Kees komt te laat op zijn werk en moet zich dus melden bij zijn baas.
Dus Kees gaat het kantoor van zijn baas binnen.
Zijn baas: Zo Kees, waarom ben je te laat vandaag?
Kees: Tja, mijn vrouw die eh..
Zijn baas: Ah ja, ik hoor al, het is in orde, ga maar aan het werk.
Dus Kees weer aan het werk. Volgende morgen is hij weer te laat, dus hij moet zich wederom melden bij zijn baas.
Zijn baas: Kees, weer te laat vandaag, waarom deze keer?
Kees: Ja mijn vrouw die...
Zijn baas: Laat maar, ik weet hoe dat gaat, het is in orde ga maar aan het werk.
Zo komt Kees elke dag te laat en na 3 dagen hoeft hij alleen maar het kantoor binnen te lopen en zegt zijn baas: Aha, zeker weer je vrouw, het is in orde, ga maar aan het werk.
Twee weken later is er etentje met alle werknemers en diens partners, eenmaal weer thuisgekomen zegt Kees' vrouw tegen Kees: Ik hoor dat je mij altijd de schuld geeft als je te laat bent, waar slaat dat nou op?
Kees: Nou, het is ook jouw schuld natuurlijk, jij leidt me af en je houdt me altijd op!
Zijn vrouw: Wat een onzin, dus jij wilt zeggen dat als ik er een keer niet ben dat je dan wel op tijd bent?
Kees: Maar natuurlijk, voor ik met je trouwde was ik ook altijd op tijd.
Zijn vrouw: Goed, dat gaan we dan direct uit testen, vanavond ga ik weg en ik ben pas morgenochtend terug.
Die avond gaat Kees dus extra vroeg slapen natuurlijk en zet maar liefst 4 verschillende wekkers om maar op tijd te zijn en voila, het lukt, precies op tijd komt Kees de volgende dag aan op zijn werk.
Uitgerekend die dag blijkt zijn baas te laat te zijn. Kees gaat het kantoor van zijn baas binnen en gaat vervolgens met een triomfantelijk glimlach in zijn stoel zitten.
Twintig minuten later komt zijn baas dan eindelijk binnen. Kees kijkt hem lachend aan en zegt: Haha, zeker je vrouw?
Zegt zijn baas: Nee, die van jouw!
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.