quote:20. H&M jasje met panterprint. maat 42. 15 euro.
21. Nike schoenen. Lijken op dunks. Hoort nog een geel bandje boven. Maat 41? 40 euro.
Nee dat jasje van H&M met panterprint van binnen (is hij trouwens aan twee kanten te dragen)?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef P.F het volgende:
Jasje 12 bedoel je? Ja is prima, PM je gegevens maar!!
Uhm... ja dat is ook goed!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:50 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Nee dat jasje van H&M met panterprint van binnen (is hij trouwens aan twee kanten te dragen)?
Nou, hij is rekbaar maar ik vind het wel mooi dat hij bij mij niet strak zit (heb meestal s/m)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 02:13 schreef candygirl het volgende:
valt nummer 7 groot of klein uit? en als past het in een grote envelop?
Okee, dus 50 euro voor beiden incl verzendkosten is okee?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhm... ja dat is ook goed!
volgens mij kun je hem niet aan 2 kanten dragen, nou ja het kan natuurlijk altijd maar dat is niet zo mooi..
Nee 50 voor beide excl verzendkosten zei jequote:Op woensdag 27 januari 2010 09:20 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Okee, dus 50 euro voor beiden incl verzendkosten is okee?
Dan pb ik mijn gegevens even naar je....
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Yes please???
Ik bied voor die schoenen 40 euro excl verzendkosten, en dan voor 10 euro het jasje erbij?
Mooie deal zeg ik zelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |