In het eerste seizoen liep dat gamejong toch continu te rellen? Dat belooft niet veel saais denk ik zo dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend seizoen wordt best saai waarschijnlijk.
Game verslaving en eetstoornis
Oke, hmm. Ja, die laatste zinnen ben ik het ook wel mee eens,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was ironie.
Lees mijn volgende post.
ervaring?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:31 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Oke, hmm. Ja, die laatste zinnen ben ik het ook wel mee eens,
maar zij zien het zelf niet, dat moet er door iemand ingeramd worden.
Steve is de perfecte figuur daarvoor, hij is hard, maar dan komt het wel aan.
En hij komt zelf ook van diep. Tegenwoordig sturen ze van die net afgestudeerde dametjes
met nul ervaring die jou als ouder(s) wel even gaat vertellen hoe je het allemaal moet doen
Als ik sommige ouders bezig zie dan weten net afgestudeerde dametjes het misschien wel beter.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:31 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Oke, hmm. Ja, die laatste zinnen ben ik het ook wel mee eens,
maar zij zien het zelf niet, dat moet er door iemand ingeramd worden.
Steve is de perfecte figuur daarvoor, hij is hard, maar dan komt het wel aan.
En hij komt zelf ook van diep. Tegenwoordig sturen ze van die net afgestudeerde dametjes
met nul ervaring die jou als ouder(s) wel even gaat vertellen hoe je het allemaal moet doen
Ja, helaas wel. Mijn zoon heeft adhd/odd, vanaf zijn zevende draaien we al mee in de mallemolen vanquote:
Ja die bedoel ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:11 schreef eNGine10 het volgende:
Ik denk dat je met Steve Keith bedoeld Smurfin?
Vergelijk de jeugdzorg hier maar met andere landen, het is nergens veel beter.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:22 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Mijn zoon heeft adhd/odd, vanaf zijn zevende draaien we al mee in de mallemolen van
de jeugdhulpverlening, en die is dieptriest in dit land! Over een paar maand wordt hij twintig, woont niet meer thuis, heeft een goeie baan en doet hij het lekker, maar niet dankzij jeugdzorg, maar ik had graag een Keith in de buurt gehad.
niet die alcoholist volgens mijquote:
Ooo oke okequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:34 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
niet die alcoholist volgens mij
Hoe kun je zo lang bij iemand blijven die niet helemaal voor jou kiest?
Ik ben altijd benieuwd met zulke mensen of ze zelf wel sex voor het huwelijk gehad hebben of niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Die Wilma, alsof seks een misdaad is.
Ik betwijfel, of ze heeft een beste beurt van Jan-Willen nodig.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:41 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd met zulke mensen of ze zelf wel sex voor het huwelijk gehad hebben of niet.
Ze mogen geen anticonceptie.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:42 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik betwijfel, of ze heeft een beste beurt van Jan-Willen nodig.
haha, van Wilma hoef ik het ook niet te weten haha. Moet nu wel zeggen dat ze dit wel goed lijken op te lossenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:42 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik betwijfel, of ze heeft een beste beurt van Jan-Willen nodig.
Ik heb het idee dat Camilla nog iets niet zegt, dat er bij haar nog wat onder de leden zit.quote:
Ja, gaat na dit naar een een afkickkliniekquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:03 schreef geppie het volgende:
Heb ik het nou goed begrepen en is de moeder van Camilla verslaafd aan drugs?
Ja, loopt al jaren de hele dag te blowen, heeft haar vroeger veel mishandeld,quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:03 schreef geppie het volgende:
Heb ik het nou goed begrepen en is de moeder van Camilla verslaafd aan drugs?
Ik vind haar ook zo zielig.quote:
quote:
Ze zag er indd een stuk beter uitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef PiraatPiet het volgende:
een jaar of 10 ouder en ik zou er op kunnen vallen
Ik neem aan van wel, er valt nu niks meer te zeggenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:46 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Was wel een interessante aflevering.
Dit was de laatste ook toch of niet?
I.V.M uitzending gemist, in welk programma kwam Keith?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:02 schreef Paul het volgende:
STRAKS KEITH OP NED 3 OVER DE NIEUWE SERIE FAMILY MATTERS!
On Airquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef Sinarades het volgende:
[..]
I.V.M uitzending gemist, in welk programma kwam Keith?
Dit dus. Ben benieuwd hoe dit afloopt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:06 schreef Stefkuh het volgende:
Hoor het net... zou echt een schok zijn ALS het waar is. Heb programma's gevolgd en hem altijd zeer hoog zitten.![]()
Mja... eerst maar afwachten OF het waar is! Blijven probleemkids natuurlijk.
Fantastisch programma ja. Mn vriendin kende het niet en hebben seizoen 1 achter elkaar zitten kijken via internet. Zo knap hoe daar gewerkt wordt binnen de ontstane gezinssituaties.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:31 schreef Paul het volgende:
Ik baal er echt van als het echt nooit meer op tv komt. Het was mijn lievelingsprogramma
NCRV heeft het programma toch geschrapt? Of is er nog kans dat het later nog op tv komt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er komen nieuwe afleveringen Paul![]()
Uit de vorige serie keek ik altijd erg graag naar Kiki![]()
Die komen er dus niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er komen nieuwe afleveringen Paul![]()
Uit de vorige serie keek ik altijd erg graag naar Kiki![]()
mijn steun heb jequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:55 schreef Paul het volgende:
[..]
NCRV heeft het programma toch geschrapt? Of is er nog kans dat het later nog op tv komt?
ANDERS GA IK ACTIE VOEREN
quote:Verslavingsdeskundige Keith Bakker heeft seks gehad met meerdere patiėntes. Dat beweert een voormalige medewerker van Bakkers verslavingskliniek Smith & Jones in een gesprek met De Volkskrant.
Therapeut Steven Noel-Hill geeft in het interview een aantal voorbeelden van Bakkers gedrag. In één geval gaat het om een deelneemster van het NCRV-programma Family Matters: "Eén van hen, een mooi meisje van 16, kwam van Family Matters. Keith had geregeld dat ze modellenfoto's kon laten nemen. De foto's waren uitdagend. Toen ik binnenkwam, had Keith zijn hand op haar billen en streelde haar. Over de foto's zei hij: I love this one, that picture says: fuck me, big boy."
Professionele zelfmoord
Het gedrag van Bakker was schering en inslag, aldus Noel-Hill: "Hij nam ook minderjarige cliėnten mee voor massages bij een Chinese salon, en liet bij sommigen tatoeages zetten. Ik heb geregeld boze ouders aan de lijn gehad. Eén of twee keer in de week nam hij 's avonds meisjes mee uit de kliniek om ze in zijn huis te laten overnachten, met de boodschap dat ze niet konden slapen of depressief waren. (...) Toen ik Keith vertelde dat dit gedrag professionele zelfmoord betekende, wuifde hij mijn kritiek weg. Hij zei: ik ben Keith, de ouders zijn gek op me."
De advocaat van Keith Bakker, strafpleiter Bram Moszkowicz, wil niet op de aantijgingen van Noel-Hill reageren.
Dat maakt hem wel de held van 2010quote:Op woensdag 22 december 2010 10:38 schreef Paul het volgende:
Heeft hij dat tsjikkie gedaan, met die riem ofzo?!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
Hoe heet ze nou? Kirsten?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat maakt hem wel de held van 2010![]()
Oh wacht
Kiki was dat toch?quote:
Ja die. Keith heeft haar kont vast gehad.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:51 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kisten
[ afbeelding ]
Kiki
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kiki is van de riemDie foto trouwens ooit nog gevonden ?
Lekker bezig die gastquote:'Keith Bakker bezwangert vriendin'
Keith Bakker heeft een remedie gevonden tegen de ophef van de afgelopen weken. Weekblad Weekend weet te melden dat de 51-jarige verslavingsgoeroe vader zal worden.
Keith Bakker ligt onder vuur vanwege aantijgingen van seksueel contact met patiėnten. Het noopte de NCRV om zijn nieuwe programma uit de programmering te halen. Dat weerhield de hiv-geļnfecteerde ex-verslaafde er niet van zijn vriendin dik te prikken.
Volgens bronnen zou het meisje, dat vroeger bij hem in behandeling was, een tweeling verwachten. Het zou bovendien een mooie gelegenheid zijn voor het kersverse gezinnetje om in het buitenland een nieuw bestaan op te bouwen.
http://www.spitsnieuws.nl(...)zwangert_vriend.html
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:22 schreef EvilMarc het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze dat nieuwe seizoen niet gewoon op het internet pleuren..
Lees eens een paar posts boven jequote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Thomas B. het volgende:
Ik las vandaag in de Volkskrant dat ie ook onbetamelijke dingen heeft gedaan met een meisje uit Family Matters. Zou het Kirsten zijn?![]()
Ik wil eerst die foto's wel eens zienquote:Op donderdag 23 december 2010 08:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Lees eens een paar posts boven je
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |