In het eerste seizoen liep dat gamejong toch continu te rellen? Dat belooft niet veel saais denk ik zo dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend seizoen wordt best saai waarschijnlijk.
Game verslaving en eetstoornis
Oke, hmm. Ja, die laatste zinnen ben ik het ook wel mee eens,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was ironie.
Lees mijn volgende post.
ervaring?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:31 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Oke, hmm. Ja, die laatste zinnen ben ik het ook wel mee eens,
maar zij zien het zelf niet, dat moet er door iemand ingeramd worden.
Steve is de perfecte figuur daarvoor, hij is hard, maar dan komt het wel aan.
En hij komt zelf ook van diep. Tegenwoordig sturen ze van die net afgestudeerde dametjes
met nul ervaring die jou als ouder(s) wel even gaat vertellen hoe je het allemaal moet doen
Als ik sommige ouders bezig zie dan weten net afgestudeerde dametjes het misschien wel beter.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:31 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Oke, hmm. Ja, die laatste zinnen ben ik het ook wel mee eens,
maar zij zien het zelf niet, dat moet er door iemand ingeramd worden.
Steve is de perfecte figuur daarvoor, hij is hard, maar dan komt het wel aan.
En hij komt zelf ook van diep. Tegenwoordig sturen ze van die net afgestudeerde dametjes
met nul ervaring die jou als ouder(s) wel even gaat vertellen hoe je het allemaal moet doen
Ja, helaas wel. Mijn zoon heeft adhd/odd, vanaf zijn zevende draaien we al mee in de mallemolen vanquote:
Ja die bedoel ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:11 schreef eNGine10 het volgende:
Ik denk dat je met Steve Keith bedoeld Smurfin?
Vergelijk de jeugdzorg hier maar met andere landen, het is nergens veel beter.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:22 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Mijn zoon heeft adhd/odd, vanaf zijn zevende draaien we al mee in de mallemolen van
de jeugdhulpverlening, en die is dieptriest in dit land! Over een paar maand wordt hij twintig, woont niet meer thuis, heeft een goeie baan en doet hij het lekker, maar niet dankzij jeugdzorg, maar ik had graag een Keith in de buurt gehad.
niet die alcoholist volgens mijquote:
Ooo oke okequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:34 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
niet die alcoholist volgens mij
Hoe kun je zo lang bij iemand blijven die niet helemaal voor jou kiest?
Ik ben altijd benieuwd met zulke mensen of ze zelf wel sex voor het huwelijk gehad hebben of niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Die Wilma, alsof seks een misdaad is.
Ik betwijfel, of ze heeft een beste beurt van Jan-Willen nodig.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:41 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd met zulke mensen of ze zelf wel sex voor het huwelijk gehad hebben of niet.
Ze mogen geen anticonceptie.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:42 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik betwijfel, of ze heeft een beste beurt van Jan-Willen nodig.
haha, van Wilma hoef ik het ook niet te weten haha. Moet nu wel zeggen dat ze dit wel goed lijken op te lossenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:42 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik betwijfel, of ze heeft een beste beurt van Jan-Willen nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |