quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Je moet altijd eerst een relatie hebben en dus het liefst ook een basis (baan, opleiding etc) waarmee je je kan focussen op je huwelijk en niet op het kindje wat je kreeg op je 18e, waardoor je geen werk kon doen en nu geen geld hebt en blabla. Maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Eerste en tweede deel spreken elkaar wel tegen he. Je kan toch studeren, een baan hebben en er financieel voor klaar zijn en dan trouwen. Zonder een relatie vooraf.. Met een relatie loop je juist een groter risico om te scheiden, omdat je vaak al een langere tijd bij elkaar bent en het niet meer spannend vindt. In een huwelijk word je gedwongen om samen te werken en dan denk je er niet zo makkelijk over.
Hoe de Islam staat ten opzichte van homoseksualiteit is vrij voor de hand liggend. Wat moet ik nog onderzoeken? Moet ik hadith raadplegen? Nee, serieus. Ik weet genoeg. Ik ga nooit voor Allah staan, dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee dus niet. seytan houdt zich wel goed bezig met iemand die in zijn eentje is. Iki kisi olunca ücüncü seytan olurmus. Het is gewoon vrij dom om in je eentje zoiets te doen. Als je voor Allah staat , zeg dan niet dat je het niet hebt gehoord dat je verder moest vragen aan bv. je imam.
Ja, ik zei toch ook dat die basis wel belangrijk is: opleiding, baan, financieel klaar voor zijn. Verder vind ik dat je van elkaar kan leren houden in het huwelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je moet altijd eerst een relatie hebben en dus het liefst ook een basis (baan, opleiding etc) waarmee je je kan focussen op je huwelijk en niet op het kindje wat je kreeg op je 18e, waardoor je geen werk kon doen en nu geen geld hebt en blabla. Maar dat terzijde.
Tijd gaat sowieso wel voorbij in een relatie, als je geen goede fundering hebt voor je huwelijk stort het sowieso in.
Waardoor ben je je geloof verloren? Of is dat prive..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hoe de Islam staat ten opzichte van homoseksualiteit is vrij voor de hand liggend. Wat moet ik nog onderzoeken? Moet ik hadith raadplegen? Nee, serieus. Ik weet genoeg. Ik ga nooit voor Allah staan, dus dat komt wel goed.
Deze discussie is zinloos. Jij bent moslim; ik niet. We zullen het toch nooit eens worden.
Met de laatste zin bedoelde fundering als in relatie (plus de rest).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik zei toch ook dat die basis wel belangrijk is: opleiding, baan, financieel klaar voor zijn. Verder vind ik dat je van elkaar kan leren houden in het huwelijk.
Een meervoudigheid aan redenen. Ik ben het gewoon met héél veel zaken niet eens. Niet alleen betreffende homoseksualiteit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waardoor ben je je geloof verloren? Of is dat prive..
Jij moet je aanpassen aan mij hahahahquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Met de laatste zin bedoelde fundering als in relatie (plus de rest).
Maar wij worden het toch nooit eens, ik kan me er gewoon met mijn hoofd niet bij om zo te denken over huwelijk en al helemaal niet (!) over homo's. Sodomie, ga toch weg
zOu H3T mIsScHi3n t3 mAk3N h3Bb3n m3T zIjN g3aArDh3Id?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waardoor ben je je geloof verloren? Of is dat prive..
In het begin bleef je toch wel bidden? Wanneer ben je er eigenlijk achter gekomen? En blijkbaar ben je gewoon je hoop verloren, anders zou je in het begin ook niet bidden, toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Een meervoudigheid aan redenen. Ik ben het gewoon met héél veel zaken niet eens. Niet alleen betreffende homoseksualiteit.
Nooitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij moet je aanpassen aan mij hahahah
Hij zei vorig topic dat hij wel bleef bidden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
zOu H3T mIsScHi3n t3 mAk3N h3Bb3n m3T zIjN g3aArDh3Id?
niet altijd toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:33 schreef Ayca het volgende:
Bilmi waarom heb jij eigenlijk altijd van die anti-Turkse TT'sde volgende keer doe ik lekker een nationalistische TT
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
zOu H3T mIsScHi3n t3 mAk3N h3Bb3n m3T zIjN g3aArDh3Id?
Stiekem ben ik geen Turk.. ik post hier gewoon mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heel vaak welhet viel mij net op iig
Stiekem ben je gewoon een Armeen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Stiekem ben ik geen Turk.. ik post hier gewoon mee.
Ik was daar..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:36 schreef Rookert het volgende:
Je zal maar terecht komen in Amsterdam tijdens de Gay Pride![]()
Overigens, Gay pride
Wacht maar, dan krijg je problemen met mijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:33 schreef Ayca het volgende:
Bilmi waarom heb jij eigenlijk altijd van die anti-Turkse TT'sde volgende keer doe ik lekker een nationalistische TT
Eerst ging ik wel bidden voor geduld, ja. Ik heb het altijd geweten. Ik ben er niet van de ene op de andere dag achter gekomen. En ik ben mijn hoop niet verloren. Ik kwam erachter dat het allemaal voor niets was.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:![]()
[..]
In het begin bleef je toch wel bidden? Wanneer ben je er eigenlijk achter gekomen? En blijkbaar ben je gewoon je hoop verloren, anders zou je in het begin ook niet bidden, toch?
edit: waar komt die duivel vandaan. dat heb ik niet egdaan?
hehheequote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Stiekem ben je gewoon een Armeen.Ik wist het wel...
Je bleef dus wel bidden voor geduld, toen had je dus wel hoop, je kwam erachter dat het voor "niets" was en stopte er mee. Je was dus wel je hoop verloren of begrijp ik het verkeerd..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Eerst ging ik wel bidden voor geduld, ja. Ik heb het altijd geweten. Ik ben er niet van de ene op de andere dag achter gekomen. En ik ben mijn hoop niet verloren. Ik kwam erachter dat het allemaal voor niets was.
quote:
Jij hoort afgeslacht te zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hehheeEen meisje dat nieuw is op onze school vroeg laatst ben jij nou een Armeen of een Turk? Ik durfde het niet eerder te vragen omdat jullie elkaar niet mogen.
![]()
Maar idd, ik ben een Armeense.
Volgens mij liepen er ook heel veel hetero's rond. Gewoon feesten en aandacht ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Ik snap het fenomeen Gay Pride niet.
"Kijk we vieren dat we normaal worden bevonden en geaccepteerd worden, daarom geven we een gigantisch ABNORMAAL extravagant feest"
Nog maar 18 minuten! Jij kan de toekomst niet voorspellen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ze gaat het eind van de dag niet halen..
Ik fiets gewoon op turbosnelheid naar zaanstadquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nog maar 18 minuten! Jij kan de toekomst niet voorspellen.
Dat klinkt alsof ik het heb "opgegeven" uit hopeloosheid. Nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bleef dus wel bidden voor geduld, toen had je dus wel hoop, je kwam erachter dat het voor "niets" was en stopte er mee. Je was dus wel je hoop verloren of begrijp ik het verkeerd..
Lol als er iets is dat Armenen niet zijn is dat succesvol wel. Politiek en Economisch gezien is Armenië echt kakquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Turken zijn gewoon jaloers op ons. Armenen zijn succesvol.
Hadi gel, bekliyorum. Annem sana mercimek corba verip oyalar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik fiets gewoon op turbosnelheid naar zaanstad
Hmm.. blijft lastig. Ik praat nu wel over jou, maar zou zelf eerlijk gezegd ook niet weten wat ik moest doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ik het heb "opgegeven" uit hopeloosheid. Nee.
Praat niet over mijn land..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:46 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Lol als er iets is dat Armenen niet zijn is dat succesvol wel. Politiek en Economisch gezien is Armenië echt kak
Hmm nee toch maar niet, het is glad straks glij ik nog uit ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hadi gel, bekliyorum. Annem sana mercimek corba verip oyalar.![]()
Ze is mijn heldin. Ik ga het einde van de dag halen.
Tja...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hmm.. blijft lastig. Ik praat nu wel over jou, maar zou zelf eerlijk gezegd ook niet weten wat ik moest doen.
Zie ik je op een dag echt voor m'n deur staan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm nee toch maar niet, het is glad straks glij ik nog uit ofzoIk sla wel toe op een onverwacht moment..
Haha echt waar? In welke buurt wonen ze, misschien ken ik ze welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zie ik je op een dag echt voor m'n deur staan.![]()
Ik heb soort van familie in Alkmaar..
pmquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha echt waar? In welke buurt wonen ze, misschien ken ik ze wel
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ouwe snoeperd![]()
Ayca test je gewoon![]()
![]()
Heb je niet eens hadith geraadpleegt? Wow dude. Wat een onderzoek. Applaus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hoe de Islam staat ten opzichte van homoseksualiteit is vrij voor de hand liggend. Wat moet ik nog onderzoeken? Moet ik hadith raadplegen? Nee, serieus. Ik weet genoeg. Ik ga nooit voor Allah staan, dus dat komt wel goed.
Deze discussie is zinloos. Jij bent moslim; ik niet. We zullen het toch nooit eens worden.
hij is dom.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik probeer, jezusJij komt steeds met domme opmerkingen
ik ben bezig met een experiment.. ik douch al een week niet, m'n onderzoeksvraag is nu wel beantwoord, de buurt ruikt me.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:37 schreef Burakius het volgende:
Emel je stinkt, ik ruik het vanaf hier. mén.
Je probeerde te slapen, lukt niet, kwam weer uit bed, zette je computer weer aan en ging naar FOK! voor een remedie?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik probeer, jezusJij komt steeds met domme opmerkingen
was meer een gedachtequote:
slechte gedachte...quote:
Dat dacht je.quote:
Waarop?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ouwe snoeperd![]()
Ayca test je gewoon![]()
![]()
Geen herkansing mogelijk? Zo ja, dan zou ik daarvoor gaan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:47 schreef AryaMehr het volgende:
Moet gvd nog beginnen met een grote opdracht die ik zelfs drie kwartier geleden al af had moeten hebben. Echt geen zin om de hele avond door te werken, maar helaas heb ik geen keus.
Nogmaals: het is redelijk voor de hand liggend hoe de Islam staat ten opzichte van homoseksualiteit. Ik ben het al niet eens met de basis die is gelegd, waarom zou ik er nog dieper op in moeten gaan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Heb je niet eens hadith geraadpleegt? Wow dude. Wat een onderzoek. Applaus.. Jij hebt straks serieus geen excuus als je voor de Almachtige staat.
Ja, dat gelukkig nog wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen herkansing mogelijk? Zo ja, dan zou ik daarvoor gaan.
Aha...quote:
Veel succes. Als je hulp nodig hebt PM me maar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:47 schreef AryaMehr het volgende:
Moet gvd nog beginnen met een grote opdracht die ik zelfs drie kwartier geleden al af had moeten hebben. Echt geen zin om de hele avond door te werken, maar helaas heb ik geen keus.
Je hebt verstand van advies geven over het aanvragen van een bouwvergunning?quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
Veel succes. Als je hulp nodig hebt PM me maar.
Ehhh nee, wel voor een stortvergunningquote:Op woensdag 13 januari 2010 01:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je hebt verstand van het aanvragen van een bouwvergunning?
Oké...quote:
Haha, wellicht dat ik ooit nog gebruik maak van je advies. Overigens is het niet zo dat ik het niet snap, maar ik ben alleen te lui om een dergelijk opdracht te maken. Hoe vaak ik het wel niet heb uitgesteld.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ehhh nee, wel voor een stortvergunning(voor de noord-zuid lijn hahaha).
Not my kind of thing. Als je het op lang termijn moet doen kan ik nog wel mensen voor je vinden trouwens.
Dit is vast een domme vraag, en ik weet ook niet wat je studeert (iets met rechten was het), maar heb je al een beetje internet doorgespit? Verder zou ik anders ingenieursbureau's opbellen om te vragen hoe het zo in zijn werking gaat (Witteveen+Bos bijvoorbeeld). Als het goed is staat het ook ergens in mijn lesboeken (ik moest bestekken maken etc.), maar aangezien ik geen bouwkunde studeer weet ik het niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha, wellicht dat ik ooit nog gebruik maak van je advies. Overigens is het niet zo dat ik het niet snap, maar ik ben alleen te lui om een dergelijk opdracht te maken. Hoe vaak ik het wel niet heb uitgesteld.
InshaAllah.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:22 schreef GenusButeo het volgende:
Bedankt voor de moeite, Burak.Ik ga me gelijk weer bekeren tot de Islam en Allah om vergiffenis vragen.
Ik heb helaas niet meer zoveel tijd om nog boeken en dergelijke door te spitten. Nee, ik heb het internet nog niet doorgespit. Nacht is nog lang, dus dat moet wel lukken. Woningwet wil ook nog wel helpen. In ieder geval bedankt nog voor het aanbieden van hulp.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dit is vast een domme vraag, en ik weet ook niet wat je studeert (iets met rechten was het), maar heb je al een beetje internet doorgespit? Verder zou ik anders ingenieursbureau's opbellen om te vragen hoe het zo in zijn werking gaat (Witteveen+Bos bijvoorbeeld). Als het goed is staat het ook ergens in mijn lesboeken (ik moest bestekken maken etc.), maar aangezien ik geen bouwkunde studeer weet ik het niet.
Ik ken wel zat mensen die bouwkunde studeren en als het echt moet kan ik makkelijk iemand vragen hoe het nou zit etc., met advies welke boeken door te spitten etc.
No problem. Ik verwacht hulp terug als ik die ooit vraagquote:Op woensdag 13 januari 2010 01:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet meer zoveel tijd om nog boeken en dergelijke door te spitten. Nee, ik heb het internet nog niet doorgespit. Nacht is nog lang, dus dat moet wel lukken. Woningwet wil ook nog wel helpen. In ieder geval bedankt nog voor het aanbieden van hulp.
...quote:
Haha, is prima.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:28 schreef Burakius het volgende:
[..]
No problem. Ik verwacht hulp terug als ik die ooit vraag. I'll make an offer u cant refuse.
Bedankt, maar dat is niet echt iets wat ik zoek. In ieder geval bedankt nog.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:32 schreef Burakius het volgende:
Hier heb je zo een bouwvergunning. (via de site van VROM eerste hit google).
http://www.vrom.nl/pagina.html?id=2706&sp=2&dn=9150
Herkenbaar. Ik presteer pas bij druk. Jij heb het ook zo te lezen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:36 schreef AryaMehr het volgende:
Opdracht is overigens niet het enige wat ik nog moet doen. Telkens goede voornemens, maar uiteindelijk komt er nooit wat van terecht. Intelligent en lui, als ik mijn docent mag geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |