Hee, bedankt allemaal voor het plaatsen tot zo ver. Heel wat geweldige nummers zijn er al gepost. Ik heb ze allemaal beluisterd, soms weer na wat zoeken omdat de link naar Youtube soms al weer uitgeschakeld was
Mijn intentie van dit topic is om vergeten namen te zien, vergeten namen met vergeten geweldige nummers. Dus een rariteit of een onbekende song van Rod Stewart of the Beatles is aardig, maar deze mannen zijn natuurlijk niet vergeten. Dus met alle dank en respect voor het plaatsen, de sport is om met die vergeten naam en Great Forgotten Songs te komen
Ik heb even een tussenstandje bij elkaar gesprokkeld van de nummers die mij persoonlijk het meest aanspraken, maar ja, da’s even persoonlijk he want ik ben niet zo’n rocker bijvoorbeeld. Alle links zouden het moeten doen !
Van 15 naar 1, met dank aan iedereen tot dusver…..
15. Maria McKee: Sweetest child. Wat slecht zeg, het is duidelijk bij die ene hit Show me Heaven gebleven. De opvolger was teleurstellend, maar het bracht me toch bij die ene hit van Show me Heaven van haar die ik vergeten was. Thanks
14. Men at work, ik was ze even vergeten, je moet ervan houden
13. Molly Sponge. Aparte band, nooit van gehoord, het nummer is niet slecht
12. Sixpence None the Richer – Kiss me. Tja, ook vergeten
11. One 2 Many – Downtown Leuke vergeten song !
10. Captain Beyond – Mesmerization eclipse. Stoer stevig nummer waar ik nooit van had gehoord
9. 2Raumwohnung – I weiss warum. Geweldig nummer, geweldige clip en goed duo met meer leuke nummers. Ze zijn niet vergeten in Duitsland, ze zijn hier gewoon onbekend en daarom neem ik ze even in deze lijst op
8. E.G. Daily – Say it Say it. De herinnering is weer levend !
7. Dionne Farris – I know. Leuk nummer hoor !
6. Lotus Eaters – you don’t need somebody new. Gaaf nummer ! Het komt weer allemaal terug
5. Labyrinth – Help me Out. Wat leuk, onbekend, stoer gezongen en een gaaf nummer ! Great stuff !
4. T’Pau Heart & Soul: geweldige band en ik was ze helemaal vergeten:
3. Strawberry Switchblade – Since yesterday. Super plaat en leuke clip !
2. Clout – Save me ! De band ken ik niet, de song wel en staat helemaal voor de jaren 70. Te gek nummer, een echte Great Forgotten Song !
1. Jill Jones – All Day All Night ! – Jill Jones is nog steeds actief en brengt nieuw werk uit. Het was Weezerbutler die een nummer van Jill Jones bij mij in herinnering bracht. Ik heb even het nummer moeten corrigeren naar dit nummer uit 1987, het is een absolute Great Forgotten Song ! Laat ‘r eerst even 1:30 minuut op gang komen en dan is het los…wat ’n geweldig nummer…!!!
Zijn er nog meer Great Forgotten Songs ? Blijf ze plaatsen !