'n aardbeving die gebeurt op een plek die ik zonder Google earth niet kan vinden waar allemaal mensen wonen die mij nog minder kunnen schelen.
Je merkt aan die formulering wel dat je normaal Engels spreekt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:54 schreef maartena het volgende:
[..]
Er gaat woord rond dat een ziekenhuis is ingestort.
Ga ergens anders trollen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:56 schreef Ps2K het volgende:
[..]
hah! balen die lui even! Naja laat dat even een lesje voor ze zijn dat je niet op geologisch instabiele locaties moet gaan wonen. Dat is hetzelfde als dat je naast Schiphol gaat wonen en klaagt over het vliegtuig geluid
Beter dan dan nep sympathie tonen. Hoeveel mensen ken je daar nu werkelijk? Het is niet zo dat ik wekelijks boodschappen ging doen bij Haïti Harrie. Dat geveinsde medeleven moet eens ophouden, ik heb op het moment geen brood voor het ontbijt morgen ochtend dat vind ik op het moment een stuk erger.quote:
Joh, doe eens niet zo triest....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:56 schreef Ps2K het volgende:
hah! balen die lui even! Naja laat dat even een lesje voor ze zijn dat je niet op geologisch instabiele locaties moet gaan wonen.
Empathisch vermogen is je vast vreemd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Beter dan dan nep sympathie tonen. Hoeveel mensen ken je daar nu werkelijk? Het is niet zo dat ik wekelijks boodschappen ging doen bij Haïti Harrie. Dat geveinsde medeleven moet eens ophouden, ik heb op het moment geen brood voor het ontbijt morgen ochtend dat vind ik op het moment een stuk erger.
stoere metalheadsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Beter dan dan nep sympathie tonen. Hoeveel mensen ken je daar nu werkelijk? Het is niet zo dat ik wekelijks boodschappen ging doen bij Haïti Harrie. Dat geveinsde medeleven moet eens ophouden, ik heb op het moment geen brood voor het ontbijt morgen ochtend dat vind ik op het moment een stuk erger.
2 miljoen inwoners, en zo'n 10 km buiten Port-Au-Prince was het episch centrum, dus dat is inderdaad rampzalig.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:56 schreef SoldMayor het volgende:
Op CNN zegt net iemand dat hij de auto heeft moeten pakeren want hij kon niet meer verder rijden door gebouwen die waren ingestort!
Yep.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken dat jij daar ook ergens hebt gezeten. Nog contacten daar?
Een stuk of 100.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken je daar nu werkelijk? .
Volgens mij hebben ze het over het Paleis van de President, waar de huidige President woont.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:58 schreef Tism het volgende:
Er is ook één of ander Paleis flink beschadigd volgens ooggetuigen..
eikelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ja, klopt!..quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het over het Paleis van de President, waar de huidige President woont.
Juist, de ambassadeur is het makkelijkst te bereiken, op de ambassade in Washington DCquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:05 schreef Tism het volgende:
Ja, klopt!..Ze hadden een ambassadeur van die President aan de telefoon geloof ik..
Het is de FP maar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
in het fok nieuwsbericht wordt gelinkt naar het DE topic.
Oh ik dacht dat ie op Haiti zat..quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:05 schreef maartena het volgende:
[..]
Juist, de ambassadeur is het makkelijkst te bereiken, op de ambassade in Washington DC
waarom is me een raadsel, hij heeft niks te meldenquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:08 schreef leukvoorlater het volgende:
Wyclef Jean aan de foon.
Oke prima, wat mij betreft is alles goed, zolang hij maar niet gaat zingen..quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:10 schreef maartena het volgende:
Wyclef Jean heeft blijkbaar een TV station in Haïti, dus die zal ook wel wat beelden af gaan geven zodra ie kan.
quote:Catastrophe' as earthquake rocks Haiti NewsCore From: NewsCore January 13, 2010 10:06AM Increase
A MASSIVE earthquake has struck Haiti, toppling buildings and levelling houses near Port-au-Prince.
Raymond Alcide Joseph, the Haitian ambassador to the US, said he had been told th quake had caused a "catastrophe of major proportions".
1) hij komt uit Haitiquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:10 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
waarom is me een raadsel, hij heeft niks te melden
ja, maar hij had evengoed niks te melden.. dus waarom zou je hem dan bellen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:15 schreef static het volgende:
[..]
1) hij komt uit Haiti
2) hij heeft een televisie station daar
3) zijn oom is de ambassadeur
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:16 schreef SoldMayor het volgende:
The death toll - as yet unknown - is likely to be very high, no less than tens of thousands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |