Dat heet 'briljant'. Hij is een briljante paladijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is gewoon te laf om ook de verantwoordelijkheid voor dergelijk beleid te dragen
Daar is sowieso al een Kamermeerderheid tegenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:21 schreef Hexagon het volgende:
Wat ook zou kunnen is dat Uruzgan bij een mogelijk compromis gaat worden betrokken.
He, pas op je woorden jij.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:28 schreef MrBadGuy het volgende:
Zijn de dagen van Balkenende dan eindelijk geteld? Het zal wel niet, maar we mogen toch wel hopen
CDA neemt de woorden terug. PVDA is het eens met soort van verlenging in uruzgan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:21 schreef Hexagon het volgende:
Wat ook zou kunnen is dat Uruzgan bij een mogelijk compromis gaat worden betrokken.
Ik weet niet of dat hier een ruiloptie een optie is. Ik denk het niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:21 schreef Hexagon het volgende:
Dat zou heel dom zijn van de PvdA, ze moeten dit juist uitbuiten en laten zien dat ze blijven staan op hun standpunten wat betreft Irak en Afghanistan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:32 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
CDA neemt de woorden terug. PVDA is het eens met soort van verlenging in uruzgan.
Wat uitiendelijk een win win is voor het CDA> Maar het is niet voor het eerst dat ze het zo doen.
Nee, joh.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:32 schreef remlof het volgende:
Het zou mij niks verbazen als JP die europabaan ook niet heeft gekregen omdat ze wisten dat dit boven z'n hoofd hing
Die gedachte is hier ook al gepasseerdquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:32 schreef remlof het volgende:
Het zou mij niks verbazen als JP die europabaan ook niet heeft gekregen omdat ze wisten dat dit boven z'n hoofd hing
Het zou idd heel dom zijn. Maar ik vind het een scherpe opmerking van hexagon die nie tonrealistisch is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou heel dom zijn van de PvdA, ze moeten dit juist uitbuiten en laten zien dat ze blijven staan op hun standpunten wat betreft Irak en Afghanistan.
Was ik mijn /sarcasme teken vergeten?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kun jij niet lezen of ben je van het 'daar kan verschillend over gedacht worden'?
De commissie stelt juist wel dat Jaap zijn baantje te danken heeft aan het besluit om de oorlog te steunen. De commissie stelt alleen dat dit baantje niet heeft gezorgd voor het besluit, maar dat is iets heel anders.
Daarentegen als ze nu wel volhouden ben ik ook erg benieuwd naar de volgende peilingen. Waren ze in één van de laatste (van het Nipo) al niet groter dan het CDA?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:36 schreef JohnLocke het volgende:
Als PvdA nu weer afdruipt ben ik benieuwd naar de volgende peilingen.
Volgens mij ben je in de war met de VVD.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarentegen als ze nu wel volhouden ben ik ook erg benieuwd naar de volgende peilingen. Waren ze in één van de laatste (van het Nipo) al niet groter dan het CDA?
Nee hoor: http://www.volkskrant.nl/(...)2C_CDA_op_dieptepuntquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:38 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met de VVD.
Nee die van het nipo is afwijkendquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:38 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met de VVD.
Doen ze niet, ze hebben hun lessen intussen wel geleerd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:36 schreef JohnLocke het volgende:
Als PvdA nu weer afdruipt ben ik benieuwd naar de volgende peilingen.
Interessant, wijkt erg af van de andere peilingen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor: http://www.volkskrant.nl/(...)2C_CDA_op_dieptepunt
Of ik mijn antenne daarvoor?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Was ik mijn /sarcasme teken vergeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |