Omdat het zoveel werk is of omdat je er niet van houdt? Ik vind die tonijn dingen altijd erg lekker. De rest vaak wat minder.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sushi doe ik dr amper in eerlijk gezegd.
Mss straks weer es maken als ik zin heb
Ik vind het wel heel lekker en het is ook niet zo heel veel werk vind ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:40 schreef bigbird het volgende:
[..]
Omdat het zoveel werk is of omdat je er niet van houdt? Ik vind die tonijn dingen altijd erg lekker. De rest vaak wat minder.
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:37 schreef senesta het volgende:
Samara vroeg van de week: Mam? Ben ik gedumpt?
Na een hele tijd denken en doorvragen bedoelde ze gedoopt
Dat geloof ik zeker.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat verharen dat verhelp je uberhaupt niet met wassen of borstelen hoor. Dat kun je hooguit met voeding verhelpen, en zelfs daar geloof ik niet in.
Das nou een van die dingen die ik totaaaaaaaaaal niet mis aan Frits
Oh en met jellies zijn ze ook zo weer droog, die zijn daar echt ideaal voor, ik gebruik ze vooral voor de honden, voor de chinezen danquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeker.
Ze vond het weer heerlijk en heb een mini stukje jellie gebruikt dus ik ruik niet naar hond en zij naar bloempjes
Huh, had je de rechtsbijstand en de verzekering zelf nog niet geregeld dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:59 schreef nieslief het volgende:Mogguh
Even resume: gesprek ging goed, ze heeft allerlei papieren van ons meegenomen ook de papieren van de tegenpartij. Ze gaat de rechtsbijstand en de ongevalleninzittenenverzekering van ons op de hoogte stellen. M.a.w. ze neemt ons een hoop werk uit handen. Ze gaat een voorschot vragen van de tegenpartij om huishoudelijke hulp te kunnen regelen voor 5 uurtjes per week. Een vergoeding voor mantelzorg die ik gehad heb.
Mijn hoofd zit nog steeds er vol en het helpt ook niet dat er continue mensen bellen met vragen....
Klopt op d'r hoofdje na (wat van haar niet onder de straal mag en wat ik heel vlug 1x doe) is ze al droog (heb d'r wel afgedroogd en even snel gefohnd waar ze dan leuk voor wegrent).quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh en met jellies zijn ze ook zo weer droog, die zijn daar echt ideaal voor, ik gebruik ze vooral voor de honden, voor de chinezen dan
Ja ik waste mn eigen haren daar ook wel vaker mee en die droogde ik dan echt meteen met de handdoek helemaal af!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt op d'r hoofdje na (wat van haar niet onder de straal mag en wat ik heel vlug 1x doe) is ze al droog (heb d'r wel afgedroogd en even snel gefohnd waar ze dan leuk voor wegrent).
Even een bammetje nu en dan schoonmaken die douche (ze heeft zich natuurlijk wle hodnerd keer uitgeschud).
Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt. En hopelijk kan zij een hoop van het regelwerk voor jullie overnemen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:59 schreef nieslief het volgende:
Mogguh
Even resume: gesprek ging goed, ze heeft allerlei papieren van ons meegenomen ook de papieren van de tegenpartij. Ze gaat de rechtsbijstand en de ongevalleninzittenenverzekering van ons op de hoogte stellen. M.a.w. ze neemt ons een hoop werk uit handen. Ze gaat een voorschot vragen van de tegenpartij om huishoudelijke hulp te kunnen regelen voor 5 uurtjes per week. Een vergoeding voor mantelzorg die ik gehad heb.
Mijn hoofd zit nog steeds er vol en het helpt ook niet dat er continue mensen bellen met vragen....
Ik ga eens wat neuzen en inspiratie opdoenquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel lekker en het is ook niet zo heel veel werk vind ik.
Maar meestal heb ik andere dingen die ik in mn bento gooi.
Restjes avondeten, dingen die op moeten, etc etc.
Sushi maken doe ik alleen als ik niks anders voor handen heb om er in te doen
Is Puk mannetje of vrouwtje? En gecastreerd of niet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:20 schreef Enfermera het volgende:
Oke.
Ik heb even een vies verhaaltje over gister over Puk, en ik ga 'm niet onder een spoiler zetten, dus als je 'm niet wil lezen moet je nu stoppen.
Mn man had gedoucht en wil in bed gaan liggen, en het dekbed was een beetje vochtig. Hm. Apart. Nouja, zal wel dachten we. Even later kwam ik ook naar bed en ik dacht; laat ik toch eens onder het dekbed kijken. Bleek het helemaal doorgelekt te zijn.En t was een aardige hoeveelheid, zo'n 20cm in doorsnee -vlek! Dus ik maak mn man wakker om het bed te verschonen, het zat zelfs op mn molton onderlaken
Gatverdamme! Dus wij prakkiseren wat het nou toch kon zijn en we konden maar bij 1 schuldige uitkomen; Puk. Maar wat is het dan? Ik heb geroken, maar het was écht geen urine.
Het stonk (en stinkt!) wel.
![]()
Vanochtend zag ik ook nog op onze spiegel in de slaapkamer wat nattigheid zitten, op kathoogte ja. Wat er eerst echt niet zat....
WTF is dit mensen? Was Puk bedreigd door zijn spiegelbeeld? Of niet? Wat kan het anders nog zijn?![]()
Zal ik dalijk al mijn bento's ff posten in het bentotopic?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:21 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik ga eens wat neuzen en inspiratie opdoen
Graagquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zal ik dalijk al mijn bento's ff posten in het bentotopic?
Zo op een rijtje zeg maar?
Ga k zo ff regelen voor je!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |