abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:39:26 #51
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_76746659
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Balkenende I was toch verantwoordelijk voor dit besluit om mee te doen in Irak of niet? Ik vraag het omdat daarstraks op 3FM een of andere pipo Andre Krouwel D66 aan de schandpaal nagelde omdat ze nu piepen maar destijds mede-verantwoordelijk waren voor dit besluit... wat volgens mij totaal niet klopt....
Alle klassieke gedragingen van een jongetje dat gesnapt wordt bij het uithalen van kattekwaad zijn zichtbaar:
- ontkennen
- afschuiven
- beweren dat anderen het ook deden
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:39:59 #52
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_76746681
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:39 schreef thingamajig het volgende:

[..]

Haha jahaa kwam dat destijds even slecht uit, dat ze demissionair waren. Gelukkig wist JP daar wel wat op: gewoon doen alsof je NIET demissionair was
Herhaling, ik haat het laatste bericht van de pagina...
batman!
pi_76746776
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:39 schreef ErikT het volgende:

[..]

Alle klassieke gedragingen van een jongetje dat gesnapt wordt bij het uithalen van kattekwaad zijn zichtbaar:
- ontkennen
- afschuiven
- beweren dat anderen het ook deden
Je doelt nu op het PVDA-verleden van Krouwel of op D66
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:42:53 #54
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_76746806
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:42 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee ik doel op de reacties van Balkenende en Kamp.

Krouwel probeert D66 mee te sleuren in de val.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:43:16 #55
104871 remlof
Europees federalist
pi_76746827
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:42 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Lijkt me overduidelijk JP.
pi_76746905
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:42 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nee ik doel op de reacties van Balkenende en Kamp.

Krouwel probeert D66 mee te sleuren in de val.
Ok dan snappen we elkaar...

Ja beetje erg twijfelachtig wat zo'n Krouwel probeert te doen nu...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:47:54 #57
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_76747025
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ok dan snappen we elkaar...

Ja beetje erg twijfelachtig wat zo'n Krouwel probeert te doen nu...
Het derde dus, van mijn rijtje. Krampachtig beweren dat anderen het ook deden.

Ik vond trouwens dat Balkenende aardig scheef op z'n stoel zat steeds. En met zo'n ongemakkelijke glimlach. Ik denk dat hij het allang weet.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:53:16 #58
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_76747215
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:39 schreef thingamajig het volgende:

[..]

Haha jahaa kwam dat destijds even slecht uit, dat ze demissionair waren. Gelukkig wist JP daar wel wat op: gewoon doen alsof je NIET demissionair was
Wat is die man toch een schande voor de democratie. Ik hoop dat hij na zijn ambtsperiode nog eens echt rekenschap mag geven.
Life is what you make it.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:53:33 #59
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_76747228
Trouwens opvallend dat Bos het eens zou zijn met de verklaring van Balkenende.
ik stel me zo voor dat hij daar heeft zitten denken:
"Eehhh, of ik dat goed vind als hij dat zegt? Nou, weet je wat: fok it. Blaas de hele bende maar op. Misschien winnen we nog wat zetels door ons daarna principieel op te stellen. Beter laat dan nooit, toch?"
pi_76747473
Er is destijds niet zoveel verkeerd gegaan. Dat er geen volkerenrechtelijke mandaat bestond is absoluut geen verrassing. Dat lijkt me ook precies de reden dat Nederland niet heeft ingestemd met militaire steun en volgens mij waren er dus ook geen Nederlandse manschappen die deelnamen aan operatie Shock & Awe. Dat Balkenende het ondertussen zo manoevreert dat hij zijn handen zoveel mogelijk schoon houdt zonder de VS en GB voor de schenen te schoppen door dan maar wel politieke steun uit te spreken, vind ik niet zo verkeerd. Daar kun je het mee oneens zijn, maar in politiek opzicht is de gedachtegang prima te verdedigen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 13 januari 2010 @ 00:04:01 #61
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_76747629
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:59 schreef Argento het volgende:
Er is destijds niet zoveel verkeerd gegaan. Dat er geen volkerenrechtelijke mandaat bestond is absoluut geen verrassing. Dat lijkt me ook precies de reden dat Nederland niet heeft ingestemd met militaire steun en volgens mij waren er dus ook geen Nederlandse manschappen die deelnamen aan operatie Shock & Awe en maakte Nederland geen deel uit van The Coalition Of The Willing. Dat Balkenende het ondertussen zo manoevreert dat hij zijn handen zoveel mogelijk schoon houdt zonder de VS en GB voor de schenen te schoppen door dan maar wel politieke steun uit te spreken, vind ik niet zo verkeerd. Daar kun je het mee oneens zijn, maar in politiek opzicht is de gedachtegang prima te verdedigen.
Er zijn mensen die graag zien dat de juiste beslissingen worden genomen, waarmee ik doel op ethiek. Dat dit (zowel politiek als economisch) voordelig voor Nederland is geweest ontkent denk ik niemand.
pi_76747695
NL maakte overigens wel deel uit van de coalition of the willing
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_76747755
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:04 schreef ErikT het volgende:

[..]

Er zijn mensen die graag zien dat de juiste beslissingen worden genomen, waarmee ik doel op ethiek. Dat dit (zowel politiek als economisch) voordelig voor Nederland is geweest ontkent denk ik niemand.
Prima, maar ik mag toch hopen dat een kabinet niet hoeft te vallen om een beslissing die politiek verdedigbaar is, maar die niet ethisch zou zijn. Ook nog ns 7 jaar na dato. Achteraf is het allemaal makkelijk. Er is toen een afweging gemaakt en dat Balkenende daar voor blijft staan is mijns inziens alleen maar te prijzen.
pi_76747816
Volgensmij vond Balkenende het gewoon tof om eens te zeggen, dat het hem geen donder uit maakt wat men over hem zegt.
  woensdag 13 januari 2010 @ 00:12:02 #65
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_76747907
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:07 schreef Argento het volgende:
Prima, maar ik mag toch hopen dat een kabinet niet hoeft te vallen om een beslissing die politiek verdedigbaar is, maar die niet ethisch zou zijn. Ook nog ns 7 jaar na dato. Achteraf is het allemaal makkelijk. Er is toen een afweging gemaakt en dat Balkenende daar voor blijft staan is mijns inziens alleen maar te prijzen.
Ten eerste vind ik de beslissing niet verdedigbaar, ook niet politiek. De Fransen zitten toch ook gewoon weer met de VS om de tafel.
Daarnaast: niet goed informeren van de kamer. Dat is politiek gezien nog veel erger.
pi_76747944
Ik denk dat het hem wel degelijk uitmaakt en zn argumentatie is bepaald niet sterk (dat geldt ook voor de herhaaldelijke maar vruchteloze pogingen om het onderzoek tegen te houden) maar het is zijn goed recht om kritiek te leveren op het rapport. Wat de Kamer verder wil zal moeten worden afgewacht. Punt is wel dat in deze kwestie eventueel gemaakte fouten niet meer hersteld kunnen worden zodat je je afkunt vragen welk praktisch nut is gediend met het wegsturen van het kabinet. Ik vind de PVV overigens oorverdovend stil vandaag.
  woensdag 13 januari 2010 @ 00:15:04 #67
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_76747990
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Volgensmij vond Balkenende het gewoon tof om eens te zeggen, dat het hem geen donder uit maakt wat men over hem zegt.
En dan s' nachts lekker huilen in z'n bedje..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  woensdag 13 januari 2010 @ 00:15:18 #68
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_76747998
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:13 schreef Argento het volgende:
Ik vind de PVV overigens oorverdovend stil vandaag.
Die hopen op een val van het kabinet en weten donders goed dat zodra ze dat hardop zeggen (of sowieso te vocaal worden) dat de rest zich wat meer zal inhouden.

Nu gaan ze in een hoekje garen zitten spinnen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_76748051
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:12 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ten eerste vind ik de beslissing niet verdedigbaar, ook niet politiek. De Fransen zitten toch ook gewoon weer met de VS om de tafel.
Daarnaast: niet goed informeren van de kamer. Dat is politiek gezien nog veel erger.
Natuurlijk is de beslissing wel verdedigbaar. Of je het met die verdediging eens bent, is een andere vraag. Feit blijft dat NL een afweging moest maken tussen het warmhouden van haar bondgenootschap met de VS en GB en het zich afzijdig houden van een illegale oorlog. Die afweging heeft geleid tot de afwijzing van militaire steun maar de toezegging van politieke steun. Dat is dus steun zonder je handen vuil te maken. En voor het overige heeft NL haar steentje in volkerenrechtelijk opzicht meer dan bijgedragen. Heeft ons ook niet echt windeieren gelegd.
pi_76748067
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:15 schreef Verbal het volgende:

[..]

Die hopen op een val van het kabinet en weten donders goed dat zodra ze dat hardop zeggen (of sowieso te vocaal worden) dat de rest zich wat meer zal inhouden.

Nu gaan ze in een hoekje garen zitten spinnen.

V.
De wekelijkse motie van wantrouwen van de PVV hebben we nog niet gehad. Zal donderdag wel komen.
  woensdag 13 januari 2010 @ 00:30:50 #71
177885 JoaC
Het is patat
pi_76748407
CU steunt de MP 'verrassend genoeg'.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_76749152
quote:
diederiksamsom about 1 hour ago from web
Bereid nu de Kamerdebatten voor, alsof de dag morgen normaal gaat verlopen. Iets zegt me, dat dat wel eens anders zou kunnen uitpakken...
Whehe hebben we hier een lekkere scoop van Diederik?

[ Bericht 8% gewijzigd door Ritmo op 13-01-2010 01:18:27 ]
-
  woensdag 13 januari 2010 @ 01:15:20 #73
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_76749176
Spannend!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_76749180
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Dit vat mijn verwachtingen wel aardig samen.
Die van mij ook.

Dit is de zoveelste truc van JP en hij heeft er weer 1 waarmee hij weg komt.

Balkenende zijn arrogantie naar Davids, de Kamer is in deze zaak stuitend als in vele andere.
Het CDA opereert als de Communistische Partij van de Sovjet unie. Leugens en minachting van welk orgaan dan ook alsmede het volk. Opperste sovjet is Balkenende. Kameraad de Vries is minister van informatie.

Het klinkt lachwekkend, de realiteit laat verdacht veel overeenkomsten zien.

Morgen gaat JP o.a. de volgende kaart spelen.
Niet iedereen deelt de visie van de commissie over de legitimiteit. Davids heeft al gezegd dat in NL er bijna geen serieus iemand is te vinden die de mening van het kabinet deelt. Maar JP gaat hier op inzetten, gedekt door van Geel en rouvoet.
Toch liegt JP, of Davids maar die heb ik hoger zitten, want volgens JP zijn er zelfs in de commissie mensen het eens met zijn visie terwijl davids zegt dat zulke mensen nauwelijks te vinden. Dat gaat alleen samen in de wereld van het CDA, maar verder nergens.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_76749212
Kun je dat ding trouwens bestellen? Of gratis aanvragen ofzo?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')