Jup. Nog +- 10 min. Dan kan ik weer gaanquote:
Prima, doch lamlendig.. En beeb is ook moe geloof ik, heb nog geen plopjes gevoeld vandaag..quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Nog +- 10 min. Dan kan ik weer gaan
Hoest met je?
Krijg je een meisje Mor?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:18 schreef Morretje het volgende:
Correctie, heb beeb ff wakker gehoest, ze is aanwezig!
Thanx!!!quote:
Lief beebje daar in die buik wil je je mama even een schopje geven zodat ze zich aan gaat kleden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Geef maar hier, die sneeuw!
Wie schopt me even, ik ben nog steeds niet aangekleed
Jaaaaquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Krijg je een meisje Mor?
Ik loop trouwens vast heul erg achter, sorry![]()
Duh maar je voelt het wel en ik was echt niet van plan om je een harde schop te geven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:32 schreef Morretje het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Nies, daarvoor schopt ze nog niet hard genoeg
mrS!quote:
Nee johquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
mrS!![]()
Ik dacht al dat jij naar China ging vertrekken zonder een teken van leven!
Geweldig, wat leuk en je voelt haar ook alquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:32 schreef Morretje het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Nies, daarvoor schopt ze nog niet hard genoeg
Gelukkig dat je nog even langs komt voor je vakantie, leuk!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee joh
Gewoon druk gehad. Hoe'st hier?Nog spannende nieuwtjes?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee joh
Gewoon druk gehad. Hoe'st hier?Nog spannende nieuwtjes?
Ik ben ook ff kwijt wat voor feest dat ook alweer isquote:
Heee ben jij nu WEER blauw?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig dat je nog even langs komt voor je vakantie, leuk!
Alles goed?Alles al klaar of ga je weer last minute inpakken?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook ff kwijt wat voor feest dat ook alweer is
Oh wacht, gaat dat over de bruiloft van Gothic?
Ooh dank jequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
Voor de nieuwtjes ff denken hoor je bent er al een poosje niet geweest:
F-R: Rossi heeft kijkoperatie gehad, dingen op kweek gezet, geen tumor gevonden
Strega/Pagan: hebben Bullie opgehaald afgelopen zaterdag en een eigen bullietopic geopend.
Gothic Blackie: heeft kaarten binnen voor het trouwfeest en ze hier gepost.
Mor: krijgt een meisje baby en voelt al plopjes
Oh-Oh: is Lush aan het hamsteren
De Zwabber: begint vanavond met voorbereiding op toelatingsexamens en heeft trouwens zowaar een ritme.
Volgens mij was het dat wel.
Heb je eigenlijk wel zin om te gaan???quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heee ben jij nu WEER blauw?kleurtje staat je goed
hopelijk dit keer voor de eggie?
wat doe je precies?
En alles goed hoorik ga weer last minute inpakken
maar ik heb wel al wat belangrijke dingen gekocht dit keer (thermisch ondergoed ga ik vanmiddag effe halen in maastricht, dat is het laatste... dingen als een nieuw koffer en een extra accu en extreme-weather memory kaart voor mijn spiegelreflex camera bijv)
Komende dagen weinig tijd om online te zijn weer. Moet voor ik naar China kan hoop doen qua werk en zo, dus daarom gewoon erg druk telkens
Ja ik wist ook niet wat jij al gelurkt had en wat niet. Dus wat nieuwtjes die ik nog wist opgedingest, ik zal vast wel wat vergeten zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ooh dank je![]()
Leuke nieuwtjesaantal wist ik al volgens mij (Mor bijv
zooo leuk
) en zwabbert z'n ritme had ik ook al meegekregen. Andere dingen zijn nieuw, erg leuk allemaal
proficiat daar waar van toepassing, en toch goed nieuws van F_R ook
Ja dit keer voor het eggie hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heee ben jij nu WEER blauw?kleurtje staat je goed
hopelijk dit keer voor de eggie?
wat doe je precies?
Wat voor weer is het daar nu/straks dan?quote:En alles goed hoorik ga weer last minute inpakken
maar ik heb wel al wat belangrijke dingen gekocht dit keer (thermisch ondergoed ga ik vanmiddag effe halen in maastricht, dat is het laatste... dingen als een nieuw koffer en een extra accu en extreme-weather memory kaart voor mijn spiegelreflex camera bijv)
Komende dagen weinig tijd om online te zijn weer. Moet voor ik naar China kan hoop doen qua werk en zo, dus daarom gewoon erg druk telkens
Damn.... schaarste maakt me hebberig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Helleu , door de sneeuw naar de Lush gebaggerd net, er stonden nog maar 5 grabbags, nu nog drie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:14 schreef Cat22 het volgende:
In China is het kkkkoud!![]()
[..]
Damn.... schaarste maakt me hebberig.![]()
Maar ik ga me beheersen!
Nou, denk maar zo, die zakken staan er morgen vast niet meer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je kan ze vandaag toch niet halen![]()
En jong en gebonden, joh, daar voel je echt niks van
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
*jaloers is op grabbag van collega*quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik had echt een megavette grabbag dit keer trouwens
![]()
3 stukken zeep ( angels delight, snowcake en father frost ) 1 lil lush pud ballistic, 1 dreamtime bathmelt , 1 snowfairy sp EN een King of Skin![]()
Superveel dus!
Ik had gekocht een cocodeo voor mn moeder, een grote fles yummy ter compensatie voor mn missing snowfairy en een King of Skin, dus nu heb ik 2 nieuwe, en daar ben ik heel blij mee, want die dingen gaan hard![]()
Voor mn collega had ik ook een coole grabbag, die had een grote fles tramp, 3 baddingen en 2 zepen
Nou, ik had eerder een zak waar niet veel aan was hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*jaloers is op grabbag van collega*
Ze vullen ze wel goed dit jaar zeg!
Bij 30 euro aan produkten krijg je een grabbag met een ( minimale ) waarde van 30 beuro kado.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wanneer krijg je zo'n grabbag dan?
Ik ben totaal niet op de hoogte van die Lush mania.
In elk filiaal? Ik heb dit in Den Haag niet gezien namelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij 30 euro aan produkten krijg je een grabbag met een ( minimale ) waarde van 30 beuro kado.
Maar ze zijn ver op geloof ik.
-15 tot -20 ongeveer nu. Kwam er dus achter dat normale geheugenkaartjes dan niet werken en dat accu's na 20% van de normale tijd al leeg zijn, dus snel aanschaffen nogquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
Wat voor weer is het daar nu/straks dan?Thermisch ondergoed en extreme-weather kaart klinkt onheilspellend
Ja heb er enorm zin in van de ene kant, het avontuur, in m'n eentje door ijskoude china, lijkt me super. Foto's maken die normale toeristen nooit maken (welke gek gaat nou in de winter naar China immersquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel zin om te gaan???
Met dit weer had ik echt geen zin in een sneeuwvakantie![]()
Ik vind het wel een onwijs gave reis en ik ben echt retebenieuwd naar hoe je het gaat hebben.
Ben je er al een beetje uit wat je gaat doen allemaal????
Ja ook daar maar volgens mij waren ze daar als eerste opquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
In elk filiaal? Ik heb dit in Den Haag niet gezien namelijk.
Ik ben echt zoooo benieuwd, ik hoop ook echt dat je heel erg uitgebreid verslag komt doen hierquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
-15 tot -20 ongeveer nu. Kwam er dus achter dat normale geheugenkaartjes dan niet werken en dat accu's na 20% van de normale tijd al leeg zijn, dus snel aanschaffen nog.
[..]
Ja heb er enorm zin in van de ene kant, het avontuur, in m'n eentje door ijskoude china, lijkt me super. Foto's maken die normale toeristen nooit maken (welke gek gaat nou in de winter naar China immers). Van de andere kant zie ik er ook wel tegen op. Ik spreek geen chinees, zij spreken geen engels, zeker niet buiten het hoogseizoen (dan huren ze nog wel studenten in en zo vaak). Ben vooral bang dat ik eenzaam ga zijn daar. 2 weken tegen niemand echt kunnen aankletsen gaat me zwaar vallen denk ik, zeker nu ik weet dat ik 'n vriendinnetje thuis op de bank heb zitten
.
Waar ik heen ga, nee nog geen idee. Vlieg op Beijing, blijf daar 3 of 4 dagen, daarna stap ik in de trein, binnenlands vliegtuig of bus en zie wel. Ik las dat je relatief goedkoop kunt reizen daar met kleine propellervliegtuigjes en je veel tijd kunt uitsparen met nacht-treinen, dus zoiets zal het wel worden
. Gewapend met m'n pocket-woordenboekje en lonely planet en gsm dus
Oooh, leuk een bruiloftquote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook ff kwijt wat voor feest dat ook alweer is
Oh wacht, gaat dat over de bruiloft van Gothic?
OMGquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Chico vond het ook in de buggy niks buiten met die sneeuw![]()
[ afbeelding ]
Helemaal alleen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 14:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
-15 tot -20 ongeveer nu. Kwam er dus achter dat normale geheugenkaartjes dan niet werken en dat accu's na 20% van de normale tijd al leeg zijn, dus snel aanschaffen nog.
[..]
Ja heb er enorm zin in van de ene kant, het avontuur, in m'n eentje door ijskoude china, lijkt me super. Foto's maken die normale toeristen nooit maken (welke gek gaat nou in de winter naar China immers). Van de andere kant zie ik er ook wel tegen op. Ik spreek geen chinees, zij spreken geen engels, zeker niet buiten het hoogseizoen (dan huren ze nog wel studenten in en zo vaak). Ben vooral bang dat ik eenzaam ga zijn daar. 2 weken tegen niemand echt kunnen aankletsen gaat me zwaar vallen denk ik, zeker nu ik weet dat ik 'n vriendinnetje thuis op de bank heb zitten
.
Waar ik heen ga, nee nog geen idee. Vlieg op Beijing, blijf daar 3 of 4 dagen, daarna stap ik in de trein, binnenlands vliegtuig of bus en zie wel. Ik las dat je relatief goedkoop kunt reizen daar met kleine propellervliegtuigjes en je veel tijd kunt uitsparen met nacht-treinen, dus zoiets zal het wel worden
. Gewapend met m'n pocket-woordenboekje en lonely planet en gsm dus
Oeh nicequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
dus, ik bij mijn vader om de boor op te halen, even boodschappen gedaan voor tussen de middag
italianse bol met bruschetta op![]()
en meteen weer bapaospul meegenomen, en ze staan weer te stomen hier
eerste klaar, en tis m'n beste tot nu toe, perfect rond en zacht
Ja er volgt zeker verslag hier. Twijfel nu nog steeds, denk nog steeds erover mijn laptop mee te nemen voor als ik me alleen voel daar, maar dan sleep ik er ook wel weer zo mee... ik zie dus welquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben echt zoooo benieuwd, ik hoop ook echt dat je heel erg uitgebreid verslag komt doen hier![]()
Ik neem aan dat je Beijing ook uitgebreid gaat bekijken?
Natuurlijk! Met rijst of met noodles?quote:En als je echte Chinese naakthonden ziet, dat je dan wel foto's maakt voor me?
Met sambal natuurlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja er volgt zeker verslag hier. Twijfel nu nog steeds, denk nog steeds erover mijn laptop mee te nemen voor als ik me alleen voel daar, maar dan sleep ik er ook wel weer zo mee... ik zie dus wel. In 3 dagen hoop ik veel van de belangrijke punten van Beijing te zien. Heb veel adviezen gekregen van collega's en vrienden die er zijn geweest, en die gaven aan dat 3 dagen voldoende is daar... we zullen zien!
[..]
Natuurlijk! Met rijst of met noodles?
Ik vind er anders geen zak aan hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
Je vriendinnetje kan je daarna weer het heeeeeeele jaar zien. En dan heb je haar tenminste heel veel te vertellen en te laten zien als je terug bentElkaar af en toe moeten missen is haske goed
ik moet het ook maar eens halen, er zit een toko in rotterdam alexandrium die het heeft volgens mij, ben er gister even doorheen gelopen, en mijn moeder heeft toen een homp spekkoek gekochtquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh nice![]()
Ik ben heel benieuwd naar dat bapaomeel, ik heb dr alleen nog van de vorige keer in de vriezer liggen, van die mini's
Ach ja, het gaat ook wel goed komen hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
Subtle, het wordt het avontuur van je leven joh!Ik snap die paar bedenkingen wel, zou ik zeker ook hebben, maar wauw... dat valt in het niet bij wat je daar allemaal gaat zien!
In 5-sterren hotels is de kans op engels aan de receptie ongeveer 50%. In alle andere hotels kun je het vergeten schrijft Lonely Planetquote:Hoe zit het met de hotelmedewerkers dan, die zullen toch wel een woordje Engels spreken?
En misschien kom je er nog wel andere gekkenavonturiers tegen die ook in deze tijd gaan
Hahaha ja dat is ook wel zo, maar was toch liever samen gegaan... vooral het gevoel als je daar staat voor iets heel moois en je kunt het niet delen, dat maakt het eenzaam denk ik... we gaan het zienquote:Je vriendinnetje kan je daarna weer het heeeeeeele jaar zien. En dan heb je haar tenminste heel veel te vertellen en te laten zien als je terug bentElkaar af en toe moeten missen is haske goed
Joh je hebt daar vast wel internetcafe's toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja er volgt zeker verslag hier. Twijfel nu nog steeds, denk nog steeds erover mijn laptop mee te nemen voor als ik me alleen voel daar, maar dan sleep ik er ook wel weer zo mee... ik zie dus wel. In 3 dagen hoop ik veel van de belangrijke punten van Beijing te zien. Heb veel adviezen gekregen van collega's en vrienden die er zijn geweest, en die gaven aan dat 3 dagen voldoende is daar... we zullen zien!
[..]
Natuurlijk! Met rijst of met noodles?
ja met echt china-internet, alle pc's draaien daar op red flag linux, dichtgetimmerd door de overheid, het hele internet is gesensureerdquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Joh je hebt daar vast wel internetcafe's toch?
Maar oeh wat spannend en leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |