g-star valt groter dan die fornarina's, maar pas ze beide niet meer want heb inmiddels iets van maat 27. Hij valt wel mooi lang.quote:
Genoteerd. Maar ik wacht nog even af, ok?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:15 schreef Rockabella het volgende:
Hmm, de nikes!
Ik bied 35 inclusief!
Surequote:Op woensdag 13 januari 2010 00:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Genoteerd. Maar ik wacht nog even af, ok?
Haha is goed, is die 40 eu inclusief?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:18 schreef P.F het volgende:
De prijs die ik noem is trouwens de "als je hem wil voor die prijs dan is hij ook voor jou en ik ga niet 5 dagen wachten op een hoger bod prijs"
Hmm... Ik kan ze wel pas dit weekend versturen waarschijnlijk. Maar is goed. PM je gegevens maar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:18 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Haha is goed, is die 40 eu inclusief?
Ik twijfel een beetje omdat ik niet echt weet hoe een niet stretch G-star bij mij valt. En omdat ik ook nioet meer weet welke maat ik heb (mn normale broeken zijn iig te groot nu).quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:14 schreef P.F het volgende:
[..]
g-star valt groter dan die fornarina's, maar pas ze beide niet meer want heb inmiddels iets van maat 27. Hij valt wel mooi lang.
Volgens mij zit er wel een klein beetje stretch in? Ik wil wel een aanfoto maken maar dat ziet er niet uit omdat de broek te groot is voor mij..quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje omdat ik niet echt weet hoe een niet stretch G-star bij mij valt. En omdat ik ook nioet meer weet welke maat ik heb (mn normale broeken zijn iig te groot nu).
En ik heb een andere vorm. Misschien binnenkort combineren met drankje en jurken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Volgens mij zit er wel een klein beetje stretch in? Ik wil wel een aanfoto maken maar dat ziet er niet uit omdat de broek te groot is voor mij..
Ja hoor, die wil ik welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:02 schreef P.F het volgende:
18. Jurkje H&M. Ongedragen. Maat 36. 6 euro
Klopt! 18 is verkocht dus!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja hoor, die wil ik wel.
Rekeningnummer nog hetzelfde als in oktober?
8 geloof ik, moet even een meetlint zoeken!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Oeh, nr 38. De roze pumps: wat is de hakhoogte?
Nog nagekeken?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:28 schreef P.F het volgende:
[..]
8 geloof ik, moet even een meetlint zoeken!
Is beide goed, ik weet niet waar je vandaan moet komen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
No.19 de twee pumps (bruin + zwart)
Is de vriendin wel in geïnteresseerd, opsturen, ophalen?
Amsterdam, laten we het even afhandelen via de PM.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Is beide goed, ik weet niet waar je vandaan moet komen?
Graag. Volgens mij is dat dan toch ook de lengte van de hak/hoe hoog ze nou eigenlijk zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Welk gedeelte moet ik meten? Het langste gedeelte?
Geld is overgemaakt!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja hoor, die wil ik wel.
Rekeningnummer nog hetzelfde als in oktober?
Als hoogste (de naad achter) 10 cmquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Graag. Volgens mij is dat dan toch ook de lengte van de hak/hoe hoog ze nou eigenlijk zijn.
Uiteraard. Je hebt een PM!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:13 schreef parapono het volgende:
Nr 40, die paarse clutch past ook mooi bij mijn paarse laarsjes, mag ik 'm/'r van je overnemen? mvg parapono
Ik vind dat die Fornarina's iets kleiner dan gemiddeld vallen (is een italiaans merk)quote:Op zondag 17 januari 2010 21:08 schreef VixenFromHell het volgende:
Die Fornarina's, vallen die normaal? Of misschien wat kleiner?
En met welke lengtematen zijn die te vergelijken?
Morgenavond laat? Of dinsdag?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wanneer gaan we de schoenen fixen?
Dinsdag is prima, gaan we een bak thee doen in je containert op wil je op Amstel afspreken oid?quote:
O dan moet ik m'n kamer ook nog opruimenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dinsdag is prima, gaan we een bak thee doen in je containert op wil je op Amstel afspreken oid?
Begin van de middag ergens op dinsdag is prima, zullen we de rest over de PM doen? Kan je gelijk onze crib zien.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:21 schreef P.F het volgende:
[..]
O dan moet ik m'n kamer ook nog opruimen! Ik wil ook wel bij jullie langs komen
Wat komt jou beter uit? begin van de middag? iets anders?
Hij is verstuurd!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Heb het gezien! Jurkje lag bij m'n ouders, verstuur hem morgen voor zessen.
Ik met hem nog even op voor VixenFromHell, mocht zij hem niet willen is ie voor jou (anders vind ik het zo lullig om hem voor haar neus weg te gevenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:03 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil broek nummer 4 wel voor een tientje. Geen idee of die qua omvang misschien te groot is, maar ik ga het even proberen omdat ik desperately een jeans nodig heb, maar geen geld heb
Oh, had ik niet gezien, is prima. Die andere broeken zijn te lang voor mij, dus dat wordt sowieso niksquote:Op maandag 18 januari 2010 18:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik met hem nog even op voor VixenFromHell, mocht zij hem niet willen is ie voor jou (anders vind ik het zo lullig om hem voor haar neus weg te geven)
Hij is met de knoop dicht 41 cm. Zie nu wel dat de stiksels los laten/klein gaatje bij de rechter achterzak. Heb ook broeken gehad waarbij dat hoorde maar bij deze volgens mij nietquote:Op zondag 17 januari 2010 21:38 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja lastig dat dat zo verschilt per merk! Misschien kun je hem even opmeten zoals dit plaatje? Dat helpt misschien iets qua inschatten! Kan ik vergelijken met andere broeken
Hij is aangekomen en past precies en is hartstikke leuk!quote:
Mooi! Mijn vader heeft hem ooit voor mij gekocht en ik heb nooit geweten wat ik er mee moestquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Hij is aangekomen en past precies en is hartstikke leuk!
Bedankt.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Als hoogste (de naad achter) 10 cm
in het midden van de hak 9 cm
kortste gedeelte 8 cm
Voor broek nummer vier ben je derde in rijquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:57 schreef Tamashii het volgende:
Hmm. Kun je van broek 1,3 en 4 een languit foto van voor maken?
No problem. Ik wacht wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voor broek nummer vier ben je derde in rij
Ja, maar ik heb een broek nodig en die andere broeken zijn me te langquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:43 schreef Tamashii het volgende:
LOL. Broek nummer 4 is ook het enige wat ik nodig heb. Willen is een ander verhaal, maar dat mag momenteel niet van mijn meneer.
Het is geen hoge broek. Gewoon of laag?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:22 schreef VixenFromHell het volgende:
Okee ik heb even vergeleken, maar het ligt er een beetje aan hoe hoog ie zit? Ben wel lastig he
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:31 schreef VixenFromHell het volgende:
Nouja, ik neem de gok welals het toch niet past verschijnt ie hier anders wel weer
![]()
Hoeveel zou het kosten om hem te verzenden?
Oh ja dat past natuurlijk niet door de brievenbus? Dat zou natuurlijk wel mooier geweest zijn anders. De afmetingen daar voor zijn iig 38 x 26,5 x 3,2 cm.quote:
Ik wil het wel proberen of het past, maar anders ga ik niet nog meer zakken....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:46 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Oh ja dat past natuurlijk niet door de brievenbus? Dat zou natuurlijk wel mooier geweest zijn anders. De afmetingen daar voor zijn iig 38 x 26,5 x 3,2 cm.
Hmm, anders 15 euro totaal okee?
quote:20. H&M jasje met panterprint. maat 42. 15 euro.
21. Nike schoenen. Lijken op dunks. Hoort nog een geel bandje boven. Maat 41? 40 euro.
Nee dat jasje van H&M met panterprint van binnen (is hij trouwens aan twee kanten te dragen)?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef P.F het volgende:
Jasje 12 bedoel je? Ja is prima, PM je gegevens maar!!
Uhm... ja dat is ook goed!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:50 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Nee dat jasje van H&M met panterprint van binnen (is hij trouwens aan twee kanten te dragen)?
Nou, hij is rekbaar maar ik vind het wel mooi dat hij bij mij niet strak zit (heb meestal s/m)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 02:13 schreef candygirl het volgende:
valt nummer 7 groot of klein uit? en als past het in een grote envelop?
Okee, dus 50 euro voor beiden incl verzendkosten is okee?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhm... ja dat is ook goed!
volgens mij kun je hem niet aan 2 kanten dragen, nou ja het kan natuurlijk altijd maar dat is niet zo mooi..
Nee 50 voor beide excl verzendkosten zei jequote:Op woensdag 27 januari 2010 09:20 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Okee, dus 50 euro voor beiden incl verzendkosten is okee?
Dan pb ik mijn gegevens even naar je....
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Yes please???
Ik bied voor die schoenen 40 euro excl verzendkosten, en dan voor 10 euro het jasje erbij?
Mooie deal zeg ik zelf
Dat zou tof zijn!quote:Op maandag 15 februari 2010 11:28 schreef P.F het volgende:
Oei, dat weet ik niet, ik kan het wel even proberen.
Tja, van die maten begrijp ik soms niets!quote:Er staat nu eenmaal in dat het een maat L is, ik vind hem zelf ook niet heel erg groot en wijd, wel fijn lang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |