Ja, klopt!..quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het over het Paleis van de President, waar de huidige President woont.
Juist, de ambassadeur is het makkelijkst te bereiken, op de ambassade in Washington DCquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:05 schreef Tism het volgende:
Ja, klopt!..Ze hadden een ambassadeur van die President aan de telefoon geloof ik..
Het is de FP maar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
in het fok nieuwsbericht wordt gelinkt naar het DE topic.
Oh ik dacht dat ie op Haiti zat..quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:05 schreef maartena het volgende:
[..]
Juist, de ambassadeur is het makkelijkst te bereiken, op de ambassade in Washington DC
waarom is me een raadsel, hij heeft niks te meldenquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:08 schreef leukvoorlater het volgende:
Wyclef Jean aan de foon.
Oke prima, wat mij betreft is alles goed, zolang hij maar niet gaat zingen..quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:10 schreef maartena het volgende:
Wyclef Jean heeft blijkbaar een TV station in Haïti, dus die zal ook wel wat beelden af gaan geven zodra ie kan.
quote:Catastrophe' as earthquake rocks Haiti NewsCore From: NewsCore January 13, 2010 10:06AM Increase
A MASSIVE earthquake has struck Haiti, toppling buildings and levelling houses near Port-au-Prince.
Raymond Alcide Joseph, the Haitian ambassador to the US, said he had been told th quake had caused a "catastrophe of major proportions".
1) hij komt uit Haitiquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:10 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
waarom is me een raadsel, hij heeft niks te melden
ja, maar hij had evengoed niks te melden.. dus waarom zou je hem dan bellen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:15 schreef static het volgende:
[..]
1) hij komt uit Haiti
2) hij heeft een televisie station daar
3) zijn oom is de ambassadeur
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:16 schreef SoldMayor het volgende:
The death toll - as yet unknown - is likely to be very high, no less than tens of thousands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |