Alle klassieke gedragingen van een jongetje dat gesnapt wordt bij het uithalen van kattekwaad zijn zichtbaar:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Balkenende I was toch verantwoordelijk voor dit besluit om mee te doen in Irak of niet? Ik vraag het omdat daarstraks op 3FM een of andere pipo Andre Krouwel D66 aan de schandpaal nagelde omdat ze nu piepen maar destijds mede-verantwoordelijk waren voor dit besluit... wat volgens mij totaal niet klopt....
Herhaling, ik haat het laatste bericht van de pagina...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:39 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Haha jahaa kwam dat destijds even slecht uit, dat ze demissionair waren. Gelukkig wist JP daar wel wat op: gewoon doen alsof je NIET demissionair was
Je doelt nu op het PVDA-verleden van Krouwel of op D66quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:39 schreef ErikT het volgende:
[..]
Alle klassieke gedragingen van een jongetje dat gesnapt wordt bij het uithalen van kattekwaad zijn zichtbaar:
- ontkennen
- afschuiven
- beweren dat anderen het ook deden
Nee ik doel op de reacties van Balkenende en Kamp.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je doelt nu op het PVDA-verleden van Krouwel of op D66
Lijkt me overduidelijk JP.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je doelt nu op het PVDA-verleden van Krouwel of op D66
Ok dan snappen we elkaar...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:42 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee ik doel op de reacties van Balkenende en Kamp.
Krouwel probeert D66 mee te sleuren in de val.
Het derde dus, van mijn rijtje. Krampachtig beweren dat anderen het ook deden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok dan snappen we elkaar...
Ja beetje erg twijfelachtig wat zo'n Krouwel probeert te doen nu...
Wat is die man toch een schande voor de democratie. Ik hoop dat hij na zijn ambtsperiode nog eens echt rekenschap mag geven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:39 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Haha jahaa kwam dat destijds even slecht uit, dat ze demissionair waren. Gelukkig wist JP daar wel wat op: gewoon doen alsof je NIET demissionair was
Er zijn mensen die graag zien dat de juiste beslissingen worden genomen, waarmee ik doel op ethiek. Dat dit (zowel politiek als economisch) voordelig voor Nederland is geweest ontkent denk ik niemand.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:59 schreef Argento het volgende:
Er is destijds niet zoveel verkeerd gegaan. Dat er geen volkerenrechtelijke mandaat bestond is absoluut geen verrassing. Dat lijkt me ook precies de reden dat Nederland niet heeft ingestemd met militaire steun en volgens mij waren er dus ook geen Nederlandse manschappen die deelnamen aan operatie Shock & Awe en maakte Nederland geen deel uit van The Coalition Of The Willing. Dat Balkenende het ondertussen zo manoevreert dat hij zijn handen zoveel mogelijk schoon houdt zonder de VS en GB voor de schenen te schoppen door dan maar wel politieke steun uit te spreken, vind ik niet zo verkeerd. Daar kun je het mee oneens zijn, maar in politiek opzicht is de gedachtegang prima te verdedigen.
Prima, maar ik mag toch hopen dat een kabinet niet hoeft te vallen om een beslissing die politiek verdedigbaar is, maar die niet ethisch zou zijn. Ook nog ns 7 jaar na dato. Achteraf is het allemaal makkelijk. Er is toen een afweging gemaakt en dat Balkenende daar voor blijft staan is mijns inziens alleen maar te prijzen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:04 schreef ErikT het volgende:
[..]
Er zijn mensen die graag zien dat de juiste beslissingen worden genomen, waarmee ik doel op ethiek. Dat dit (zowel politiek als economisch) voordelig voor Nederland is geweest ontkent denk ik niemand.
Ten eerste vind ik de beslissing niet verdedigbaar, ook niet politiek. De Fransen zitten toch ook gewoon weer met de VS om de tafel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:07 schreef Argento het volgende:
Prima, maar ik mag toch hopen dat een kabinet niet hoeft te vallen om een beslissing die politiek verdedigbaar is, maar die niet ethisch zou zijn. Ook nog ns 7 jaar na dato. Achteraf is het allemaal makkelijk. Er is toen een afweging gemaakt en dat Balkenende daar voor blijft staan is mijns inziens alleen maar te prijzen.
En dan s' nachts lekker huilen in z'n bedje..quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Volgensmij vond Balkenende het gewoon tof om eens te zeggen, dat het hem geen donder uit maakt wat men over hem zegt.
Die hopen op een val van het kabinet en weten donders goed dat zodra ze dat hardop zeggen (of sowieso te vocaal worden) dat de rest zich wat meer zal inhouden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:13 schreef Argento het volgende:
Ik vind de PVV overigens oorverdovend stil vandaag.
Natuurlijk is de beslissing wel verdedigbaar. Of je het met die verdediging eens bent, is een andere vraag. Feit blijft dat NL een afweging moest maken tussen het warmhouden van haar bondgenootschap met de VS en GB en het zich afzijdig houden van een illegale oorlog. Die afweging heeft geleid tot de afwijzing van militaire steun maar de toezegging van politieke steun. Dat is dus steun zonder je handen vuil te maken. En voor het overige heeft NL haar steentje in volkerenrechtelijk opzicht meer dan bijgedragen. Heeft ons ook niet echt windeieren gelegd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik de beslissing niet verdedigbaar, ook niet politiek. De Fransen zitten toch ook gewoon weer met de VS om de tafel.
Daarnaast: niet goed informeren van de kamer. Dat is politiek gezien nog veel erger.
De wekelijkse motie van wantrouwen van de PVV hebben we nog niet gehad. Zal donderdag wel komen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Die hopen op een val van het kabinet en weten donders goed dat zodra ze dat hardop zeggen (of sowieso te vocaal worden) dat de rest zich wat meer zal inhouden.
Nu gaan ze in een hoekje garen zitten spinnen.
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whehe hebben we hier een lekkere scoop van Diederik?quote:diederiksamsom about 1 hour ago from web
Bereid nu de Kamerdebatten voor, alsof de dag morgen normaal gaat verlopen. Iets zegt me, dat dat wel eens anders zou kunnen uitpakken...
Die van mij ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dit vat mijn verwachtingen wel aardig samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |