ach, het nieuws zal ik hier wel lezen, toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:51 schreef maartena het volgende:
[..]
Ah, je woont nog thuis....
Ik weet in ieder geval dat de Amerikaanse CNN nu gesimul-cast wordt op CNN International.
Mwoahquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:52 schreef maartena het volgende:
[..]
En een groot deel wonen in hutjes..... Dit gaat heel erg fout denk ik
Er gaat woord rond dat een ziekenhuis is ingestort.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:53 schreef EchoAlpha het volgende:
Mwoah
Als een hutje instort lijkt me dat fijner dan een betonnen gebouw
Stoer hoor. Je gevoelloosheid.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:54 schreef Ps2K het volgende:
Altijd interessant zo'n aardbeving die gebeurt op een plek die ik zonder Google earth niet kan vinden waar allemaal mensen wonen die mij nog minder kunnen schelen.
Je merkt aan die formulering wel dat je normaal Engels spreekt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:54 schreef maartena het volgende:
[..]
Er gaat woord rond dat een ziekenhuis is ingestort.
Ga ergens anders trollen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:56 schreef Ps2K het volgende:
[..]
hah! balen die lui even! Naja laat dat even een lesje voor ze zijn dat je niet op geologisch instabiele locaties moet gaan wonen. Dat is hetzelfde als dat je naast Schiphol gaat wonen en klaagt over het vliegtuig geluid
Beter dan dan nep sympathie tonen. Hoeveel mensen ken je daar nu werkelijk? Het is niet zo dat ik wekelijks boodschappen ging doen bij Haïti Harrie. Dat geveinsde medeleven moet eens ophouden, ik heb op het moment geen brood voor het ontbijt morgen ochtend dat vind ik op het moment een stuk erger.quote:
Joh, doe eens niet zo triest....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:56 schreef Ps2K het volgende:
hah! balen die lui even! Naja laat dat even een lesje voor ze zijn dat je niet op geologisch instabiele locaties moet gaan wonen.
Empathisch vermogen is je vast vreemd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Beter dan dan nep sympathie tonen. Hoeveel mensen ken je daar nu werkelijk? Het is niet zo dat ik wekelijks boodschappen ging doen bij Haïti Harrie. Dat geveinsde medeleven moet eens ophouden, ik heb op het moment geen brood voor het ontbijt morgen ochtend dat vind ik op het moment een stuk erger.
stoere metalheadsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Beter dan dan nep sympathie tonen. Hoeveel mensen ken je daar nu werkelijk? Het is niet zo dat ik wekelijks boodschappen ging doen bij Haïti Harrie. Dat geveinsde medeleven moet eens ophouden, ik heb op het moment geen brood voor het ontbijt morgen ochtend dat vind ik op het moment een stuk erger.
2 miljoen inwoners, en zo'n 10 km buiten Port-Au-Prince was het episch centrum, dus dat is inderdaad rampzalig.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:56 schreef SoldMayor het volgende:
Op CNN zegt net iemand dat hij de auto heeft moeten pakeren want hij kon niet meer verder rijden door gebouwen die waren ingestort!
Yep.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken dat jij daar ook ergens hebt gezeten. Nog contacten daar?
Een stuk of 100.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken je daar nu werkelijk? .
Volgens mij hebben ze het over het Paleis van de President, waar de huidige President woont.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:58 schreef Tism het volgende:
Er is ook één of ander Paleis flink beschadigd volgens ooggetuigen..
eikelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |