We zoeken haar op en breken haarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 03:39 schreef bascross het volgende:
Wilma moet kapot, gereformeerde kut hoer.
idd, type Obama.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:29 schreef Ascendancy het volgende:
Die Daniel is zo'n goede jongen.
Echt zielig
idd, type Martin Gaus.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:32 schreef Ascendancy het volgende:
Bij Jan Willem denk ik altijd dat ie op safari is
Echt zo'n kampeertype
Hij is wel leuk enzo maar echt geen lieverd hoor. Hij maakt veel verkeerde keuzes op eigen initiatief.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:29 schreef Ascendancy het volgende:
Die Daniel is zo'n goede jongen.
Echt zielig
Iddquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:32 schreef Ascendancy het volgende:
Bij Jan Willem denk ik altijd dat ie op safari is
Echt zo'n kampeertype
'T is net of ik GTST zit te kijken.quote:
Nee zijn begeleider.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:47 schreef Beaudelaire het volgende:
Zit hij nou zijn vader uit te schelden voor 'kankerlijer'?
Ja, volgens mij gooide ze ze op de grond en via daar in de haard. Een typisch geval van aandachttrekker die Camillaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:53 schreef ASroma het volgende:
schoenen in het vuur, dat was meer onkunde dan bewust
Bing zou zeggen: Respect ouwequote:
Naja en dat vind ik niet tof ofzo. ofzo. ofzo. ofzoquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:20 schreef Pixie. het volgende:
Ik irriteer me nog steeds dood aan die Kirsten
De hele tijd die stomme lach op dr kop als het gewoon een keer serieus is
Walgelijk koter
ik vind die blonde zo'n kutwijf zeg, jezus. als ik keith was zou ik haar sowieso in een ravijn duwen ofzo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:31 schreef PiraatPiet het volgende:
Irritante kwast die Bing, maar zometeen breekt die, dat is dan wel weer mooi.
en die van camilla een soort nederlandse variant van trailer thrashquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:43 schreef ASroma het volgende:
die vader van Bing is vast zo n stabiele antilliaan.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:45 schreef tong80 het volgende:
Het ligt aan de vaders.
Die loverboy moet huilen.
Wat een loser.
Dat was ironie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:57 schreef Smurfin het volgende:
[..]
![]()
Mag hopen dat jij geen vader bent/wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |